Autor Tema: Vase misljenje  (Pročitano 3394 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sceka

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 263
  • Pol: Muškarac
Vase misljenje
« poslato: 09, 02, 2011, 11:55:09 pre podne »
Sta mislite o ovom camcu (lepo je mastati):

http://www.bavaria-yachtbau.com/en/motor-boats/sport-28.html

Cena novog, u osnovnoj varijanti je oko 62.000 EUR. Sto bi znacilo za negde 5 godina starog oko 40.000 EUR. Doduse camac se pojavio 2010 u prodaji tako da se mora sacekati tih 5 godina.

Ono sto je interesantno je veliki rezervoar za gorivo i za tu velicinu dosta prostrana kabina (pogotovo zadnji deo).

Ono sto sam procitao je da mu zameraju relativno malu brzinu sa osnovnim motorom, za mene brzina nije problem ali da li to znaci i veca potrosnja? Sledeca stvar je njegova tezina koja je malo veca za tu velicinu.

Van mreže sceka

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 263
  • Pol: Muškarac
Odg: Vase misljenje
« Odgovor #1 poslato: 09, 02, 2011, 12:56:12 posle podne »
Otkud ti ideja da je pogon slab?
Dva motora od 170 do 250 hp HP je vise nego dovoljno za taj brod. Ili jedan od 320 HP
To je sasvim dovoljno da brod ide vise nego dobro. Uopste nije tezak za svoje gabarite. To se uklapa u standart. U testu vidim da mu je brzina oko 40 km na sta pri 5000 obrtaja. Tu nesto ne stima. Ja sam postizao tu brzinu sa 3200 obrtaja.
Sa Petrom koja je i malo duza i malo teza i sa motorom od 340 HP  dostizao sam do 70 km na sat.
Sto se cene tice... cena je povoljna za tu duzinu.

A ako ti je u planu kupovina za pet godina... onda ovo svakako nije camac o kome treba da razmisljas. Vec sada vecina proizvodjaca nudi hibride koji idu na elektropogon pri manjim brzinama a SUS motore koriste za vece brzine.
Za pet godina SUS motori ce biti samo generatori za dopunu baterija.  :)

Na zalost nisam rekao svoje misljenje jer sa camac video samo na slikama, to sam procitao (BOATTEST.COM):

And a Little Slow

For a boat as heavy as the Sport 28, 450 horses isn’t much, and considering the boat’s 2.99 m. (9’10”) beam, it’s not surprising that top speed is low – really low, if the test report in the Swiss boating magazine Marina.Ch is accurate. We haven’t tested the boat ourselves yet, but Bavaria makes the Swiss test available on its website, so we assume they agree with its findings. According to the test, top speed with twin 4.3 Volvo Pentas is a blazing 20.5 knots; figure a cruise of around 16 – 17 knots. When we tested the abovementioned Sea Ray 280 Sundancer back in 2002, it broke 40 knots with twin 240-hp 5.0L EFI MerCruisers; even the larger 290 Sundancer, at 4,195 kg. (9,250 lbs.) nearly the same weight as the twin-engine Sport 28, broke 38 knots with a pair of 260-hp MerCruisers in our 2006 test.


Doduse sa 2 motora sigurno da je druga stvar, ja sam gledao za osnovnu verziju.

Sto se tice hibrida kao sto kazete, nisam sklon da poverujem da ce to biti tako skoro (bice sigurno, ali kada). Jos uvek je tehnologija skupa (recimo Greenline poskupljuje za oko 30.000 EUR ako je hibridni pogon).

Ono sto mi je privuklo paznju, izmedju ostalog, kod ovog modela je rezervoar od 520L za gorivo sto je za nase uslove (bez pumpi na vodi) odlicno za visednevna krstarenja.

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1780
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Vase misljenje
« Odgovor #2 poslato: 09, 02, 2011, 13:19:30 posle podne »
Ako je osnovna cena 62.000e bez PDV, dodaj na to jos desetak hiljada za nuznu dodatnu opremu, par hiljada za prevoz, + pdv i izadje te oko 90.000-100.000e. Ti motori moraju biti dovoljni za glisiranje (mozda sporije nego drugi modeli), ali sve je to fabrika vec testirala, isuvise je to poznata marka da bi napravila takvu osnovnu gresku.

Ovde pise da je cena GBP 103.000 http://www.motorboatsmonthly.co.uk/reviews/boats/sports-cruisers/2/128150/bavaria-28-sport
« Poslednja izmena: 09, 02, 2011, 13:29:40 posle podne Misha D »
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže sceka

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 263
  • Pol: Muškarac
Odg: Vase misljenje
« Odgovor #3 poslato: 09, 02, 2011, 13:30:30 posle podne »
@ Dule
To je i mene bunilo jer razlika je velika u brzini! Mora da je neka greska jer gledajuci snimke u voznji ne izgleda ni malo sporo niti da ima neke otpore.

Za Greenline sam i ja mislio kao i Vi ali pogledajte ovo: http://www.allertmarin.de/wp-content/uploads/2008/09/GREENLINE-33-PL-II-2011.pdf - po tome je on u osnovnoj verziji samo hybrid ready (kao za televizore HD ready ali ne i Full HD)!

@ Misha D
Slazem se sa Vama oko krajnje cene za novog, gledao sam cenovnik dodatne opreme i to je kako Vi kazete oko 10.000 da bi osnovne stvari usle u cenu (Camper canvas, elektricno sidro, bow-thruster, ...). Svakako da mi je ta cena nedostizna nego me interesuje, a to ce vreme pokazati, cena polovnog za jedno 5 godina, to moze biti interesantno.

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1780
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Vase misljenje
« Odgovor #4 poslato: 09, 02, 2011, 13:39:05 posle podne »
Ako hoces dobar brod sa popustom pogledaj ovo: http://www.kupujemprodajem.com/Beneteau-Antares-8-287212-oglas.htm?filter_id=724406

Greenline33 i Greenline 40 (nov model 2011) se rade na hybrid i obican pogon, po zelji kupca. Velika potraznja je poskupela cenu za 25-30% za dve godine. Hybrid verzija je skuplja oko 25-30.000e i kod Greenline i kod Delphie 10.50. 
http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=6775.0
« Poslednja izmena: 09, 02, 2011, 13:51:41 posle podne Misha D »
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže sceka

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 263
  • Pol: Muškarac
Odg: Vase misljenje
« Odgovor #5 poslato: 09, 02, 2011, 13:55:40 posle podne »
Ako hoces dobar brod sa popustom pogledaj ovo: http://www.kupujemprodajem.com/Beneteau-Antares-8-287212-oglas.htm?filter_id=724406


Brod je odlican i zelim Vam puno uspeha sa prodajom ali mislim da ce tesko ici jer mu dizajn nije atraktivan (za mlade lavove) i cena je pozamasna (ne nerealna, cak vrlo realna), na primer ima Monterey 8,20m godinu dana stariji od Vaseg sa cenom od 45.000 fco Beograd (neocarinjen), benzinac, ali slabo interesovanje (barem sam tako cuo, a camac je u odlicnom stanju). Malo je kupaca te platezne moci koji bi kupili polovan brod (iako je to najbolje jer je usteda znacajna a brodu starom od 1 do 5 godina nista ne fali).

Ne zamerite skeptiku, zaista Vam zelim da ga sto pre i sto povoljnije prodate i nabavite bolji i veci.

Van mreže sceka

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 263
  • Pol: Muškarac
Odg: Vase misljenje
« Odgovor #6 poslato: 09, 02, 2011, 14:17:31 posle podne »
Razgovarao sam sa slovencima. Nudili su hibrid. Kada sam pitao da li postoje popusti rekli su da može bidi dosta jeftiniji ali da se moram odreci hibridnog pogona i da se to čeka. Moze i varijanta čist elektro pogon i u tom slucaju košta isto kao sa klacnim pogonom.


Sceka... ja ne tvrdim da je hibridni pogon jeftin. Tu imaš oba pogona i normalno je da košta kao dva pogona. I elektro i klasicni. Tvrdim da je cisto elektro pogon jeftiniji od klasicnog pogona, ili su cene priblizne .

Apsolutno se slazem, Greenline 33 sa foto celijama na krovu, bilo kao hibrid ili samo elektropogon je fantasticno plovilo i sigurno slika buducnosti za nas, da nazovem male nauticare. Jos uvek je skupo i za puno ljudi nedostizno ali jednog dana ce biti dostupno. Samo ne verujem da je to za 5 godina (daj Boze da gresim) ali je mnogo proizvodjaca motora sa unutrasnjim sagorevanjem i proizvodjaca nafte koji ce se tome opirati do kraja.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Vase misljenje
« Odgovor #7 poslato: 11, 02, 2011, 09:35:05 pre podne »
Sceko , cini mi se da covek koji je radio design bas i nije najvestiji ... pogledaj ovih par primera

na prvom primeru mozes videti klasicnu gresu i neiskoriscen prostor, a kako je nesrecno postavljen nemozes ga bez prepravke nikako koristiti
pogledaj ormar u donjem cosku... na aerhitekturi u beogradu za takve stvari obaraju na ispistu...



na predhodnoj slici vidimo prozor na ok visini ... a pogleda kako su ga ovde zbudzili , ili jos gore pogledaj onu dasku izmedju korita ki slavine koja bi trebalo da odvoji deo gde stoji deterdzent... pa tu da upadne neka tecnost ima potrosis pola dana da je izvuces i operes....



a da ne pricamo o tome da su stavil elektro sport umesto plinskog, ili spiritusni ...


Van mreže sceka

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 263
  • Pol: Muškarac
Odg: Vase misljenje
« Odgovor #8 poslato: 11, 02, 2011, 10:23:33 pre podne »
@ Kapetan

Slazem se da je moglo bolje da se rese ormari ali na toj velicini i na takvom tipu camca taj zadnji deo (bunker) je uglavnom jako nepristupacan i samo za decu. Na mom camcu ja i ne mogu da udjem u njega (samo do pola), doduse ima me poprilicno! Na ovom camcu je taj deo pristupacniji od svih ostalih koje sam video.



Sto se tice elektricnog sporeta, to je opcija nije standard i slazem se da nema smisla imati samo sporet na 220V. Kod mene je kombinovani spiritus i 220V. Prozor u kuhinji je redak kod ove velicine a slazem se da nije bas sretno namesten mada je zgodan da izluftira ako se nesto sprema u kuhinji. Za prostor pozadi si u pravu ocistiti ga je prava zabava.

Mene su ovom camcu privukle par stvari: relativno povoljna cena, za tu velicinu, dobijena jeftinijom opremom unutar camca, veliki rezervoar za gorivo i prilicno prostora u kabini a opet i velika paluba. Ostali camci te velicine su skuplji, bolje opremljeni unutar kabine (sto i povlaci vecu cenu a meni nepotrebno). Recimo Monterey 275 je preko 10.000EUR skuplji od ovog a po meni nema nista vise prostora nego moj Glastron 249. Ostalo mi je da cekam par godina da vidim kako ce se kretati njegova cena (polovnog) pa ako Bog da ...