Гласао сам за блокаду као вид протеста и трудићу се да учествујем.
Мислим да бисмо у том случају требали и да формулишемо своје захтеве које би требало упутити ресорном министарству и предлагачу Закона. Што се мене тиче основни циљ би требало да буде укидање, односно, неувођење нових намета. Бојим се да то баш и неће проћи, па треба продискутовати предложено решење и изаћи са захтевима за измену и смањење појединих намета.
Ево шта је мени, најблаже речено, нелогично:
1. Чамце су разврстали по по категоријама дужине без обзира на материјал (метални, пластични...), врсту (депласмански, глисери) и намену (за рекреацију, привредна делатност). Једина одредница им је још да ли има или нема кабину.
2. Следећа одредница им је снага агрегата регистриваног уз чамац. Не разликују категорије уграченог и ванбродског мотора. Сигурно није исти луксуз нпр. Ломбардини и скарабуџе Голфов или Мерцедесов мотор исте снаге.
3. Уз одређену старост следи умањење глобе. Али само за старост чамца, а не агрегата.
Мислим да би требало тражити подршку од НАТУС-а (Групације за наутичку привреду и туризам Привредне коморе Србије). Председник ове Групације је наш члан @Bora.
Такође, мислим да би БЛОКАДУ требало пријавити Капетанији, како небисмо имали проблема са Речном полицијом и бродовима који евентуално плове у том сектору.