Po pravilima Jugoregistra brodova ovlasceno lice(inzenjer)treba da nadgleda kompletnu brodogradnju,a mojstor mora imati uverenje o strucnoj osposobljenosti(atest) i samo da radi.Pa ako se zeli ozbiljno raditi,mora se angazovati inzenjer,jer se na srpski nacin svi proracuni i otpori svode na iskustvo majstora.
Pa kada nesto nece da se uklopi kako treba,inzenjer treba da se sekira i trazi propust,ali treba platiti inzenjera,a ne da bi sve bilo jeftinije,traziti od majstora(koji je pred penziju)da uci rad na auto cad-u.
Ko zeli napraviti ozbiljan brod moze otici na konsultacije u Jugoregistar,pa ce vam tamo preporuciti inzenjera,cak i u kapetaniji mogu da vam preporuce inzenjera.Ja sam zanatlija i priznajem da je moje iskustvo u brodogradnji jedna velika nula naspram znanja strucnjaka,ali da se razumemo i oni se odusevljavaju mojim radovima,nijedan ne zna da vari,ali zna da iskontrolise var iako je prefarban,na primer: