Autor Tema: High Trust - Visoki potisak  (Pročitano 21363 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Labud 1258

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 427
  • Pol: Muškarac
  • Ko ne voli karanfile ne treba da živi
    • Revir 2
High Trust - Visoki potisak
« poslato: 07, 01, 2011, 23:44:05 posle podne »
Kao što naslov glasi, pitanje je High Trust-a koji je zastupljen kod Yamahe, šta je sa ostalim proizvodjačima ? Dali jedan isti motor može biti trkalica - na malom plovilu, a teretni ( sa drugom elisom ) na težem plovilu ?

Poznato je da za svaki tip motora postoji izbor elisa u zavisnosti od plovila, šta je onda prednost visokog potiska ? Dali to što oni imaju sistem prenosa 1:3 ?

Van mreže Профа

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 2181
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com & www.mojaladja.net
    • http://www.mojaladja.net/
Odg: High Trust - Visoki potisak
« Odgovor #1 poslato: 08, 01, 2011, 00:00:16 pre podne »
Дефинитивно је фора у систему преноса.
Профа

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: High Trust - Visoki potisak
« Odgovor #2 poslato: 08, 01, 2011, 00:20:51 pre podne »
isto to samo americko

Van mreže Профа

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 2181
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com & www.mojaladja.net
    • http://www.mojaladja.net/
Odg: High Trust - Visoki potisak
« Odgovor #3 poslato: 08, 01, 2011, 00:24:44 pre podne »
Ево за неупућене, а има материјала и на фoруму само пронађите.

Yamaha od 25 KS u dvije verzije – F25 i 'High thrust' T25 .

F 25 odlikuju osobine kao jednostavno upravljanje i kontrola, snažne perfomanse, uglađenost, mala potrošnja goriva, smanjena emisija štetnih plinova i pouzdanost. Za veća plovila (jedrilice, manje pontonske brodove, radne ili ribarske čamce) gdje je potreban veći potisak i snaga, predviđeni su T25 motori.

To su čvrsti motori u malom paketu. T model, s električnim trimom i nagibom teži oko 88 kg. F serija teži oko 80 kg, zavisno od dužine osovine, ručici za upravljanje ili daljinjskim komandama. High trust, u tom slučaju, znači prijenosni omjer 29/12 prema 27/13, s ciljem pokretanja većih brodica.

Ključne karakteristike T25 modela - high trust:

● Alternatori velike snage
● Zaštita od pokretanja u brzini
● Mogućnost plovidbe u plitkoj vodi
● CDI sustav paljenja
● Napredni sistemi upozorenja
● Yamahina idealna antikorozivna zaštita
● Yamahina 4-taktna tehnologija

Izvor:Yamaha,www.nuacat
« Poslednja izmena: 08, 01, 2011, 16:06:47 posle podne Профа »
Профа

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: High Trust - Visoki potisak
« Odgovor #4 poslato: 08, 01, 2011, 01:02:54 pre podne »
I ?  :) mislim to su podaci iz katalog ili broshure ali sta je to wisoki potisak ako je nesto 25 konja koja je razlika regular i HT .
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Профа

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 2181
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com & www.mojaladja.net
    • http://www.mojaladja.net/
Odg: High Trust - Visoki potisak
« Odgovor #5 poslato: 08, 01, 2011, 01:11:39 pre podne »
Пингвин44.... :good: На добром си путу...Тражиш...
« Poslednja izmena: 08, 01, 2011, 16:10:07 posle podne Профа »
Профа

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: High Trust - Visoki potisak
« Odgovor #6 poslato: 08, 01, 2011, 07:18:16 pre podne »
........ ili osovina se okrene jednom a elisa 3 puta. Ako gresim, ispravite me molim.

Da, gresis.

Osovina se okrene tri puta a elisa jednom. :good:

Van mreže Labud 1258

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 427
  • Pol: Muškarac
  • Ko ne voli karanfile ne treba da živi
    • Revir 2
Odg: High Trust - Visoki potisak
« Odgovor #7 poslato: 08, 01, 2011, 07:49:38 pre podne »
@Профо,
hvala na preciznom odgovoru :smile: ipak mislim da ovo zaslužuje svoju temu, ako se ne slažeš, menjaj kako misliš da treba  :good:

Iz toga proizilazi da je razlika u motoru ALI nije mi jasno kako je to kod drugih proizvodjaca, kod Honde npr. kao što kaže ovaj prikaz za Hondu 9.9, možeš da je kupiš sa standarnom elisom ili sa High Trust elisom ???

"Diameter x Pitch, Standard  9¼ x 8 inches
 Diameter x Pitch, Power Thrust  10 x 6.5 inches "

Dali neki motor ( Standradni ) sa teretnom elisom bude poput tog visokog pritiska, ? Kako to utiče na vek eksploatacije ?

Van mreže bugi

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 643
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Galija Visnjica
  • Veličina: 5.25
Odg: High Trust - Visoki potisak
« Odgovor #8 poslato: 08, 01, 2011, 08:46:16 pre podne »
Moja saznanja su sledeca
Yamaha 25 je najbildovaniji motor koji sam video.Cizma je jako debela i pretpostavljam da je to iz razloga sto trpi jako velike sile
Elisa na Yamahi 9.9 teretnoj je veca nego na Hondi 50 ks. Izgleda da je stos u tome sto se elisa sporije okrece ali mnogo vise vode grabi pa samim tim i ima jaci potisak. Logicno stvar je u prenosu

Takodje mislim da mnogi od nas ne znaju uopste koja elisa im pasuje na motor u odnosu na plovilo koje poseduju
Kad sam prvi put isplovio kez mi je bio oko cele glave kako camac lepo ide...zadovoljan i prezadovoljan
Sedne Nesa Honda i ko iz topa mi kaze da treba jaca elisa...zasto...kaze tebi motor vrti u iberu bez problema...jaca elisa znaci veca brzina jer lagan je camac pa taj motor moze brze da ga goni
Nadjem jednog dobrog coveka u NS koji ima isti camac i motor i odmah dobijem odgovor koju elisu da kupim  :dance:
Iskreno da mi nije njih ko zna dal bi i kad provalio da taj camac moze bolje da ide

Van mreže Zoran Marinković

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 906
  • Pol: Muškarac
Odg: High Trust - Visoki potisak
« Odgovor #9 poslato: 08, 01, 2011, 08:57:08 pre podne »
 :smile:

Gorka je istina da velika većina nas u stvari jako malo znamo o načinu izbora elise.

Za pravilan izbor elise ide prvo matematika sa određenim formulama na osnovu vrste i veličine korita, raspoložive snage motora....

Iskustva od komšije, druga, kolege,kuma...... treba uzimati sa velikom rezervom. Rešenje je sledeće :
      - konsultovati pravog stručnjaka i koristiti svetska iskustva i matematiku
      - Vozi onako kako imaš, a kupuj drugu tek kada uzmeš i probaš kako ide

Sve ostalo je čista sreća i pipanje u mraku, a uvek je skuplje kupiti tri neodgovarajuće nego jednu dobru
Deda Zoran

Van mreže bugi

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 643
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Galija Visnjica
  • Veličina: 5.25
Odg: High Trust - Visoki potisak
« Odgovor #10 poslato: 08, 01, 2011, 09:00:13 pre podne »
Ovo je pravi savet...kupuj tek kad probas
Zato sam i pitao coveka koji ima isti motor i camac...kaze da je tek iz treceg ili cetvrtog puta ubo pravu elisu (a to ga je kostalo)

Van mreže Zoran Marinković

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 906
  • Pol: Muškarac
Odg: High Trust - Visoki potisak
« Odgovor #11 poslato: 08, 01, 2011, 09:57:53 pre podne »
 :smile:

Ljudi pomalo zaboravljaju da je voda preko 600 puta gušća od vazduha, tako da svaka greška na bilo kom delu koji je u vodi, uzima
svoj danak i nema milosti. kod kabine i neke druge nadgradnje se greške manje osećaju.
Deda Zoran

Van mreže Labud 1258

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 427
  • Pol: Muškarac
  • Ko ne voli karanfile ne treba da živi
    • Revir 2
Odg: High Trust - Visoki potisak
« Odgovor #12 poslato: 08, 01, 2011, 10:07:44 pre podne »
Brzinska elisa na teškom plovilu može da skrati vek korišćenja motora !

Doživeo sam da nam se motor yamaha 25 , koja je do tad bila na čamcu i služila za glisiranje a posle prebačena na ladju 9x2.5 m, gušila prilikom većih obrtaja. Predpostavljam da se tada na elisi stvara kavitacioni mehur, tj elisa se vrti brže nego što gura vodu, samim tim motor gubi snagu.

Tohatsu nudi izbor elisa i to je to.

Pitanje je , ako ja ( hipotetički ) hoću da kupim motor 4T i treba mi za teže plovilo, dali je bolje da uzmem Visoki potisak ili "običan" motor sa teretnom elisom ?

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: High Trust - Visoki potisak
« Odgovor #13 poslato: 08, 01, 2011, 12:21:01 posle podne »
Pa naravno visoki potisak jer je on upravo tome i namenjen...  :good:
Ali ako već imaš pentu,onda teretna elisa,jer sa standardnom ili brzom mučiš motor jer ne može da postigne obrtaje...
Dunav je moje more.....

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: High Trust - Visoki potisak
« Odgovor #14 poslato: 08, 01, 2011, 14:18:08 posle podne »
E sad prica o propelerima ja se nesto ne bavim nagadjanjem ali kad kupis novog tohatsua 9.8 dobijes i tabelu propelera u zavisnosti od opterecenja plovila pa kaze da za camce petstotinak kg ide elisaili propeler kako kome draze tip 8.5 tj 226x225 mm dok za jako optereceno plovili 2.5tona ide elisa tip 6.5 tj216x165mm  i naravno fabricki se motor isporucuje sa propelerom srednjeg opterecenja tip8.5tj 226x211mm sta god to znacilo definitivno se koliko ja kontam na HT pogonu koristi najpovoljniji obrtni momenat motora sa elisom koja daje najbolje rezultate za taj momenat .
nikad kravata nikad stalni posao