Kap, 16 mm2 ti treba samo za anlasovanje i to ako je aku daleko. Ti motori nisu iz auta pa da mu treba debeo kabal. Ako je blizu aku dovoljno je i 4 mm2. A sto se tice instrumenta, bilo bo dobro da ubacis deblje kablove. Originalni nisu predvidjeni za duzi rad, vec za trenutno merenje. Pokusaj da postavis neko indirektno svetlo na instrument tablu, jer kad uvece pocnes da palis svetla po brodu, ovaj instrument ce ti puno znaciti. Ako prekoracis potrosnju i pocne da ide u "-" obavezno iskljucuj ono sto ti nije preko potrebno, da bi presao u rezim punjenja akumulatora. A to ce najpre biti svetlo u kabini, muzika, frizider na sat/dva ........
Vodi racuna da slucajno ne prebacis na merenje napona (V), jer se voltmetar drukcije povezuje (nece ti dati pravi rezultat, a mozda ce biti 0.00, posto i "+" kablic se ubada na drugo mesto.
Narocito obrati paznju, da ako takav, (jos jedan), povezes da meri napon, NIPOSTO ga ne prebacuj da meri struju (A) jer ce onda izazvati kratku vezu na aku a instrument ce izgoreti.
Ako kupis drugi da meri napon, na njemu ne moras menjati kablice posto sam instrument ne vuce veliku struju (kroz njega prolazi zanemarljiva struja), dok kroz onaj prvi sto meri protok struje prolazi sva struja svih potrosaca, pa na njemu pojacaj kablice.
Pozzzzzzzzz :good: :good: