Autor Tema: Hidraulika vs Osovinski vod  (Pročitano 19500 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #30 poslato: 07, 03, 2011, 22:39:43 posle podne »
Za sada 2,2 tone al bice preko 2,5

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #31 poslato: 18, 03, 2011, 11:10:54 pre podne »
Propeler je 14 x 11 maksimalan za nogu Jonsona 80

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #32 poslato: 02, 08, 2011, 19:42:59 posle podne »
Mezija da li je završen hidro pogon i kako si zadovoljan?

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #33 poslato: 03, 08, 2011, 00:34:17 pre podne »
Na prvoj probi se nije pokazao.
Doduse tek kad smo izvukli camac iz vode shvatio sam da je sigurnosni ventil na komandi bio skroz otpusten,tako da u radnom delu
je bio pritisak oko 10 bari a sistem treba da radi do 150. Problem je dobiti obrtaje na propeleru ,trenutno hidromotor je za "broj" veci
od hidropumpe.Sledeci put cu probati sa nastelovanim pritiskom i postojecim hidromotorom.
Ako to neuspe imam hidromotor manje zapremine koji bi trebao da se vrti brze nego sto se vrti pumpa.
 
Kad budem imao pozitivne imformacije javljam detaljno :good:

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #34 poslato: 18, 10, 2011, 00:11:16 pre podne »
U prilogu je pdf iz Vetusovog kataloga kako su oni to resili doduse sa osovinskim vodom i komande su daljinsake sa elektroventilima.
U njihovm resenju nema mehanickih sklopova pa su redukciju napravili tako sto im je hidromotor dva puta veci od pumpe.


Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #35 poslato: 18, 10, 2011, 00:16:51 pre podne »
    :)

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #36 poslato: 20, 07, 2012, 11:05:02 pre podne »
Polako da privedem ovu temu kraju.
Uspesno radi hidraulika , Brzina postignuta nije impresivna 5-6 km uzvodno 8-9 nizvodno
nisam imao gps kod sebe, pa neznam tacno.
Potrosnja 4 lit. dizela na sat.
Da i zbog buke sam vozio na trecini gasa .
Brzinu cu popraviti kad ugradim hladnjak za ulje malo istrimujem nogu i probam sa drugim propelerima.
Na kraju mozda i Kort zavrsi posao.
I marinizacija je super negreje se motor samo da smanjim malo buku.

To je to
Zurim na vodu.....
« Poslednja izmena: 23, 07, 2012, 19:52:06 posle podne Mezija »

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #37 poslato: 23, 07, 2012, 19:38:45 posle podne »
Neznam zasto je hidraulika bucnija od motora na snimku realno nije tako,al to je do kamere verovatno.
Dakle nizvodno na malom gasu

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #38 poslato: 12, 01, 2013, 21:38:55 posle podne »
Posto sam zadovoljan kako radi Hidro pogon ,pogotovo sto sam ga u najvecoj meri sam uradio ,napisacu spisak i koliko je kostalo.

Motor i menjac                    250e
Pumpa 40l                           350e
Hidromotor 32l                    170e
Hidro ventil (komanda)        170e
Creva i fiting                        190e
Rezervoar                              50e
Jonson noga i elisa              200e
Orbitrol i hidraulicni
klip sa crevima                     130e
Ulje                                        60e

Ovo je spisak svih potrebnih delova za pogon i upravljanje ukupno 1570e .Marinizaciju sam sam radio pa me je kosao samo materijal ,oko 150e.
Za novce koje sam potrosio mogao sam da kupim jednu dobru pentu 9,9 i da imam manje troskova priliko registracije, ali dizel mi deluje pouzdanije.
Uzvodna brzina je 8-9 pri potrosnji manjoj od 4 litra.Dobio sam na brzini povecanjem redukcije na menjacu tako da motor sad dostize zeljenih 2400 obrtaja.
Snimak je iz novembra pre nego sto sam menjac prebacio u trecu brzinu.


Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #39 poslato: 12, 01, 2013, 21:52:17 posle podne »

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #40 poslato: 12, 01, 2013, 22:51:19 posle podne »
Pa ovo mora na prolece da se zalije,mora da je tast snimao   rolleye

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #41 poslato: 12, 01, 2013, 23:12:46 posle podne »
 114 114
Zalicemo naravno
  kgk

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #42 poslato: 13, 01, 2013, 00:42:45 pre podne »
Ja samo ne vidim šta je tu prednost u odnosu na klasičan motor i osovinski vod, za približno sličnu cenu imaš da uzmeš recimo torpedo 4 cilindra sa 75ks, kod mene je uparen sa teretnom mehaničkom kopčom i elisom od 96 cm - povuče baržu ako treba, potrošnja i brzine su približno te a ceo sistem ima manje delova koji bi mogli iz nekog razloga da otakžu.

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #43 poslato: 13, 01, 2013, 18:33:12 posle podne »
Ja samo ne vidim šta je tu prednost u odnosu na klasičan motor i osovinski vod, za približno sličnu cenu imaš da uzmeš recimo torpedo 4 cilindra sa 75ks, kod mene je uparen sa teretnom mehaničkom kopčom i elisom od 96 cm - povuče baržu ako treba, potrošnja i brzine su približno te a ceo sistem ima manje delova koji bi mogli iz nekog razloga da otakžu.

Po meni je prednost to sto je na "tabanasu" tesko pogoditi pravi ugao osovinskog voda a jos teze to napraviti kako valja.O kormilu i da nepricam.Camac mogu da okrenem oko ose i da podignem "nogu ako naidjem na sprud.
Hidraulicni set za camce je laksi za ugradnju i kada se kupuje od neke firme koja se time bavi dobija se u kit-u.
Prednost je i to sto mi osovinski vod nezauzima prostor izmedj motora i elise.Mogu da ocistim ili zamenim elisu na sidru bez ronjenja .
Motor koji sam stavio je prevelik za moj camac, al je pouzdan i mogao sam da ga postavim gde meni odgovara tako da ima nisko teziste sto sa osovinom nebi mogao.....
Svejedno Ja nekazem da je ovo najbolji sistem i da je bolji od osovinskog voda ,meni je vredan zato sto sam uradio onako kako sa zamislio i to radi

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Hidraulika vs Osovinski vod
« Odgovor #44 poslato: 13, 01, 2013, 19:09:29 posle podne »
Nisam se izarazio kako valja, na klasičan sistem sam mislio na osovinski vod ali i na Z nogu i S drive - ili kako se već zove. Koja je prednost između tvog sistema i klasiče Znoge?