jerry,
ja sam konzerviram moju kosilicu (tako tepam :) motoru). I nema nikakve razlike u odnosu na ovaj video klip koji je postavio OM.
Ušpricam fogging oil u "filter" vazduha dok motor radi, prskam sprej dok se motor ne ugasi (par sekundi mu treba). To obično radim kad je Dunja zakačena za prikolicu, ali još uvek u vodi. Kad se motor ugasi, izvučem čamac, tako izbegavam korišćenje "slušalica" za ispiranje motora i rad na suvom, mada će mi trebati ako Dunja zaplovi po slanoj vodi ove godine....
Nakon toga odvrnem svećice, obično par dana kasnije jer ne stignem od obaveza u "biblioteci" :). Ušpricam fogging oil u cilindre, "zaverglam" par puta motor na kanapče, bez svećica, koliko da klipovi razmažu ulje po cilindru, pa potom ušpricam još malo fogginga u cilindre i zavrnem svećice. A na kraju ceo motor "userem" Corrosion Guardom, i "čizmu" i elisu... sve redom. Tako da je do sledećeg servisa baš lepo masan.
A dekonzervacija ide obrnutim "redom": spustim čamac, upalim motor (možda malo duže vergla dok ne izbaci ulje iz cilindara), pustim ga da radi na leru dok ne prestane da dimi i to je sve. Bar mislim...