ako poznajes nekog-ni po muke.mada ni to nije bas 100% sigurno.letos sa Djerdapa kad se vracah,trebalo je da sacekamo nekog iz jrb da nas slepa na gore.ko za inat bas u to vreme bese neka frka sa gospodom direktorima koje pohapsise,a brodovi,kako koji,uglavnom ostase na sidru.
medjutim.nije problem-uglavnom-zakaciti se za koji drugi brod.naravno na kapetanu istog je konacna odluka.tako nas je doticni brod Carpatia(to je onaj sto je spasao Titanika)srpske posade a pod nemackom zastavom,doslovno jurio po Gospodjinom Viru,ne bi li nas zakacio i povukao uzvodno.videli ljudi nasu zastavu(srb)pa pravo na nas.jos da pomenem da je brod tankerica....??eto toliko o tome.naravno bilo je i drugacijih situacija.kad te oteraju ko da si sugav.to mi se dvaput dogodilo i to sa Hronom,slovacke zastave i sto je najgore samohodka B.Monostor od Katica,koji se pravio veci Englez od Engleza.jebo ga pas lajavi
inace brzine kojima se krecu brodovi uglavnom nisu ispod 10km/h , neke samohodke idu i do 20km/h tako da ako ne olaksa ili ako ga ne navatas na sidru,luci,nemos ga uvatiti.isto tako zahteva dobro se vezati i obezbediti camac,jer su sile koje deluju na vezove,pri toj brzini,velike.zavisi od broja clanova posade uglavnom se krecu od 14-16 casova dnevno a neki i bez stajanja.domaci se krecu oko 10km/h i plove uglavnom 24h