Najpre veliko i iskreno hvala ,sa zakasnjenjem,Budens NS za najzad malo i prijatnih reci.
Takodje Kapetan,Busa 2,Dule.Dzoni, veliko hvala za foto moje nove ZEMUNKE 700,u plovidbi.Kad sam vec kod nje,ovu gura cini mi se Mercury 50,nalazi se na Adi,odmah iza veslackog kluba,nize "Galije".Vlasnik Dragan Vasovic prvo je radio enterijer kod Vajsovog sina,iza sljunkare,na Savi.Bilo je tako uradjeno da je sve iskidao i radio ponovo kod pravog stolara.
@Dule:pogledacu u katalogu posto je taj propeler.Da li si zvao Lazarevica?Jesi li siguran za te mere propelera?Tu ne sme biti greske,nisu male pare.Sta pokrece elektromotore,akumulatori ili poseban Diesel,pa dinamo,pa e-motori,kao lokomotive ili veliki brodovi?
@Sale NB:Tvoja prica je sva kontroverzna.Bayliner se u svetu slabo kotira i na godisnjim listama proizvodjaca je uvek pri dnu.To je konfekcija.Kao izbor najauta godine,tako svetski nauticki casoprisi prave izbor najcamca u odredjenim kategorijama.Osim toga,opet si odabrao gliser za primer,a svrbucka te deplasmanska jahta ili jahtica.Kad se izivis na gliseru,a to je samo pitanje vremena,pozeleces prostraniji,a sporiji brod.Ako hoces prostran,a brz to je mnogo skupo,snazan motor je velika stavka.
Nasih proizvodjaca ima svakojakih,za svaciji dzep,od Zorana (on se ovde najvise istice) do Dragog Vasica,a ima i drugih odlicnih profesionalaca.Nema ni kod nas kompromisa,ako ima ko da plati.A,opet izadje mnogo jeftinije nego original jahta sa Zapada.Pozdrav,Nenad.
Kapetane,becka siklja je sa ravnim krmenim ogledalom,a apatinska siklja je na krmi suzena,kao na pramcu.Becka je tako zbog kacenja vanbrodskog motora povoljnija,a apatinska ima bolja plovna svojstva,narocito kad duva u krmu,samo mu zadnjica preskoci talas.To su i zvanicni nazivi ovih tipova camaca u Jugoregistru.Hrvati zovu "Ciklja".