Lepa prilika da se jedan problem reši na najlepši način.
Možda prodavac zaista nije mogao da primeti ogrebotinu, baš kao što je ni kupac nije primetio pre ugradnje.
Kupac nije znao (poučen lošim iskustvom koje je uvreženo kod nas kad se radi o odnosima prema kupcima) da ima mogućnost da zameni oštećeni proizvod.
Pa, evo prilike: izgradite prozor, zamenite oštećenu ploču i osim što će kupac biti prezadovoljan, ta lepa vest poslužiće kao svojevrsna reklama prodavcu.
I još nešto, nama laicima često se učini kako profesionalci bahato rukuju proizvodima.
Često to je posledica toga što ljudi koji rade nešto svakodnevno tačno znaju šta smeju da urade i šta objekat rada može da izdrži, a to je mnogo više od onoga što se nama čini.
To je vrlo česta pojava u raznim oblastima. Evo primera koji nema veze sa nautikom: znate kako se mladi roditelji plaše da ne povrede svoju bebu prilikom kupanja, a da li ste videli šta sa tim istim bebama, trenutak posle porodjaja rade akušeri i babice?
Zato ne treba uvek misliti loše o profesionalcima, a ni profesionalci ne treba da zameraju nama laicima kad pomislimo da su nemarni.