E, ovako treba... > Plovila
big foot ili primus lux..ili nesto drugo..?
IFranc:
--- Citat: Cacciatore 17, 03, 2021, 10:08:07 pre podne ---Nisam imao nameru da blatim bilo koga ili da komentarišem bilo čiji rad. Samo mislim da ako se čovek bavi trgovinom i ja ga za proteklih par meseci zovem 8 puta na broj koji se reklamira na oglasu, se on jednom javi negde u novembru. I da mu posaljem sms i kažem da sam zainteresovan za kupovinu njegovog čamca i da mi treba adresa a on ne odgovori, to ne mogu smatrati dobrom poslovnoscu, jer valjda on od trgovine živi. Hvala bogu, tržište i ponuda su dobri, jedino što im je potražnja u odnosu na pre par godina ogromna, pa su rokovi čekanja poduži a cene dobrano otišle nagore, za kvalitet ne bih znao dok ne probam.
Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока
--- Kraj citata ---
Baš tako
Послато са SM-A505FN помоћу Тапатока
Kabe:
@zoki_ns
Upravo tako...
--- Citat: Cacciatore 17, 03, 2021, 10:08:07 pre podne ---Nisam imao nameru da blatim bilo koga ili da komentarišem bilo čiji rad. Samo mislim da ako se čovek bavi trgovinom i ja ga za proteklih par meseci zovem 8 puta na broj koji se reklamira na oglasu, se on jednom javi negde u novembru. I da mu posaljem sms i kažem da sam zainteresovan za kupovinu njegovog čamca i da mi treba adresa a on ne odgovori, to ne mogu smatrati dobrom poslovnoscu, jer valjda on od trgovine živi. Hvala bogu, tržište i ponuda su dobri, jedino što im je potražnja u odnosu na pre par godina ogromna, pa su rokovi čekanja poduži a cene dobrano otišle nagore, za kvalitet ne bih znao dok ne probam.
Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока
--- Kraj citata ---
Daleko od toga da si shvaćen kao neko ko blati. Naprotiv, izneo si svoje iskustvo sa prodavcem koje će nekome značiti u budućnosti. Ja sam izneo da je moj prijatelj uredno ostvario kontakt i poručio čamac, te je moguće da tu postoji neka "sleketivnost" koja ne spada pod ok odnos sa svim kupcima. To može biti pojedinačno, ali i učestalo što nije ok.
Nažalost, kod većine "proizvođača", imamo trend koji po meni nije nimalo dobar, a on glasi: povećan obim posla, loša komunikacija sa mušterijama, smanjivanje kvaliteta izrade, povećanje cena proizvoda i opreme, nepoštovanje rokova isporuke (ili dosta dugački rokovi) itd. Stoga globalni utisak jednog kupca za isti čamac varira od godine do godine (a i od primerka do primerka), te treba to imati u vidu kada se odlučujemo za kupovinu.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju