Autor Tema: Domaca proizvodnja DANUBIUS  (Pročitano 94311 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #90 poslato: 25, 09, 2010, 01:18:37 pre podne »
@Sale NB , sale moram priznati da se i meni sve vise svidja plastika, ali samo kada se radi o ambalazi za Ice Tea  :)

Van mreže brodomonter

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 121
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #91 poslato: 25, 09, 2010, 10:14:34 pre podne »
Najpre veliko i iskreno hvala ,sa zakasnjenjem,Budens NS za najzad malo i prijatnih reci.
Takodje Kapetan,Busa 2,Dule.Dzoni, veliko hvala za foto moje nove ZEMUNKE 700,u plovidbi.Kad sam vec kod nje,ovu gura cini mi se Mercury 50,nalazi se na Adi,odmah iza veslackog kluba,nize "Galije".Vlasnik Dragan Vasovic prvo je radio enterijer kod Vajsovog sina,iza sljunkare,na Savi.Bilo je tako uradjeno da je sve iskidao i radio ponovo kod pravog stolara.
@Dule:pogledacu u katalogu posto je taj propeler.Da li si zvao Lazarevica?Jesi li siguran za te mere propelera?Tu ne sme biti greske,nisu male pare.Sta pokrece elektromotore,akumulatori ili poseban Diesel,pa dinamo,pa e-motori,kao lokomotive ili veliki brodovi?
@Sale NB:Tvoja prica je sva kontroverzna.Bayliner se u svetu slabo kotira i na godisnjim listama proizvodjaca je uvek pri dnu.To je konfekcija.Kao izbor najauta godine,tako svetski nauticki casoprisi prave izbor najcamca u odredjenim kategorijama.Osim toga,opet si odabrao gliser za primer,a svrbucka te deplasmanska jahta ili jahtica.Kad se izivis na gliseru,a to je samo pitanje vremena,pozeleces prostraniji,a sporiji brod.Ako hoces prostran,a brz to je mnogo skupo,snazan motor je velika stavka.
Nasih proizvodjaca ima svakojakih,za svaciji dzep,od Zorana (on se ovde najvise istice) do Dragog Vasica,a ima i drugih odlicnih profesionalaca.Nema ni kod nas kompromisa,ako ima ko da plati.A,opet izadje mnogo jeftinije nego original jahta sa Zapada.Pozdrav,Nenad.

Kapetane,becka siklja je sa ravnim krmenim ogledalom,a apatinska siklja je na krmi suzena,kao na pramcu.Becka je tako zbog kacenja vanbrodskog motora povoljnija,a apatinska ima bolja plovna svojstva,narocito kad duva u krmu,samo mu zadnjica preskoci talas.To su i zvanicni nazivi ovih tipova camaca u Jugoregistru.Hrvati zovu "Ciklja".
« Poslednja izmena: 03, 10, 2010, 01:17:50 pre podne brodomonter »

Van mreže brodomonter

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 121
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #92 poslato: 25, 09, 2010, 10:38:06 pre podne »
Dzoni,ne radim aluminijum.Mislim da aluminijum kao materijal nema opravdanja za recnu jahticu,sto ja najvise radim.Skuplji je i materijal i rad.Prednost je bitno manja tezina,pa sa istom snagom motora,brze ide.Zabluda je da aluminijum ne korodira,pogledajte one putnicke hidroglisere,ima jedan kod Vajsa na Savi,trup mu je sav u kraterima.To sam video dok je jos bio na remontu u brodogradilistu Beograd",ali nema tu remonta.Slabost celika zbog korozije savladana je peskarenjm i dobrim premazima.Moj prvi camac,becka siklja od 7 m sa dve kabine,jos plovi,a radjen je 1987, eno ga kod Slepa,u Zemunu.Aluminijum u svetu,uglavnom, koriste samo za mega jahte i manje glisere,a ovi drugi su dosta retki,rad je mnogo skuplji od mackanja plastike u kalupu.Pozdravljam te!
« Poslednja izmena: 03, 10, 2010, 01:20:35 pre podne brodomonter »

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1780
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #93 poslato: 25, 09, 2010, 10:43:56 pre podne »
Iznositi "strucna" misljenja da li je neko plovilo dobro ili nije po kriterujumu pravljenja pramcanog ili krmenog talasa je izraz malog znanja tih komentatora. Slazem se sa Duletovim postom. Plovilo "Sv.Nikola" sa slike Duletovog posta je kopija radjena po projektu Linsena kao i njegov kolega sa Abrahamom II i oba prave talase kao Bele ladje. Da li to znaci da su slabo uradjena plovila? (Btw: Ta dva plovila su u grupi od desetak najlepsih i najskladnijih plovila u nasim krajevima).
Ili: letos je pored mene u Boljevcima prosao skoro nov Jeanneau Prestige 42 brzinom od oko 25km sa talasima kao dve Bele ladje (mora da su ti Francuzi posle stogodisnjeg iskustva i na hlijade napravljenih brodova neznalice, sic). Pogledajte testove brodova u poznatim svetskim, ili nama pristupacnijim, hrvatskim spec. casopisima. Nigde to nije merilo kvaliteta i upravljivosti plovila vec kako savladjuje talase odredjene velicine i kako se ponasa na vetru i pri naglim promenama pravca, a sve to pri razlicitim opterecenjima. 
Spadam u grupu ljubitelja plasticnih plovila i smatram da u Srbiji ne postoji dobar proizvodjac metalnih plovila koji ce kompletno zavrsiti plovilo sa svim instaliranim sistemima opreme po propisanim kriterijumima. Uvek je bolje kupiti nekoliko ili vise godina staro platicno plovilo poznatog proizvodjaca nego bilo koje ovde napravljeno novo metalno plovilo pa radi li ga Vasic, Djena, Apic...... 
« Poslednja izmena: 25, 09, 2010, 11:16:31 pre podne Misha D »
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #94 poslato: 25, 09, 2010, 10:43:56 pre podne »
@brodomonter Nema tu ništa kontroverzno, Bayliner jeste čista konfekcija i nudi najlošiji kvalitet od svih poznatih proizvođača. Upravo zato sam ga i naveo kao primer. Polovni Bayliner je za klasu bolji od najboljeg što se proizvodi u Srbiji. O ostalima, tipa Regal, Wellcraft, Four Winns itd., ne treba ni pričati.
Deplasmanci me za sada ne "svrbuckaju"  :preved:, možda kad odem u penziju, a to je još daleko (barem se nadam). Ipak, čak i ako se opredelim za sporiju plovidbu i više mesta, teško da će moj izbor pasti na metalni brodić.
Plastika je ugodnija, lepša, brod je lakši, samim tim upravljiviji i ekonomičniji. Metal nema ni jednu jedinu prednost, samo nedostatke. Naravno, osim cene lima!
Što se ekonomije tiče, već više puta je ovde u raznim poređenjima dokazano da metalni deplasmanci nisu značajno štedljiviji od glisera slične veličine.  Naravno, potrošnju treba računati prema pređenom putu, a ne na sat.
Ima ovde odličnih majstora, ali upravo to sam i mislio, pravite kompromise, jer pravi brod nema ko da plati.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže IKA

  • Tisa
  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1902
  • Pol: Muškarac
    • trenutno bezimen
  • Brod tip: samogradnja-Ika design-zetovo vlasništvo
  • Marina: Tisa-9km,desna obala,šesta vrba od mosta
  • Veličina: 6,5m
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #95 poslato: 25, 09, 2010, 18:41:42 posle podne »


Kapetane,Odisej nije nista konkretno rekao sta mu se ne svedja ili nije dobro na modelu Novosadjanka 800,na kome je bio,valjda u Titelu.Taj je brodic na mom sajtu i moze se videti,izgledi na vodi i enterijer.Raspored je klasika za 8 m,dosta prostora i sadrzaja,sve se vidi na fotosima,enterijer je bas dobro odradio stolar-honorarac.Uradio sam samo taj jedan tog tipa,lep je pa sam ga istakao.Radjen je pre tacno 10 g,2000.

Odisej nemora ništa konkretno ni da kaže , da nebi ispalo da neosnovano kritikuje,jer namera mi nije bila da kritikujem ili hvalim. Moje pitanje je bilo dali ste spremni da o svom trošku ispravite nedostatke tog broda, jer je to plovilo vaša proizvodnja , i kao takvo pravi vam najlošiju reklamu.Šta mu fali , možete se uveriti ako se dogovorite sa Marjanom(sadašnji vlasnik) i podjete sa njim u vožnju, vrlo brzo ćete uvideti sve probleme.
Ja sam već napisao da ću ja zaraditi na prepravci ako vi to ne uradite pa se nadam da ćete vi odbiti taj moj predlog ,da to vi uradite.
Ja nespadam u grupu renomiranih proizvodjača ,ali ću se već nekako snaći jer sam ipak iskustvo stekao radeći sa i kod, od vas hvaljenog Šoleta , koji i dan danas limove seče brusilicom,ali koji proizvodi po mnogima najkvalitetnije brodove u Srbiji.
Nedavno mi Marko (vlasnik broda AKA)reče - Kada bih sada pravio brod Šole bi bio moj izbor.


Van mreže ladjaVlajko

  • Administrator
  • Rečni Drekavac
  • *****
  • Poruke: 326
  • Pol: Muškarac
  • Veličina: 23cm
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #96 poslato: 25, 09, 2010, 22:01:23 posle podne »
Мало сам прегледао остале чланке у теми "Домаћа производња" и нешто не видим да су домаћини Моје Лађе овако - "на нож" - дочекали неког другог произвођача металних чамаца.

Јел' има неки посебан разлог или се то случајно потрефило ?

Van mreže brodomonter

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 121
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #97 poslato: 25, 09, 2010, 22:16:15 posle podne »
@Odisej:Ti si,ocigledno jos jedan moj kolega,ili bar potencijalni,pa ti je dobra reklama da se pokazes kao strucnjak-kriticar.To je osnova ove tvoje pripovetke.
Nije moja NOVOSADJANKA 800 moj jedini camac,a radio sam ga,pre 10 g.Svakako da sam se vozio na svom camcu,vozio sam se,ako ces verovati ,na svakom.Prvo probna voznja,pa pare.Na probnoj voznji jedan od glavnih testova je pun gas,pa nagli zaokret.Ako se ne naginje puno,dobar je.Prvi vlasnik Zvonko zubar drzao ga je svih ovih godina u marini "4.juli"u Zemunu.Kad je stiga prvi put na vez,mnogi su ga ubedjivali da to korito nije za Dunav,da moze da se prevrne,da on ne zna kako Dunav moze biti opasan..itd.Rekao je;Äko je tako,gde je Dunav najopasniji?"Rekli su:Ïspod pancevackog mosta! (Övo mi je on licno ispricao).Sacekao je da bude bas zestoka kosava,otplovio ispod pancevackog mosta,vratio se u marinu i saopstio "prijateljima"da ipak moze da prlovi ovom ladjom.Tada su mu deca bila mala,a on je skoro svaki vkend bio sa porodicom na svom camcu.Ziv je i zdrav Zvonko.hvala Bogu,pa da ga zovemo da svedoci.Taj novi vlasnik,zar je toliko naivan da baci 12.000.-E a da ne pogleda dobro robu,ili da se ne raspita?
Nemam nista protiv da ti popravljas i prepravljas moje camce.Samo napred,uzimaj pare!
Sole nije najbolji,valjda si hteo da kazes da si ispekao zanat kod najboljeg,pa si i ti sad najbolji.

Van mreže deda

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 4176
  • Pol: Muškarac
  • Marina: 4.juli.....Zemun
  • Veličina: 7,60
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #98 poslato: 25, 09, 2010, 22:17:15 posle podne »
Ovde je sve spontano!Tako da se i ovo namestilo tako ali,samo u pocetku! :)
Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran

Van mreže brodomonter

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 121
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #99 poslato: 25, 09, 2010, 22:27:46 posle podne »
Zadnjih sat i po bio sam na stranici OLIMPOVE PRICE.Odusevljen sam.Covek je genijalac,izuzetno je obogatio ovaj sajt.Ovako nesto nema nigde.Morao sam ovo da ubacim,jer najvise izgleda visimo na brodogradnji,ili mi se cini sto sam ovde najvise prisutan, zbog profesionalnih razloga.Od sutra vise zujim kod Olimpa,a vi kako hocete!

Van mreže Terca

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 696
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #100 poslato: 25, 09, 2010, 22:32:09 posle podne »
Ne svađajte se ljudi, bez potrebe...

Nego, ima li Brodomonter svoju lađu, pa da je voza tamo-ovamo, napravio svojim rukama, za svoje pare? Ako je ima, dajte da vidimo šta je reprezentativno, šta je optimalno...

A ako je nema, onda je ova tema kao kad se svađaju švaler i ginekolog,ko bolje poznaje onu stvar...
I male stvari su velike, kada se gledaju izbliza.

Van mreže IKA

  • Tisa
  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1902
  • Pol: Muškarac
    • trenutno bezimen
  • Brod tip: samogradnja-Ika design-zetovo vlasništvo
  • Marina: Tisa-9km,desna obala,šesta vrba od mosta
  • Veličina: 6,5m
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #101 poslato: 25, 09, 2010, 22:52:03 posle podne »
@Odisej:Ti si,ocigledno jos jedan moj kolega,ili bar potencijalni,pa ti je dobra reklama da se pokazes kao strucnjak-kriticar.To je osnova ove tvoje pripovetke.
Nije moja NOVOSADJANKA 800 moj jedini camac,a radio sam ga,pre 10 g.Svakako da sam se vozio na svom camcu,vozio sam se,ako ces verovati ,na svakom.Prvo probna voznja,pa pare.Na probnoj voznji jedan od glavnih testova je pun gas,pa nagli zaokret.Ako se ne naginje puno,dobar je.Prvi vlasnik Zvonko zubar drzao ga je svih ovih godina u marini "4.juli"u Zemunu.Kad je stiga prvi put na vez,mnogi su ga ubedjivali da to korito nije za Dunav,da moze da se prevrne,da on ne zna kako Dunav moze biti opasan..itd.Rekao je;Äko je tako,gde je Dunav najopasniji?"Rekli su:Ïspod pancevackog mosta! (Övo mi je on licno ispricao).Sacekao je da bude bas zestoka kosava,otplovio ispod pancevackog mosta,vratio se u marinu i saopstio "prijateljima"da ipak moze da prlovi ovom ladjom.Tada su mu deca bila mala,a on je skoro svaki vkend bio sa porodicom na svom camcu.Ziv je i zdrav Zvonko.hvala Bogu,pa da ga zovemo da svedoci.Taj novi vlasnik,zar je toliko naivan da baci 12.000.-E a da ne pogleda dobro robu,ili da se ne raspita?
Nemam nista protiv da ti popravljas i prepravljas moje camce.Samo napred,uzimaj pare!
Sole nije najbolji,valjda si hteo da kazes da si ispekao zanat kod najboljeg,pa si i ti sad najbolji.

 :dance: :dance:;čist promašaj-- niti sam kolega niti ću biti ,niti razmišljam da se bavim tim poslom,dakle niti vama niti nekom drugom brodomonteru mogu biti konkurencija.Situacija u životu me navela da radim sa, i kod Šoleta, a ja niti sam sada niti ću biti najbolji jer tome nisam i nikada neću težiti,tu se vi i ja očito razlikujemo,vi želite i mislite da ste najbolji ja ne.Zbog toga sam se i uključio u ovu temu,  jer kad neko o sebi ima tako dobro mišljenje onda bi bio red da to i pokaže.
Moja malenkost vama i dalje persira jer vas nisam upoznao dok vaša oštrina pokazuje da vam neprija kritika vaših radova(što nebi trebalo da je odlika velikih)
Na žalost ,rekao sam da naivnost mog prijatelja nema granica , stoga kao čovek ovog morala nisam u stanju da mu uzmem ni dinara za intervenciju ali bih bio prijatno iznenadjen kada bi jedan proizvodjač u srbiji uradio ono što je nedavno tojota uradila(povukla sva vozila odredjenog modela da bi ispravila grešku) normalno da je bila šala da ću zaraditi na prepravci vašeg brodića.
Recite mi odkud toliki otpor da se provozate ovim čamcem i vidite o čemu pričam.Jeli to verovanje u vašu bezgrešnost ili je nešto drugo u pitanju.

Van mreže brodomonter

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 121
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #102 poslato: 26, 09, 2010, 00:16:06 pre podne »
@Odisej:Ja ovde samo hvalim SVOJU ROBU,jer hocu da je prodam,zato sam ovde.Kad neko,kao ti,ili bilo ko, kaze:"Ma,nije bas tako kao sto izgleda,nista to ne valja..."ja onda moram da vicem jos jace!I dalje da hvalim svoju robu,ne sebe.
Uhvatio si se tog camca koji sam radio pre tacno DESET godina i sad kao da idem da ga prepravljam,kod novog vlasnika!Sta ti to znaci?Taj camac je godinama bio najlepsi pravljeni metalni camac u marini"4.juli"u Zemunu,bio je uocljiv svojim izgledom medju nekih 500 plovila.Zvonko je bio ponosan na njega i NIKAD nije dao ni jednu primedbu,a bio je na njemu sa svojom porodicom u svakom slobodnom trenutku.
Naravno,to verovatno nije i moj najbolji camac sto se tice korita,mogao je biti siri,ovaj je 8 x 2,6 sada na tu duzinu radim B=2,9 m,kao mere FISHERMANA 800 npr.Kazem ti,covece,prepravljaj ga ,popravljaj,ne treba ti moja saglasnost,Radi,proslavi se!
Ja vec zadnje 2-3 godine forsiram modele ZEMUNKA 700 od 7,0 x 2,5 m I ZEMUNKA 900 od 9,0 x 3,0 m.Z-700 je poslao foto Dzoni,gore je .

Van mreže brodomonter

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 121
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #103 poslato: 26, 09, 2010, 00:50:48 pre podne »
@Dule,ja nisam sveznalica i ne poznajem tu oblast.Raspitacu se kod boljih znalaca, znam dosta ljudi ozbiljnih iz struke.Jednog dobrog elektroinzenjera,jednog brodogradjevnog i Branka Bulovana,VKV brodskog mehanicara.Ja,isto, cesto pitam i neke stvari koje znam,a nisam siguran,a kamoli ono sto ne znam.Mudar je takav rezon,a kod nas bas redak.Camdzije srpske su najvece sveznalice.Bez konkurencije.
Taj tvoj pogon nisam nikad video ni u literaturi,niti po casopisima koje decenijama pratim.To nije klasicni hibridni pogon,koji poznajem samo kao princip rada,vec baterijski.Nemoj mi zameriti,ali ja u to ne verujem kao nacin plovidbe na duze rute,niti u smislu trajnosti.Koji proizvodjac svetski to ugradjuje?Nije mi poznato.E,sad, nece te,nadam se ovo naljutiti.Pogotovo sto si u to vec ulozio dosta truda i novca.
Taj tvoj gliser od 10 m je projektovan za jake motore,treba velika energija da se to izgura,da izglisira i baterije to ne mogu da izdrze na duzi rok.Rekao sam da mi to lici na perpetuum mobile,jer tu potrebnu energiju ne moze da zameni agregat drasticno manje snage od motora koji su predvidjeni,a izvadjeni.Moze,verovatno samo laganica.
U svakom slucaju,pitacemo nekog pametnijeg,ili obrazovanijeg,ili iskusnijeg.Zvacu vec sutra,pa ti preneti strucno misljenje,a gledacu da ih zamolim za direktan razgovor sa tobom.Moja skepsa nemoj da te obeshrabri.

Van mreže IKA

  • Tisa
  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1902
  • Pol: Muškarac
    • trenutno bezimen
  • Brod tip: samogradnja-Ika design-zetovo vlasništvo
  • Marina: Tisa-9km,desna obala,šesta vrba od mosta
  • Veličina: 6,5m
Odg: Domaca proizvodnja DANUBIUS
« Odgovor #104 poslato: 26, 09, 2010, 00:52:50 pre podne »
Evo odnosa crteza i izvedbe.
Svojim radom se ponosite koliko hoćete , ali ako i dalje pravite ovaj model po istom projektu onda to pokazuje vašu stručnost u najboljem svetlu.

prvi post kojim sam se uključio u ovu temu. Dakle  --ako i dalje pravite ovaj model.....
Dule u pravu si .
Pokojni ujak me dok sam bio mali naučio brzalici koju i dan danas volim
Zašto vi , koji ste ti , meni koji sam vi , kažete ti , kada ja koji sam vi vama koji ste ti kažem vi :good: :drinks: