Nista ne shvatam krivo!
Sve sto je radjeno na camcu radjeno je od strane ljudi koji imaju svoju proizvodnju plasticnih camaca.
Radili su sa jasenom ........i garantovali da mogu staviti jaci motor
Vreme ce pokazati.
A ja cu sigurno podeliti utiske sa vama.Bez obzira na ishod.
puno toga nisam znao dok se nisam konsultirao s prijateljem iz Bilja koji ima firmu za proizvodnju plasticnih camaca,, zato i kazem,, naime kod nas je obaveza da camac ide na atest ako zelis da stavis jaci motor od onog sto je predviđeno za taj model,, camac izgleda odlicno i nadam se da ces se ljepo voziti,,nadalje za jaci motor od 20 konja za elana (bar kod nas) potrebno je i vanjsko ojacanje zadnjeg zrcala dakle vanjsko duplo kasirano zrcalo sto se nakraju pokazalo jako dobro, (ima jedan poznanik koji tonije uradio a stavio yohnsona30 i imas utisak da kad das pun gas se camac raspada tj radi mu zadnje zrcalo,, vrlo nezgodno,, sad je odlucio ipak da ga ojaca po misljenju strucnjaka jer je probao kod mene,, eto ja se vozim vec pet godina poslje renoviranja bez ikakvih problema,, ja sam ti stavljao i unutarnju kadicu duplog dna za otakanje kondenzirane vode s dva ventila sto se pokazalo vrlo korisno,, da sam vidio prije da ces to raditi postavio bi ti slike pa da ti to izvedu,,naime kod nas ti je velika temperaturna razlika i bude par litara vode tijekom godine u duplom dnu (kondenzacija)sto je dobro ozracivati, a po originalu taj cep je s vanjske strane ispod vodne linije pa bi morao vaditi camac ovako to mozes raditi malo malo,, steta sto nisam vidio post prije rado bi ti dao savjete jer se i sam vec godinama bavim elanima,
Poz s Drave