To sve moze sto kazete, ali posto kod mene stoji otvorena opcija brodskog motora, hteo bih sledecu sezonu da guram sa necim jacim pa da odlucim da li da nastavljam sa vanbrodskim, ili da idem ipak na brodski. Cetvorotaktni od 25 konja su skoro duplo skuplji od Yamahe autolube od 25, a ona nije los motor. Sa tim ulaganjem koje nije mnogo veliko, bice mi dovoljno da se odlucim kasnije da li da ugradjujem brodski, ili da samo predjem na neki cetvorotaktni vanbrodski motor. Drugim recima, znacu u sta treba da ulozim.
Sto se Johnsona tice, ovaj konkretan koji ja imam je stvarno izuzetan, pouzdan, malo trosi i dovoljan je za ovaj brodic. Ipak, posto je korito dosta visoko, voleo bih da imam rezervu snage, za neki vetar ili neuslove u plovidbi. Ako ikako uspem, videcu da zadrzim Johnsona za pomocni motor, ali mislim da cu morati da ga prodam zbog nabavke jaceg.
Primera radi, sa Johnsonom sam isao uzvodno 8kmh na malo vise od pola gasa. Trosio je izmedju 3 i 3.5 litre. Na punom gasu sam isao max 11kmh uzvodno, i potrosnja ne moze da predje 5-5.5L jer zbog elise ne postize pune obrtaje(mereno). Pitanje je, da li i sa tim punim gasom, imam dovoljno snage da se vratim sa neke dalje destinacije uzvodno dok mi neki malo jaci gornjak, duva u pramac :) Zbog toga bih isao na 25hp