Sale, par pitanja za tebe, ali i za sve koji znaju vise o tome..
Gledajuci slike i snimak ovog Commandera, vidim da je uvijek, prilikom glisiranja, jedno lice ispred kabine. To mi budi sumnju da se plovilo mozda cudno ponasa ako je cijela troclana posada u kabini, u zadnjem dijelu plovila, jer je logicno prednji dio plovila znatno laksi. Postoji li mogucnost da Commanderu zaista prednji dio "skace" malo zivlje prilikom glisiranja, pa makar preko sitnih talasa?
Oko jet motora me zanima stvar sto kazes da mu trava uopste ne smeta.. Nigdje ne vidjeh slike tog "usisnika" odozdo, ali ako moze da uvuce kamencice i mulj, moze i svakakvog drugog (ne)organskog smeca preko kojeg mi plovimo kroz plicake. Ono sto me zanima je, ako se propela vec zaglavi i zatrokira od takvog nekog materijala, kakav je postupak njenog ciscenja? Ne djeluje mi to bas jednostavno, obzirom da je ona sakrivena, a nama se obicno zuri u takvim situacijama. I zanima me da li sustinske razlike u performansama izmedju dvotaktnih i cetvorotaktnih motora ostaju nepromijenjene i u jet varijanti?
Unaprijed hvala :)