E, ovako treba... > Tehnike i saveti...
Položaj Z noge i Vanbrodskog motora za vreme stajanja ?
skipper:
Ovako, da li je Z nogu ili Vanbordski motor ispravno dok je brod- čamac na vezu duže vremena držati spuštenu ili podignutu ( i koliko ) ?
Do sada sam je uvek dizao a danas me jedan prijatelj uverava kako je to najgore za motor, da se u tom položaju ulje slije prema gore pa posle treba puno vremena dok se vrati nazad, i da su semerinzi na suvom itd. itd ?!?!?!
Sad ni sam ne znam sta da mislim !
Inace sam nogu dizao po preporuci i postavljao na držače.
Mada sam mišljenja da zbog galvanske korozije i trošenja protekrora nije loše da motor bude iznad vode .
giganova:
i ja bih da saznam odgovor :good:
skipper:
@ Aka,
upravo se ovih dana spremam da gospodi iz Evinrude-a posaljem jedan meil na tu temu.
iz ovlašćenog servisa, i zimus i uvek kažu da motor držim na " rogovima " da nemi trpela hidraulika. U donjem položaju kažu nije preporučljivo, " jer tako kažu mi smo iz servisa pa valjda mi znamo šta je najbolje " . U CG mi kažu da imaju preporuku od Mercury servisera da motore drže skroz podignute do gornje tačke. E sad
skipper:
Hoću naravno to podeliti na forumu, ali me zanimaju iskustva i ljudi sa foruma.
Kapetan:
kad sam video skoreli mulj , pesak ili sta vec na elisi nikada vise nisam podigao cizmu iako imam trim komandu... preko zime je bila u vodi zaledjena i sve ok...
ako ne jave iz evinruda drugacije ja se drzim toga da je noga za vodu :)
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
Idi na punu verziju