E, ovako treba... > Tehnike i saveti...

Položaj Z noge i Vanbrodskog motora za vreme stajanja ?

(1/2) > >>

skipper:
Ovako,  da li je Z nogu ili Vanbordski motor ispravno dok je brod- čamac  na vezu duže vremena držati spuštenu  ili podignutu ( i koliko )  ?

Do sada sam je uvek dizao a danas me jedan prijatelj uverava kako je to najgore za motor, da se u tom položaju ulje slije prema gore pa posle treba puno vremena dok se vrati nazad, i da su semerinzi na suvom itd. itd ?!?!?!

Sad ni sam ne znam sta da mislim !

Inace sam nogu dizao po preporuci i postavljao na držače.
Mada sam mišljenja da zbog galvanske korozije i trošenja protekrora nije loše da motor bude iznad vode .

giganova:
i ja bih da saznam odgovor :good:

skipper:
@ Aka,

upravo se ovih dana spremam da gospodi iz Evinrude-a posaljem jedan meil na tu temu.

iz ovlašćenog servisa, i zimus i uvek kažu da motor držim na " rogovima " da nemi trpela hidraulika. U donjem položaju kažu nije preporučljivo, " jer tako kažu mi smo iz servisa pa valjda mi znamo šta je najbolje " . U CG mi kažu da imaju preporuku od Mercury servisera da motore drže skroz podignute do gornje tačke. E sad 

skipper:
Hoću naravno to podeliti na forumu, ali me zanimaju iskustva i ljudi sa foruma.

Kapetan:
kad sam video skoreli mulj , pesak ili sta vec na elisi nikada vise nisam podigao cizmu iako imam trim komandu... preko zime je bila u vodi zaledjena i sve ok...

ako ne jave iz evinruda drugacije ja se drzim toga da je noga za vodu :)

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju