Giga,
detaljniji opis dosadašnjih "popravki i dorada" se nalazi na blogu:
http://www.vario19.net/?page_id=11 Sve što sam uradio je uticalo na proces proizvodnje sledećih odlivaka Varia, pa je većina tih problema rešena i ne ponavljaju se više.
Kljun na kome mi stoji sidro je dodatno stradao kad smo Dunju skidali sa pozajmljene prikolice na kraju prve sezone. Neko se uhvatio za njega da podigne Dunju pa je kljun dobio dve prskotine sa strane. Sad je tek klimav :) Ali nikako da se slomi, iako nema ojačanje u laminatu odozdo, kao što imaju čamci koji su odliveni posle Dunje. Sa Mlađom sam dogovorio da mi odlije novi "kljun" sa tim ojačanjem, pa ću ga zameniti pred ovu sezonu.
Poklopac prednjeg spremnika se drži bez problema, pop-nitne koje su korišćene tu, ali i na drugim mestima se nisu rasklimale. Međutim, poklopac "bunara" u kome je motor nije dugo izdržao. Šarke su ili loše postavljene ili je sve to loše projektovano, ali je taj poklopac odmah posle sajma počeo da zapinje, i sad se zatvara uz oštar prasak negde na pola hoda prilikom spuštanja. Treba da mu dodam treću šarku na sredini i rešim i taj problem. Svi novi čamci se montiraju sa tri šarke na poklopcu bunara.
Prozori nisu bili toliki problem, koliko je problematičan bio nedostatak bilo kakve diht mase na spoju kalupa (ispod keder gume).
Inox ogradica se odlično drži, kao i krmene stepenice. Sa njima, kao ni sa ostalim inoxom (rukohvati na kabini naprimer) nisam imao nikakvih problema.
Pretresću slike iz ove sezone, možda nađem neku iz tih uglova. Ako ne, slikaću je kad skinem zimsku ciradu.