Ima tu dosta zanimljivih stvari oko tih kupovina preko interneta.
Moj sin, koji se bavi fotografijom, par puta je poručivao da mu urade neke kataloge fotografija koje je snimio na svojim putovanjima (firma sa kojom je na vezi je negde u UK ali izgleda da se štampa radi u USA). Ugovorena cena je za kataloge isporučene na adresu.
Ovo podrazumeva da pošiljku preuzmete od poštara bez da doplaćujete bilo šta.
Sin je par puta poručivao iste kataloge, a kao odredište davao je adresu u Rumuniji, jer Srbija nije bila na listi zemalja u koju je inopartner mogao da organizuje direktnu dostavu.
Od nedavno, inopartner je organizovao mogućnost isporuke direktno u Srbiju i naši špediteri su odmah videli priliku da na tim dostavama naprave ekstra zaradu.
Mom sinu se desilo da je dobio pošiljku vrednu oko 100 GBP (doznaku smo uradili karticom preko interneta) i dostavljač je mojoj ženi, koja je primila pošiljku, naplatio nekakve troškove isporuke u visini od nešto više od hiljadu dinara.
Sin nije bio lenj i poslao je jedan kratak mejl inoisporučiocu i objasnio šta se dogodilo.
Kroz nekoliko dana, na račun u banci stigla je doznaka od 10 GBP!
Samo nekoliko dana kasnije, sin je poručio još jedan komplet kataloga.
Prilikom sledeće isporuke dostavljač nije tražio nikakvu doplatu!
Dakle, vodite računa šta ste ugovorili tj. na kakve uslove ste pristali kada ste izvršili uplatu. Inopartneri su u načelu dosta korektni i čak i nas iz Srbije tretiraju kao i ostale kupce u svetu. Ono što je ugovoreno - oni ispoštuju.
Evo još jedan lep primer:
Desilo se da prva isporuka (preko Rumunije) nije stigla u očekivanom roku.
Sin je poslao upit i inodobavljač je poslao novu pošiljku koja je zatim stigla (sudbina one prve nije nam poznata) bez ikakvih primedbi od strane pošiljaoca ili dodatnih troškova.
Prilikom jedne od sledećih isporuka, sin je reklamirao da je prilikom štampe kataloga došlo do smaknuća fotografija za oko 1 mm na levim stranicama kataloga u odnosu na fotografije na desnim stranicama.
Inopartner je u kratkom roku dostavio novi kontingent kataloga u kojima je greška ispravljena - naravno, bez dodatnog plaćanja s naše strane!
Da skratim - budite ljubazni u komunikaciji i objasnite tačno šta želite ili šta se dogodilo i u najvećem broju slučajeva bićete zadovoljni.
Što bi ljudi rekli: - Nema laži, nema prevare.