Zorane , da odgovorim zbirno i na prvi i na drugi predlog ...tacno je da nikad necu jedriti na ovoj ladji i zato je prihvacen predlog skracivanja kobilice uz nadomjestak tezine u u dnu broda. Nije ni bilo neke izrazite potrebe posto je samo skinuta celicna traka od nekih 20 -25 cm a svo otezanje je u sustini ostalo . Tezina ce biti nadomjestena postavljanjem fleksi tanka za pijacu vodu pored same kobilice . Unutrasnje uredjenje ,hm , u opciji su itisinon , pluta, skaj ...stirodur ce svakako da bude vec SAM poceo da lijepim (hahhaahha...nevjestom rukom naivnog umjetnika) a preko ...Skaj je dobra varijanta zbog lakoce odrzavanja (ili da to zovem moderno eko koza) . Bojim se da bi postavljanje furnira od 4 mm dalo brodu previse taman izgled pecine posto je postojeca drvenarija dominantna i u boji mahagonija . Naravno da mi ni na pamet ne pada da skidam orginalni namjestaj koji je ,vjerovali ili ne stvarno mahagoni (stolar tako kaze ) . Hvala na prijedlogu bice razmotren . Brod je lagan i samo klizi vodom . Uopste nema talasa koji gura ispred sebe . Vozen obicnim tomosom 4 isao je vise nego zadovoljavajucom brzinom . Sad kad bude imao na sebi motor 9.9 vjerujem da ce da bude otvorenih usta od cudjenja .