E, pa ako neko nije znao do sada kako se muče ljudi, onda samo treba da pogleda ovo Arsino pisanje...
Pa, dobro, Arso, zar je stvarno tako teško napisati malo podataka o samoj ladji?
Jeste, vidimo mi da to izgleda prelepo, da je od plastike, sa lepim i funkcionalnim enterijerom (čak i TV u paketu) ali zar je tako teško napisati koliko je beba imala santimetara i koliko kila po rodjenju? Sa kakvim motorom je vožena ranije? Šta je još od dodatne opreme došlo sa ladjom...?
Možemo li bar okvirnu cenu da dobijemo? Da li je bilo probijanja cifara koje su pominjane na početku priče (ako i jeste, za ovakvu ladju to nije ni čudo ni šteta)?
Ja očekujem da na kraju dobijemo sumarno iskazane troškove putovanja, transakcije, a boga mi i ovih pratećih mitničarskih troškova. Tek tada ćemo sve znati.
A ovako, da mi sabiramo stavku po stavku - ne ide, Arso. Stao mozak i samo se pred očima vrte slike ladje...
Lazo, potpuno si u pravu. Ja sam malo sluđen novih dana pošto su me ovde dočekale neke obaveze koje sam pre puta odložio, ali rešićemo i to.
Znači brodić je sledećih dimenzija:
Dužina 7,35 m
Širina 2,85 m
Dubina 0,7 m
Težina 1750 kg.
Predviđena su dva mesta za spavanje uz mogućnost još 2 ležaja za odrasle i jednog dečijeg.
Motor je četvorotaktni Reno, benzinac, 40 KS sa kopčom i osovinskim vodom.
U brodu postoji invertor 12 na 220 V, 2 akumulatora, detektor gasa, radio sa malim zvučnim kutijama, plinski rešo, sudopera sa nožnom pumpom, 2 frižidera od kojih je prenosni na 12V, 220 v, ili na gas.
Osim toga u brodu je ugrađen novi morski WC.
Brod je tokom prošle godine bio zapušten i nije održavan. Slike unutrašnjosti su iz nekih ranijih vremena, ali liči.
Zimska cirada koja je trenutno na njemu je na izdisaju i prilično je trula. Kad je carinik pokušao da je podigne, oparao mi je polovinu zadnje cirade. Srećom, tu su drikeri koji su ispravni pa to sada nekako i stoji.
Želkot na brodu bi trebalo obnoviti, ali to se neće raditi ove godine. Boja na palubi i krovu kabine je baš oštećena. Brod je sav šaren zbog izljuskane boje i zelenih algi kojih ima i po gazištima i po ciradi.
To je prvi izveštaj. Nisam ni ja imao više vremena da sve pogledam. Trkali smo se sa ovim nevremenom koje je sada nastupilo. Mislim da smo, kada se sve sabere, imali puno sreće sa vremenom.
Što se mene tiče, to je i više od onoga što sam verovao da mogu pronaći.
Finansijski, carinski, i svi ostali izveštaji slede kada se završi carinska procedura i budem napravio celokupnu računicu.
Ali, sve je sve koštalo više nego što sam planirao. Kućni savet je, ipak, doneo odluku da se uradi tako na uštrb nekih drugih stvari pa mi je to olakšalo odluku.
A da se nisam pripremao, nisam. Moša i ja smo krenuli grlom u jagode i imali sreće. U bukvalnom smislu. Tamo je naime, vansezona. Većina marina u opšte ne radi. Od 05. februara tek počinju da primaju prijave za mesta na vezu ili za prodaju plovila. U februaru i martu je ponuda najveća a mi smo bili poranili i stvarno imali sreću da ovo nađemo. Ko zna zašto je to dobro pošto sam sinoć video da je bajliner koga sam mogao sa prikolicom kupiti za slične pare, prodat. Meni je nuđen ali pod uslovom da se dođe posle 05.februara pošto tada ističe rok vlasniku da plati ležarinu za brod. Nakon toga marina bi mi ga prodala. Ja baš nisam imao ni vremena ni živaca da čekam da vidim šta će vlasnik odlučiti pa uzeh ovo. Mislim da je to ipak dobar potez.
U ostalom to je brod koga sam i pri polasku svrstao u favorite nadajući se da ću bar nešto slično a jeftinije pronaći.
Eto Lazo. Nije mi mnogo trebalo da se raspišem. Malo sam i ja nervozan pošto bih da što pre utrčim u brod. Moram i ja da čekam da bih bilo šta drugo pričao. Tek treba da se upoznamo brod i ja.