Moram da se pohvalim da ponovo ulazim u istoriju Mostogradnje u Srbiji,
1. Posle Mosta na Dunavu kod Novog Sada, koji je radila ALPINA, za koju sam radio RADNI čamac,
2. Most na preko Ade u Beogradu, koji su radili DSD i PORR, za koje sam radio DVA RADNA čamca, i renovirao nekoliko još čamaca i skeli, na red je došao i most koji spaja ZEMUN i BORČU, a koji radi, CHINA ROAD & BRIDGE CORPORATION, ujedno ovo je i do sad najveći radni brod koji sam ja pravio.
Brod je rađen po projektu JRB-A, i uz njihov nadzor, nadzor CRBC-a.
Rađen je od lima 4mm, l profili 50x50 od 5mm, duplo varen unurta i spolja, i pregledan skenerom za varenje. Dobio je upotrebnu, plovidbenu i sigurnosnu dozvolu.
Čisti se antirostom, fosfogalom, farba se osnovnom feropoks dvokomponentnom farbom u dva sloja, i završnom dvokomponentnom farbom strane proizvodnje , Farbanje se Vrši uz nadzor stučnih lica koja uvoze ove farbe
.
Za sada par slika od početka izgradnje, pa idemo polako dalje.