Ljudi, nemojte da pretpostavljate, sve vec detaljno razradjeno i opisano u zasebnoj temi jos dok je Dule eksperimentisao, a potom potvrdio u praksi.
Motor od X KW ne moze biti zamenjen nikakvim motorom manje snage, pa ni elektromotorom, a da se pri tom performanse sistema ne pogorsaju. Mora se promeniti ceo sistem. Citava prica svodi se na ogromne gubitke sistema sa SUS motorom upravo zbog prenosa, zupcanika, lancanika, vratila. Elektromotor manje snage od SUS-a ima smisla samo ako se ti gubitci minimalizuju u meri te razlike u snazi. Zato je najbolje resenje da se direktno na vratilo elektromotora nakaci elisa. Svaki zupcanik ili lancanik odredjene mase guta energiju potrebnu za njegovo pokretanje. Zato Dule i planira osovinski vod.
Ovaj primer budzevine u principu nema nikakvog smisla gledano sa stanovista energije. Cak trosi znacajno vise nego da se umesto ovog EM ugradio SUS od 7.5KW, naravno ako uzmemo u obzir i to odakle struja dolazi i po kojoj energetskoj ceni - troskovi proizvodnje, gubci i sl. Ova budzevina ima smisla samo zato sto je kod nas struja jeftina, a benzin skup, pa ako dodamo i to da je manji porez, itekako ima ekonomskog osnova za pojedinca. Inace pravilno instaliran EM od 7.5KW bi trebalo da parira SUS-u od 25HP, a tesko da je u ovom slucaju tako.
Energetski gledano ovo je bacanje mnogo vece kolicine energije nego kod klasicnog vanbrodskog motora. Ali to je globali planetarni pogled, za sta nas bas boli uvce. To je vec problem svetske vrhuske koja je konacno resila da sjebe arape, pa nam sada kao vrhunac tehnologije nude elektricne automobile, kakve su amateri u ovoj zemlji pravili jos pre 30 godina.