E ovo je g-din Nenad Kesic kakvog ja pamtim...stvarno nisam hteo do sad da nastavljam sa mojim komentarima ali me spominjete i komentarisete razloge mojih postova pa moram...jos jednom napominjem da mislim da su vasi camci (brodici) izuzetno lepo dizajnirani...
@Dule
Nenad i ja nismo konkurencija i sem te jedne situacije sa pristanom nikad nismo ni bili a tek necemo biti. Nemam apsolutno nikakkav interes da ga ovako ili onako komentarisem, pa ni njegov rad, sem mozda da izrazim svoje misljenje sto i jeste poenta ove teme i sajta uopste...znaci ja camce i brodove ne gradim, nikad i nisam a planiram jos dva splava, unapred dogovorena, i to je to, nemam nameru da se vise bavim time tako da me Nenadovo prisustvo ni malo ne ugrozava...kako se dobija posao nakon zavrsenog ZVANICNOG tendera na kom nisi ni ucestvovao svi znaju i mozda jeste u poslu "dozvoljeno" ali mi se gade takve stvari.... ja se nesto i nisam trudio tada da dobijem taj posao jer nisam imao kapaciteta (imao sam 10 radnika na pristan u bloku 44) koji bi mogli u tom trenutku da zapocnu novi posao, dao sam najduzi rok za igradnju ali dobru cenu, kvalitet garantovan nacinom isplate i razne penale u ugovoru za sve i svasta kao i konkretan uvid u nas rad i verovatno zato i dobio posao (bar je tako trebalo)...inace nisam ni znao da je raspisan tender dok grupa ljudi koja je danima obilazila oko velikog pristana koji smo tada vec uveliko radili nije prisla, predstavila se i zamolila da ucestvujemo...nadam se da je apsolutno jasno da nema revansa (da sam hteo potrazio bih ga preko suda), samim tim nema ni izvinjenja...uostalom moj prvi post je bio "no coment" i ostao bi takav neprimetan da g Kesic nije poceo paljbu...
@Nenade
nakon ovoliko hvalospeva i nekorektno ponasanja prema mnogim clanovima ne mogu da ne prokomentarisem neke vase objekte i objasnjenja kao i da kazem moja zapazanja jer Vas i pamtim kao elokventnog coveka i majstora koji vise "udara" u pricu nego u lim tako da vas molim da prilikom odgovora ne skrecete sa teme i kazete sustinu...da je g-din Dragi Vasic rekao ovoliko lepih reci za svoja plovila pa bih mu i poverovao ali znam da on to nikad ne bi ucinio - njegova plovila drugi hvale...
prvo cu opet da spomenem taj famozni pristan koji je neki ing. savrseno pojektovao i vi ga isto tako uradili kako ste rekli...na pristanu je dodat naknadno ponton, na uzvodnom delu (trenutna pozicija) verovatno da bi stabilisao i dodatno "podigao" taj deo splava...to se nikako ne desava kada je nesto odlicno projektovano i uradjeno po projektu...sutra cu verovatno proci tuda i slikacu da ne bude da izmisljam...i ne sumnjam da cete imati neko senzacionalno objasnjenje kao ono za tankove na plovilima ( da su tankovi pijace vode balast camca male duzine) jer to ni jedan iole ozbiljan laik a posebno "profesionalac" ne bi izgovorio. (naravno da raspored tezine na svakom plovilu utice na njegovu stabilnost a posebno stabilitet jer pa se raspored tezine pri projektovanju pravi kao optimalan kako bi zadovoljio max preformanse pri razlicitim opterecenjima tj. unapred se postavljaj taknovi, ormari, ostave sa idejom i da su puni i da su prazni, spominjali su to na prvoj god brodorgadnje na masinskom ali mislim da svako ko plovi zna te stvari)...takodje, balast nema veze za enterijerom i tankovima, balast se drugacije zove kobilica, tolomba...to je deo koji ide negde drugde :)
tako sam nazvao vernu kopiju Gand Banks-a u verziji 9 x 3 m.To mi je mozda najbolja ponuda ovog tipa broda.Grand Banks je sjajno uradio nekoliko komada ,u Beogradu su,ing.Dragi Vasic iz Lacarka.Ja sam umanjio mere na min.A Vasicevi su 12-15 m.
?!? kako vi mozete da prepravljate projekat a niste ing...
Naravno,to verovatno nije i moj najbolji camac sto se tice korita,mogao je biti siri,ovaj je 8 x 2,6 sada na tu duzinu radim B=2,9 m,kao mere FISHERMANA 800 npr.
o tome i pricam!!!...i kad sam spomeno m/c Mali Goc...i kad sam rekao to da su vasi camci lepi ali nestabilni...koliko ste ih nestabilnih napravili pre nego sto ste presli na nove mere?! Koliko se secam, dok ste bili na marini Vajs, jedan vas camac (brodic) se prevrnuo i potopio na uscu bas iz razloga loseg stabiliteta...tada vas je vlasnik "jurio" pistoljem po marini...a mislim da se odlicno secam...
takodje mi je ostalo u secanju zanimljiv nacin poslovanja jer ste uzimali kaparu za svaki projekat kako bi zavrsili prethodni, pa kad vlasnik svrati na marinu vi prebacjite oba vasa radnika na njegov camac i naravno, radi se punom parom...
To su neke od stvari koje sam zapazio u vasiim postovima ali i koje pamtim...ima ih jos naravno...ima i pozitivnih, vi ste me naucili osnovnim elementima farbanja epoxy i PU bojama, tj. odnosima, rokovima itd...video sam kako se prave lepe ogradice za camce, kako se izbegavaju ona ruzna prednja i bocna stakla kabine koristeci auto stakla sto je odlicna stvar (em lepo em kaljeno em imas gde da ga kupis u slucaju ostecenja)...
i stvarno se vise necu javljati u ovoj temi sa mojim misljenjem ukoliko to nekom smeta a nije mi namera ni da vi imate manje kupaca ni neka satisfakcija ako vas ocrnim ni revansizam vec cisto iznosim svoj stav kao sto bih za bilo koga ciji rad znam ili sam na neki nacin upoznat...