Autor Tema: Primorka K-630 sa Lincovim elektromotorom i odgovarajucom elisom  (Pročitano 7689 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Barba

  • Moderator
  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • *****
  • Poruke: 903
Primorka K-630 sa Lincovim elektromotorom i odgovarajucom elisom
« poslato: 13, 05, 2011, 12:48:45 posle podne »
Cedric Lynch je 1988. godine konstruisao DC motor sa četkicama čija je glavna odlika veliki koeficijent iskorišćenja (0.93%), što za posledicu ima manju potrosnju baterija pri velikom broju obrtaja čak do 4900 RPM.
Ovo je trenutno u svetu vodeći motor po pitanju snage i mase.



Čamac An Stradag je 1989. godine, naoružan sa 4 ova motora je postavio brzinski rekord u svetu elektropogona čamaca kretajući se brzinom od 80 km/h. Kasnije je taj rekord oboren i postignuta je brzina od 112 km/h, sa drugim čamcem, ali istim pogonom.



Dijagram performansi ovog motora možete naći na www. agnimotors.com.

U pridodatom fajlu dao sam predikciju potrošnje ovog motora, ako bi se on ugradio na Primorku K-630, koristeći dijagrame proizvođača.


"Niko nije tako beznadezno porobljen kao onaj koji pogresno veruje da je slobodan" - Gete.

Van mreže Barba

  • Moderator
  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • *****
  • Poruke: 903
Odg: Primorka K-630 sa Lincovim elektromotorom i odgovarajucom elisom
« Odgovor #1 poslato: 14, 05, 2011, 00:48:01 pre podne »
Da dodam da ovaj Lynchov motor kosta oko 1500$.

Motor za viljuskar od 7.5KW, bugarske firme "Kostov Motors" odlikuje se maks. stepenom korisnosti od 0.86 i maks brojem obrtaja 2700. Na maksimalnoj snazi bi trosio oko 400W vise od Lincovog motora (odprilike 6A vise pri naponu od 72V). Generalno za primenu u oblasti malih brzina nema neke potrebe za Lincovim motorom, ako bi primenili Kostov-a, zbog manjeg broja obrtaja motora stavili bi elisu veceg koraka, a posto nemam razloga da verujem da su motori na polovnim viljuskarima slabijih karakteristika od ovog bugarina, ta razlika od 10% u potrosnji nije neki faktor zbog koga ga ne bi koristili, posebno ako nadjemo neki "jeftin" viljuskar, pa iskoristimo i ostale delove.     
"Niko nije tako beznadezno porobljen kao onaj koji pogresno veruje da je slobodan" - Gete.

Van mreže lemi021

  • Struje nikad' dosta
  • Mornar
  • **
  • Poruke: 45
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Primorka K-630 sa Lincovim elektromotorom i odgovarajucom elisom
« Odgovor #2 poslato: 17, 05, 2011, 16:25:54 posle podne »
Barba taj je skup motor i ima cetkice ja sam kupio 2 kom bez cetkica vidi link

http://www.evparts.com/products/street-vehicle/motors--dot/24-to-48-volt-street-vehicle-motors/mt5225.htm

mislim da je bolji jer nije impusno napajanje nego pulsno,sto znaci manji kapacitet baterija i veca autonomija,etek motori su super imaju snagu,obrtaje i nisu potrosaci jer ih kontroler tera pulsno.....
Master of Disaster

Van mreže Barba

  • Moderator
  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • *****
  • Poruke: 903
Odg: Primorka K-630 sa Lincovim elektromotorom i odgovarajucom elisom
« Odgovor #3 poslato: 17, 05, 2011, 17:34:18 posle podne »
U pravu si bolji je, verovatno zato Lincov motor drzi svetski rekord i u brzini i u efikasnosti.

"Niko nije tako beznadezno porobljen kao onaj koji pogresno veruje da je slobodan" - Gete.

Van mreže lemi021

  • Struje nikad' dosta
  • Mornar
  • **
  • Poruke: 45
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Primorka K-630 sa Lincovim elektromotorom i odgovarajucom elisom
« Odgovor #4 poslato: 17, 05, 2011, 17:38:08 posle podne »
Barba,ne pricam o svtskim rekordima i majbah je svetski auto,pa ko ga ima.....
Kazem iz razloga cene i ostalih komponenata koje ti trebaju uz motor,pogledaj SIEMENS DC motore,hocu reci motor jeste vrhunski,ali kada izracunas sta ti sve treba,kosta djavo ipo,a ovo je onako ekonomicnije resenje....
Master of Disaster