U zavisnosti od odnosa tanjirasto konusnih zupčanika u redukciji , moguće je povećati snagu,na uštrb smanjenog broja obrtaja.
Na osovinskom vodu broj obrtaja vratila bi bio isti kao i broj obrtaja osovine motora.
Kada bi se u čizmi izvršile izmene zupčanika takođe bi moglo da se dođe do odnosa 1-1.Ako je broj obrtaja pomenutog motora 2200 sa tom čizmom imaš umanjenje broja obrtaja na osovini elise pa ispada da ona sa tim motorom nemože da dobije više od, recimo, 300-400 obrtaja.Ako bi se u čizmi promenio odnos zupčanika moglo bi se dobiti da se osovina elise vrti isto koliko i osovina motora.
Sigurno da je to komplikovanije od ugradnje osovinskog voda ali lično nisam ljubitelj osovinskog voda, koji neminovno zauzima prostor u kokpitu , ili traži podizanje nivoa patosa ako ide ispod.
E sad, dal dobro razmišljam , nemam pojma, al vidi se da razmišljam