Upravo mi je to problem: do trecine gasa ide normalno, posle toga kao da je otkinuo stift,
kada je zamotao kanap oko elise ugasio je motor istog trena, znaci otpada mogucnost da elisa proklizava na gumi. Vodu bukvalno elisa kuva. Da li je moguce da je osovina kratka u odnosu na dasku? Nisam na vodi obracao paznju na to.
Može jedino da bude preduga! Ako ti je elisa cela u vodi, to je onda u redu. Najefikasnije iskorišćenje elise se i dobija kada je ona tik ispod površine, jer je tada najmanji deo čamca i motora u vodi, i pravi najmanji otpor. Pogotovo na gliseru. Na bazi toga su posle i razvili tzv. Surface drive, koji je najefikasniji ( najbrži ) pogon na vodi - do sada. Ali to je već druga priča.
Meni to liči na debelo pogrešan trim. Do trećine gasa korito ide deplasmanski, a zatim, počinje da gura vodi ispred zbog previše oborenog pramca. To izaziva kuvanje pozadi, jer elisa proklizava u mestu.
Ja bih probao da se poigram sa trimom, za početak, ili probaj ponovo vratiti motor na onaj prvi čamac. Ako dobro ide, onda definitivno trim i/ili elisa nisu odgovarajući.
Probaj da svu težinu u čamcu baciš koliko je moguće na krmu, i digni motor na poslednju rupu.(čizma što dalje od daske)
Ako ti tad ne digne pramac u nebesa i ne izglisira - onda definitivno ne prenosi snagu kako treba. Posle spuštaj postepeno na niže rupe i raspoređuj težinu u čamcu dok ne nađeš neki optimum.