Autor Tema: Yamaha 25 autolube  (Pročitano 29647 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže profi012

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 24
  • Brod tip: SSSR Krim
  • Veličina: 4.3
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #30 poslato: 08, 11, 2017, 08:12:57 pre podne »
Imao sam 25Q. Odlicna masina. Teska malo manje od 70kg. Pouzdana masina.. jedini razlog zasto sam je prodao je bila potrosnja...

Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka


Van mreže profi012

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 24
  • Brod tip: SSSR Krim
  • Veličina: 4.3
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #31 poslato: 08, 11, 2017, 08:25:50 pre podne »


Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka


Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #32 poslato: 08, 11, 2017, 08:50:40 pre podne »
A da, secam se tvoje teme kad si je prodavao. 50 konja je azdaja, a za onaj tvoj camac je i 25 bilo puna kapa :)
Gledao sam tezinu, i izgleda da su tu negde, od 64-70kg.

Ma ako nista, tri cilindra bi uzeo pre i zbog zvuka, nema one visoke tonove kao dvocilindras na punom gasu...

@broker975fx
Kakvu si ti potrosnju imao sa onom autolube 20hp? Kod mene bi ova od 25hp verovatno radila na 1/2 gasa 90% vremena...
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #33 poslato: 08, 11, 2017, 09:45:36 pre podne »
Taj blok sa 3 cilindra se koristi za 25/30/40. radilice pucaju kao kokice. Pogledajte oglase, puno delova za yamaha autolube 30/40. Drugar je sahranio 2 komada.

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #34 poslato: 08, 11, 2017, 13:34:10 posle podne »
Ja bih vozao johnsona dok ne legne pravi motor..... Ako imaš u skorijem planu (godina-dve) da ga stavljaš.
Ili bih išao na 4T... To što ta yamaha nudi tebi ne treba.....

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #35 poslato: 08, 11, 2017, 14:23:16 posle podne »
I ja podržavam Zankikijevo mišljenje. Džonson ti super funkcioniše, i kad smo ga dovozili iz Višnjice gurao je lepo, iako nije sve bilo uštelovano kako treba. Sredi ti te komande kako treba, namesti pravilno Džoniku, i samo guraj i sledeće sezone tako. Bićeš zadovoljan. Mislim da treba prvo da središ enterijer, ležajeve, ogradu, a kad brod zablista u punom sjaju, biće vremena za odgovarajući. Što kaže Zankiki četvorotaktni, pa da se navozaš do mile volje a ne brineš o potrošnji.

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #36 poslato: 08, 11, 2017, 15:13:07 posle podne »
To sve moze sto kazete, ali posto kod mene stoji otvorena opcija brodskog motora, hteo bih sledecu sezonu da guram sa necim jacim pa da odlucim da li da nastavljam sa vanbrodskim, ili da idem ipak na brodski. Cetvorotaktni od 25 konja su skoro duplo skuplji od Yamahe autolube od 25, a ona nije los motor. Sa tim ulaganjem koje nije mnogo veliko, bice mi dovoljno da se odlucim kasnije da li da ugradjujem brodski, ili da samo predjem na neki cetvorotaktni vanbrodski motor. Drugim recima, znacu u sta treba da ulozim.

Sto se Johnsona tice, ovaj konkretan koji ja imam je stvarno izuzetan, pouzdan, malo trosi i dovoljan je za ovaj brodic. Ipak, posto je korito dosta visoko, voleo bih da imam rezervu snage, za neki vetar ili neuslove u plovidbi. Ako ikako uspem, videcu da zadrzim Johnsona za pomocni motor, ali mislim da cu morati da ga prodam zbog nabavke jaceg.

Primera radi, sa Johnsonom sam isao uzvodno 8kmh na malo vise od pola gasa. Trosio je izmedju 3 i 3.5 litre. Na punom gasu sam isao max 11kmh uzvodno, i potrosnja ne moze da predje 5-5.5L jer zbog elise ne postize pune obrtaje(mereno). Pitanje je, da li i sa tim punim gasom, imam dovoljno snage da se vratim sa neke dalje destinacije uzvodno dok mi neki malo jaci gornjak, duva u pramac :) Zbog toga bih isao na 25hp


Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #37 poslato: 08, 11, 2017, 15:52:03 posle podne »
Можда се неки неће сложити с оним што намеравам да напишем и можда ће они бити у праву, можда више и боље знају, али ја ћу ипак написати шта мислим.

Солидан мотор 4Т, на пример Хонда БФ25 може се купити по цени од око 2.000 евра. Јамаха исте снаге, обично је јефтинија за 100-200 евра, враг би га знао зашто!?
За такав чамац, по мени, то је неки минимум снаге потребне за безбедну вожњу крстарећом брзином.
Зато би моја препорука била мотор од најмање 30 КС. Али такав мотор кошта око или изнад 2.500 евра, а тежак је од 110 па на више килограма.

Колико би могао да кошта стабилни мотор? Ако је јефтинији од ванбродског, да ли разлика у цени оправдава губитак корисног простора који сад постоји у броду после вађења мотора?
Питам ово зато што нам на чамцу увек недостаје неки центиметар.

Зато ја подржавам идеју о куповини аутолуба од 30 КС. Тешка је око 70 кг (толико је тешка и моја Хонда -72 кг). Од моје Хонде има мало више снаге, али и мало више троши.
Зашто је ја нисам купио, кад овако размишљам? Ја не волим припремање мешавине и не волим ни мирис мешавине ни мирис издувних гасова.

Ето, ја написах, па нека коментарише ко воли.

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #38 poslato: 08, 11, 2017, 16:55:32 posle podne »
Taj blok sa 3 cilindra se koristi za 25/30/40. radilice pucaju kao kokice. Pogledajte oglase, puno delova za yamaha autolube 30/40. Drugar je sahranio 2 komada.
Mislim da nemapotrebe pisati ono tipa cuo sam...
Imao sam (imam ga i sada samo ne na mom camcu) Yamahu autolub 40HP. Terao mi je camac kao vetar i nikakvih problema s njim nije bilo. Sticajem okolnosti, desilo se tako da sam dobio glanc nov cetrvorotaktni Mercury 50HP (isti je kao i Mercury 60HP)... Mislio sam da ce s ovim motorom camac leteti, ali na zalost to nije slucaj. Zbog razlike u tezini ( Yamaha 84 kg, Mercury 107 kg) malo mi se pobrkao balans camca, jos uvek nisam uspeo da se definitivno nadjem sa pravom elisom,... A i sa razlikom u potrosnji nisam bas nesto odusevljen...

Bakara, ako zelis da probas kako ide autolub, dodji kod nas u marinu S.Slankamen. Moj motor je montiran na camcu koji je imao brodski motor pa je skinut. Mocices sam da se uveris dali to pije vodu ili ne i da odlucis dal to kod tebe moze da radi...

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #39 poslato: 08, 11, 2017, 17:05:00 posle podne »
ЛСИ  -Јамаха Аутолуб сама справља мешавину. Двотактни смрди кад је већ лош мотор, исто као и четворотактни кад троши уље за подмазивање.

Знам да аутолуб сам справља мешавину али ја сам имао искуства само са старим аутолуб моторима код којих је, као и код старих двотактних, који иду на смешу коју сами правимо, мирис уља у издувним гасовима веома јак.

Био сам веома близу одлуке да узмем аутолуб мотор, био сам у дилеми да ли да то буде јамаха или један тохатсу са даљинским подешавањем трима. И један и други мотор сам могао добити испод 1.500 евра... На крају, ипак сам себи рекао: "Нећеш, Лазо, удисати мирис мешавине!" Ех, та одлука ме је коштала неколико стотина евра више па сад самог себе уверавам како сам донео исправну одлуку. А да нисам, мање би ми тонула крма под теретом мотора и имао бих пара за неколико стотина литара горива, за наредних пар година...

Иначе, ни ја не бих ником саветовао да из мотора избаци фабрички уграђен стабилни мотор, али у Бакарином случају, мотор је већ напољу и већ има место позади за ванбродски...

Како било, мораће сам да одлучи шта да ради.

И да, Дулетов предлог је веома добар. Кад се већ може, треба пробати па на бази личног искуства...

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #40 poslato: 08, 11, 2017, 17:06:32 posle podne »
Dule 114
Hvala ti na pozivu, hteo sam da dodjem i u sad u subotu, ali nema sanse...Voleo bih uzivo da vidim kako to ide svakako!

Ako je tvoja Yamaha ona na Markovom gliseru, video sam snimke kod njega na FB, radi kao sat i ide odlicno thumbup
Razmisljao sam ja i o tvojoj Yamahi, ali mi mnogo vise odgovara duga noga, a i do 30 konja imam malo jeftiniju registraciju.

Bitno je i ovo sto Dule kaze, tezina, jer se kod mene vb motor nalazi na kraju platforme, i pomera teziste camca znacajno. Mislim da je u ovom slucaju kao kod mene, gde je izvadjen brodski motor, najbitnije nekako nadomestiti taj obrtni moment koji je imao dizel. Ako je najmanji dizel koji je isao na Albin 25 bio od 18 konja, mislim da je ekvivalent tome donekle, vanbrodski od 25hp. Brzinu cu dobiti sa 25 konja sigurno, ali obrtni moment ne moze da se poredi sa dizelom priblizne snage, i zbog velicine i pozicije elise na dizelu, a i zbog same konstrukcije dizel motora.

Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #41 poslato: 08, 11, 2017, 17:11:28 posle podne »
Bakara,
Da to je taj motor, koji je na Markovom camcu. Motor je sa kratkom nogom, ali Marko je razgovarao sa Igorom iz Futoga i ispade da nije problem da se ta noga zameni dugom nogom ( javi se Marku, on ce ti bolje objasniti sta su pricali i kolko sta kosta...).
Ti iskoristi priliku dok je taj camac na vodi i probaj, bez obaveze da kupujes motor, cisto da ti bude malo jasnije kako i sta... Ja uvek volim sam da se uverim, nego da slusam te price rekla kazala...

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #42 poslato: 12, 11, 2017, 13:34:10 posle podne »
9.9 Ht u menjacu otprilike 1/2,9 sto radi yamaha je sasvim dobra stvar za vece otpore bez nekih zahteva za brzinu a sa svojih 220ccm je mali potrosac...po meni mana je sto ne mozes  promenom propelera da malo poboljsas plovidbu...
  Kod 15 ks imas  (recimo honda)350ccm i realno imas puno jaci motor (maltene duplo) nesto vece potrosnje sa prenosom 1/2.08 gde mozes promenom propelera dobiti i na brzini...razlika u registraciji 9.9 ili 15 je oko 7-8000 din pa u opciji ht 9.9 drzava te donira sa 50lit goriva svake godine...i tako mozes udarati glavom u zid do daljnjeg...oba ce da ti sluze jedan na racun prenosa a drugi na racun radne zapremine i jedan i drugi motor  odgvarace puno bolje nego 2t a 25ks...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #43 poslato: 12, 11, 2017, 14:23:45 posle podne »
Pa da, sad je jasnije. Ja sam hteo da dobijem malo na brzini, a da mi pritom ostane dosta gasa za neke situacije. Sa 25hp u 2t jedino ne bih baš bio ekonomičan. Ovo sto poredis 9.9ht sa obicnom od 15 konja, ako bih u mom slucaju sa 9.9ht izgubio max 1-2kmh na krajnjoj brzini, a imao veci potisak, onda je 9.9ht logicniji izbor.
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #44 poslato: 12, 11, 2017, 14:58:30 posle podne »
Albin je odlicno i plovno korito i "izvlacit" ce te iz situacija na racun plovnosti...nije  to metalni tabanas...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!