Autor Tema: specifikacije za johnson 55 hp seahorse  (Pročitano 7489 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže saso

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 8
  • www.mojaladja.com
specifikacije za johnson 55 hp seahorse
« poslato: 13, 07, 2011, 20:22:57 posle podne »
zdravo svima... :drinks: vidim da ovde ste svi iskusni i jako poznajete plovila i motore... sto znaci ako vi nemozete da pomognete,nemoze niko
potpuno sam laik u plovilima i motorima..ovo je moj prvi camac i prvi motor...naime kupio sam elan gt 080 odlicno sacuvan raspitivao sam se oko motora i nekako me ubedili da uzmem johnson 55 hp seahorse...molim da objasnite dali ovaj motor odgovara za ovo korito i malo vise specifikacije za motor...
unapred hvala... :drinks:

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: specifikacije za johnson 55 hp seahorse
« Odgovor #1 poslato: 13, 07, 2011, 21:17:50 posle podne »
Saso, možda sam ja prvi koji je video Vašu poruku i koji ima vremena da odgovori, pa ću zato prvo da poželim dobrodošlicu u naše društvo.

Ima na ovom forumu mnogo onih koji su kvalifikovaniji od mene da odgovore na postavljeno pitanje.
Sa svoje strane, mogu da kažem da je to kvalitetan čamac i da bi sa tim motorom trebalo da ide "kao lud".
I sa slabijim motorom trebalo bi da možete da uživate u dobroj vožnji, a sa ovim, možda bi bilo dobro da tražite i letačku dozvolu, a ne samo ovu za upravljače plovilima.

Nadam se da ćete dobiti još neki, mnogo potpuniji odgovor, a dotle, uživajte i budite pažljivi.
Imate brz čamac i snažan motor - ne zaboravite da na obali ili na splavovima pored kojih ćete prolaziti ima ljudi koji žele da uživaju u miru i da im nagla buka i talasanje nisu uvek razlog za radovanje... Zato pored njih vozite polako - ili toliko brzo da ne mogu ni da Vas zapaze i zapamte!

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda