Autor Tema: Johnson 4  (Pročitano 7924 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Pingvin44

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 261
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Johnson 4
« poslato: 19, 04, 2011, 23:08:26 posle podne »
.
« Poslednja izmena: 05, 11, 2011, 00:15:03 pre podne Pingvin44 »

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Johnson 4
« Odgovor #1 poslato: 20, 04, 2011, 06:20:21 pre podne »
Na  chatu si trazio broj Mila Johnsona, evo ti:

011 354 31 21 i mobilni 063 271 888

A malo vise detalja ti moze reci Outbord Master kad se pojavi. :good: :drinks:

Van mreže njegos68

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1624
  • Pol: Muškarac
  • Krapolovac
Odg: Johnson 4
« Odgovor #2 poslato: 20, 04, 2011, 19:59:15 posle podne »
Hvala Zortere. Zna li neko sta o ovom motoru?
  Ima ga moj brat,leži mu negdje u šupi...  :lula: ja sam ga vozio par puta... ide bolje od pente,samo mi sečini da je rezorvoar litar ipo,nisam siguran..ima 2 klipa i ravnomernije radi od pente..to je dosta star motor ali i prilično izdržljiv..mene je nervirao onaj gas koji nije na ručici za upravljanje,nego namotoru lijevo desno...i uvjek se dešavalo da se sam smanji od vibracija....po meni 250 eura je mnogo...najviše 150...mada to je samo moje mišljenje... :dance1: 

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Johnson 4
« Odgovor #3 poslato: 20, 04, 2011, 20:18:00 posle podne »
Ispod te poluge ima dve rupe na kojima pise nesto tipa " sporo podesavanje gasa " i " brzo podesavanje gasa ". Samo na engleskom...

Obicno je tu tockic kojim se steluje smesa (vazduh-gorivo), majstor mi je rekao da sve mogu da diram al to nikako ,Jer ako nije nastelovan trosi sacuvaj boze

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
Odg: Johnson 4
« Odgovor #4 poslato: 23, 04, 2011, 23:25:19 posle podne »
Drugar kupio a slabo mu je poznavanje interneta pa me zamolio da pitam.
Dakle, Johnson 4, ima rezervoar na sebi od 2,5 litre. Rucicu za gas klasicnu nema. Tj ima rucicu ali se sa njom samo upravlja i lomi se na pola. Gas mu je na polugu levo-desno na samom motoru sa njegove prednje strane. Ispod te poluge ima dve rupe na kojima pise nesto tipa " sporo podesavanje gasa " i " brzo podesavanje gasa ". Samo na engleskom. Ovaj sto mu je prodao kaze da je nekada za te dve rupe bila i rucica ali da je sada nema. Takodje mu fali i neki poklopac karburatora. Motor radi i bez toga ali navodno vise trosi. Ko zna iz ovog mog opisa svaka mu cast sto je razumeo mene a i neka kaze nesto vise o njemu. Takodje, gde da nadjemo taj poklopac rezervoara i ko je u Beogradu najbolji za delove i servis.
Motor placen 250 evra. Mnogo li je? Malo li je? Ajd pa hvala...

to sa rucicom je normalno kod tog modela, gas se daje (znak zec i konrnjaca) na motoru i stluje vazduh gorivo smesa, kad ga upalis i bude se zagrejao ti pomeraj vazdug gorivo smesu dok ne radi motor na leru mirno i jednako pa nakon kratke voznje ako nepase primanje gasa ti malo nastluj sa tamo vamo ali normalno kad ga stavis na izmedju to bi trbalo da je ok nastelovano. kakav poklopac ima karburator? mozda palsticni koji sluzi kao vazduh filter? i ako on fali nije ni vazno. na vodi nema prasine hehehe. To da vise trosi je glupost zato sto ako je prestelovan on ce ti se ugasi cim das gas malo brze i kad je pod teretom znaci nelogicno. za te poklopce moraces nesto imprivizirati ili nakaciti externi tank na njega to je najbolja solucija , imao sam kao jednog i to sam uradio, onaj integrisan tank moze sluziti kao sos rezervar.
E sad 250 evra nije mnogo ako je dobar a ako nije jeste mnogo. to su cesti motori na malim gumenjacima i u sustini su vrlo dobri i pouzdani. Kakav mu je seriski broj? jeli pocinje naprimer: BR 72 ..... ili BJCU43489 ili kako? pa da vidimo koje je to godiste ili foto baci da ga vidimo.
 :tenk: :tenk:

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: Johnson 4
« Odgovor #5 poslato: 24, 04, 2011, 20:53:57 posle podne »
Ja imam motor tog tipa, samo sto on ima odvojeni rezervoar. U sustini zadovoljan sam. Nije me do sada nikada izdao. Jeste bucniji od Tomosa ali je i brzi.

Ta dva regulatora ispod rucice za gas su sauh i podesavanje smese vazduha u motoru. Motor se, kada je hladan, obavezno pali na sauh.Sauh se povlaci ka sebi a ne treba ga okretati levo desno. Gas je tada podesen na ler.Kada se ugreje nema problema sa paljenjem.  Regulator smese nisam nikada koristio posto sam uocio da se taj regulator automatski pomera u skladu sa tim da li dodajem ili oduzimam gas.

Na zalost, nemarnoscu nekih ljudi u Radeckom, moj motor je pao sa nosaca, napuklo mu je kuciste i malo se iskrivilo na bocnom delu. Ipak i dalje lepo radi.

Bunilo me je to sto u radu iz motora ne izlazi mlaz vode kojiom se motor hladi vec se vidi nesto kao izmaglica. Posle su mi u servisu rekli da je to normalno kod njih.

Mislim da kacintata ima bas takav motor i da ga prodaje za nesto manje para.

I ja sam motor platio oko 250 e.  :drinks:
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
Odg: Johnson 4
« Odgovor #6 poslato: 25, 04, 2011, 00:11:20 pre podne »
to bi trebao biti ovakav o kome mi pricamo!
A kontrolni mlaz se nevidi kod nih jer vecina vode izlazi na onih 6 rupica na cizmi a i malo gore vise na auspuh znaci tesko ga je kontrolisati dali ide ili neide impeler.

Van mreže VMilos

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 60
  • Pol: Muškarac
Odg: Johnson 4
« Odgovor #7 poslato: 07, 04, 2012, 10:49:13 pre podne »
Pozdrav drugari,
Evo i ja da se prikljucim u ovu diskusiju kao apsolutno i bezuslovno NOV po pitanju vanbroskih motora. Kupih pre dve nedelje Johnson 4HP SeaHorse. Uvezen iz Svajcarske. Ne mogu da pogodim koje je godiste. Na plocici mu pise 4BA74R. Pretpostavljam da je 74 godiste. Dalje, ima problem na karburatoru takav sto mu je leptir na delu za vazduh kao da je neko istopio jednu polovinu. Da li mi neko moze reci da li i gde da kupim taj leptir ili da ga pravim? Kada rukom pokrijem usis vazduha na karburatoru pali iz mesta. Vidim da ovde pisete o stelovanju dovoda goriva i obzirom da ima sopstveni rezervoar, pitam vas da li ima mogucnost da se prikaci rezervoar direktno na karburator jer od njegovog rezervoara crevo ide direkt u karburator.
E da, nema gas na rucici, vec na poklopcu, ono levo STOP, sredina START i desno FAST ;o)

Eto, toliko od mene u ovom postu. Ako neko moze da mi pomogne sa gore navedenim problemima ja mu se unapred zahvaljujem.

Pozdrav svima koliko vas ima ;o)))
Pod vodom mogu da izdržim duže, nego kod kuće !!!
Milosh The Great  :preved: