Autor Tema: Domaća proizvodnja- Smederevac  (Pročitano 51950 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2738
  • Pol: Muškarac
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #45 poslato: 25, 09, 2011, 10:01:15 pre podne »
Samo malo objasnjenje,svansovan?
Nesto slabo se vidi sa fotosa kako izgleda,ali cemu svans na malom camcu?

Van mreže CamacSD

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 47
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #46 poslato: 25, 09, 2011, 14:31:34 posle podne »
Samo malo objasnjenje,svansovan?
Nesto slabo se vidi sa fotosa kako izgleda,ali cemu svans na malom camcu?

Da Švanc je kod nekih čamac od 50mm do 100mm,  zbog boljeg donašanjqa na talasima.
Dunave, moj Dunave

Van mreže njegos68

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1624
  • Pol: Muškarac
  • Krapolovac
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #47 poslato: 25, 09, 2011, 14:50:01 posle podne »
Samo malo objasnjenje,svansovan?
Nesto slabo se vidi sa fotosa kako izgleda,ali cemu svans na malom camcu?

Da Švanc je kod nekih čamac od 50mm do 100mm,  zbog boljeg donašanjqa na talasima.
  A kako švanc utiče na ponašanje na talasima?

Van mreže CamacSD

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 47
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #48 poslato: 25, 09, 2011, 17:47:07 posle podne »
Samo malo objasnjenje,svansovan?
Nesto slabo se vidi sa fotosa kako izgleda,ali cemu svans na malom camcu?

Da Švanc je kod nekih čamac od 50mm do 100mm,  zbog boljeg donašanjqa na talasima.
  A kako švanc utiče na ponašanje na talasima?

Pa čamac bolje ''prihvata'' talas, prati njegovu liniju. talas samo prođe ispod čamca, tj čamac se pomera kako se pomera talas
Dunave, moj Dunave

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #49 poslato: 26, 09, 2011, 10:03:38 pre podne »
Smederevac, kada nam prikazuješ svoje rukotvorine, napiši i cenu uz svaki rad pa ćemo imati kompletniju sliku.  :drinks:
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže CamacSD

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 47
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #50 poslato: 26, 09, 2011, 16:22:47 posle podne »
Smederevac, kada nam prikazuješ svoje rukotvorine, napiši i cenu uz svaki rad pa ćemo imati kompletniju sliku.  :drinks:

Upravu si Arso, ja reko ajde prvo da postavim radove, pa da odgovaram na konkretne zahteve, ali može i ovako.

Dunave, moj Dunave

Van mreže CamacSD

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 47
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #51 poslato: 26, 09, 2011, 16:26:54 posle podne »
Evo na primer ovaj Plavi, 6mdužine, 1m u patosu, tri nepropusne komore, kaseta, osnovna boja u dva premaza, završna boja u dva premaza, drveni elementi(patos, klupax2, na zadnjim komorama, i na kaseti,i na bokovima) obrađenje,zaštićene lanenim firnezom u 3(tri)sloja, premazane završnim lakom za čamce u 2(dva)sloja, sa atestom i računom.

sve ovo za 800eura

Od sad pa na dalje ću pisati uz svaku sliku i cenu

Pozdrav.....  BISTRO
Dunave, moj Dunave

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #52 poslato: 28, 09, 2011, 19:36:22 posle podne »
 :good: odlicno izgleda i uvek stavljaj cene !

Van mreže CamacSD

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 47
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #53 poslato: 05, 11, 2011, 13:48:43 posle podne »
Moram da se pohvalim da ponovo ulazim u istoriju Mostogradnje u Srbiji,
1. Posle Mosta na Dunavu kod Novog Sada, koji je radila ALPINA, za koju sam radio RADNI čamac,
2. Most na preko Ade u Beogradu, koji su radili DSD i PORR, za koje sam radio DVA RADNA čamca, i renovirao nekoliko još čamaca i skeli, na red je došao i most koji spaja ZEMUN i BORČU, a koji radi,  CHINA ROAD & BRIDGE CORPORATION, ujedno ovo je i do sad najveći radni brod koji sam ja pravio.

Brod je rađen po projektu JRB-A, i uz njihov nadzor, nadzor  CRBC-a.

Rađen je od lima 4mm, l profili 50x50 od 5mm, duplo varen unurta i spolja, i pregledan skenerom za varenje.  Dobio je upotrebnu, plovidbenu i sigurnosnu dozvolu. 

Čisti se antirostom, fosfogalom, farba se osnovnom feropoks dvokomponentnom farbom u dva sloja, i završnom dvokomponentnom farbom strane  proizvodnje , Farbanje se Vrši uz nadzor stučnih lica koja uvoze ove farbe
.
Za sada par slika od početka izgradnje, pa idemo polako dalje.
« Poslednja izmena: 05, 11, 2011, 16:44:35 posle podne CamacSD »
Dunave, moj Dunave

Van mreže CamacSD

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 47
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #54 poslato: 05, 11, 2011, 16:42:53 posle podne »
dužina 10m, širina u patosu 2.3m, širina preko svega 3m, visina korita pod pravim uglom 0,98m, visina od poda do tende 2.20m,  na Brod se kače dve pente koje su sinhrone po (20-25ks) znaću sutra kad dođu ioz servisa da ih nameštaju


OVO JE SAM POČETAK










IZVAREN, I SPOLJA I IZNUTRA I VRAĆAMO NA POČETNU POZICIJU ZA DALJI NASTAVAK PROIZVODNJE









SLEDI NASTAVAK
Dunave, moj Dunave

Van mreže CamacSD

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 47
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #55 poslato: 05, 11, 2011, 17:06:03 posle podne »
Siklja uvecana 5 puta.
Bas me zanimaju plovne karakteristike  :)
Ono sto znam je da ce po talasima da bude puno buke a po vetru puno muke  :)

Ne razumem poslednju rečenicu ????

ovakva tri ista samo manja čamca sam već pravio, i oni su u radu 2-3 godine, 24hdnevno ;7dana u nedelji;365dana u godini, i niko mi se nije požalio na plovne karakteristike i probleme sa talasima i vetrom, vozile su se i razne inostrane delegacije i razni inžinjeri i mostogranje i brodogranje.Ama baš niko nije imao nikakvu zamerku,  Sa ovim čamcem nema zezanja, guraće ga dve Honde sa po 20ks, i Voziće veliki teret i dosta ljudi. tako da nema zajebancije i izmišljanja. ipak ljudi iz JRB-a znaju više verovatno od svih nas na forumu.

Naravno čast svakome!
Dunave, moj Dunave

Van mreže CamacSD

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 47
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #56 poslato: 05, 11, 2011, 17:08:06 posle podne »
evo još nekih slika:








Dunave, moj Dunave

Van mreže njegos68

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1624
  • Pol: Muškarac
  • Krapolovac
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #57 poslato: 05, 11, 2011, 17:29:57 posle podne »
Siklja uvecana 5 puta.
Bas me zanimaju plovne karakteristike  :)
Ono sto znam je da ce po talasima da bude puno buke a po vetru puno muke  :)

Ne razumem poslednju rečenicu ????

ovakva tri ista samo manja čamca sam već pravio, i oni su u radu 2-3 godine, 24hdnevno ;7dana u nedelji;365dana u godini, i niko mi se nije požalio na plovne karakteristike i probleme sa talasima i vetrom, vozile su se i razne inostrane delegacije i razni inžinjeri i mostogranje i brodogranje.Ama baš niko nije imao nikakvu zamerku,  Sa ovim čamcem nema zezanja, guraće ga dve Honde sa po 20ks, i Voziće veliki teret i dosta ljudi. tako da nema zajebancije i izmišljanja. ipak ljudi iz JRB-a znaju više verovatno od svih nas na forumu.

Naravno čast svakome!
Sigurno da tvoja korita plove,i ovo će ploviti..  :good: Ali za talase nisam baš siguran.. Ja sam 90-tih imao korito istih dimenzija ,samo je pramac bio zašiljen..zašiljen pramac je neutralisao manje talase,ali kad naidju veći muka živa...dva tri puta sam bio blizu potapanja,da nisam bježao u ševare to bi se i desilo..Po mom mišljenju ovakvo korito po talasima je nula.. :nono:  Ja razmišljam o brodiću za prevoz turista      http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,8520.30.html   Ali u ovakvog tabanaša nebih stavio ljude ni u ludilu..  a da je najednostavniji i najeftiniji za rad jeste..

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #58 poslato: 05, 11, 2011, 19:03:32 posle podne »
Pa nije ovo on izmišljao a ovo nije turistički brod već radni čamac za prevoz radnika od lokacije a do lokacije b. Koliko sam čuo Kinezi su insistirali da čamci budu što širi i duži pa je naravno zezanje šta će im takvi čamci kada su svi metar i žilet. Kinez je to ko zna koliko će ih tu stati. Nego Smederevac koliko bi izašlo pravljenje čamca tipa čuna sa stranicama pod 90 stepeni ali malo širi nego pravi čun. Terala bi ga Y 9.9 duga osovina. Dužine 6m. Ofarban i zaštićen i kakvi su rokovi izrade?

Van mreže CamacSD

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 47
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaća proizvodnja- Smederevac
« Odgovor #59 poslato: 27, 11, 2011, 16:51:41 posle podne »
Ja sam imao 5 takvih čamaca i bavio sam se prevozom. Novi Bg - Ada ciganlija. Dok mi je bilo isplativo.
I sada tu ima 10 čamaca iste konstrukcije.
Vozio sam lično jedno celo leto. Znam koji su problemi i o čemu pricam. Sad... za kratke relacije je super. Najisplativije graditeljima mosta. Jeftino i ne pusta vodu. Nece oni njim na krstarenja.
Nisam rekao da je lose uradjeno vec da je to bucno na talasma. I da ga jaci vetar zanosi.
I to je sve.
Kad si vec spomenuo moram da se nadovezem... JRB ne radi projekte. Niti je registrovano preduzece za takve stvari tako da njihov sud nije merodavniji od suda bilo kog od nas. Oni su prevoznici. Aj sad mi kazi da taksista moze da da atest proizvodjacu automobila  :)
Ali sve to nema veze. Samo napred. Treba uzeti posao kada se nudi.

Dule jedna moja ispravka, projekat je radio Tomislav Savović, inžinjer brodogradnje koji je radio u JRB-u, i koji je projektovao dosta barži i brodova, gurača i turističkih brodova,  koji su napravljeni u Brodogradilištima širom Srbije.
Dunave, moj Dunave