Autor Tema: parsun  (Pročitano 40158 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 769
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: parsun
« Odgovor #15 poslato: 26, 10, 2010, 13:25:49 posle podne »
Sale, nemoj da uzimas Parsun 5. I ja sam cuo da su krs, mada sam cuo da su 15 ozbiljnije. Nema tu nikakve posebne filozofije. To je prevazidjena tehnologija i stvar je vrlo jednostavna, ako zelis da budes jeftiniji moras da ugradjujes jeftine komponente, a onda imas stalne probleme sa pouzdanoscu.

A da dodam i da nas narod ima jednu sjajnu izreku (na konto kineske filozofije), a to je da pioniri uvek najebu. Ne moras bas ti da budes pionir. Vozio si onog Johnson dinosaurusa i bio si zadovoljan. Uzmi i sada neki proveren motor i teraj.

Pozdrav,

Dobro, mnogi su "čuli" a ja ga imam. Mozemo sad imati chitavu debatu, ja sam čuo da je kum čuo od svog prijatelja koji je čuo od prijatelja......I ja sam čuo priče za skoro svaki model Japanca, svakom je nešto falilo...Činjenica da Parsun 5 ima dečije bolesti al koji  to motor nema? Ko se odluči za Kineza od par stotina evra ne može očekivati čudo. Te priče Yamaha, Džonson i sl cvaje 20 godina stare bolje, bolje za šta? Deru se ko mazge, smrde, dime, maste svecicu, noge ukršene, menjao lagere ko je stigao u čizmi... O potrošnji da i ne govorim, pa s takvim motorom "spališ" kineza za sezonu.  čak i mladji Japanci imaju svoje falinke, recimp (    http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=5393.msg59675;topicseen#new    ) Ja sam imao problem na Parsunu sa plovkom, činjenica, koji sam rešio i od tada motor radi besprekorno, naravno u granicama očekivanog za tu cenu.
Imam predlog:
Zbog ljudi koji su potencijale "žrtve"  kineskih motora, da bi dobili pravu informaciju...
Ajde da na ovoj temi pišu samo ljudi koji imaju Parsune, ili su ga lično  popravljali, a struchnjaci koji su nešto čuli da se uzdrže od komentara jer samo prave zabunu ljudima koji treba da daju , za današnje vreme ipak dosta para a potrebna im je proverena a ne paušalna informacija..
« Poslednja izmena: 26, 10, 2010, 14:23:59 posle podne oblak »
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 769
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: parsun
« Odgovor #16 poslato: 26, 10, 2010, 14:23:03 posle podne »
Kinezi imaju sjajnu životnu filozofiju, baš kao i Koreanci ili Japanci. Iz te niihove filozofije proizlazi i stalna ( i stvarna, a ne samo deklarativna, kao u većine nas Srba) želja za unapređivanjem i usavršavanjem.
Ono što je bilo loše juče, ne mora biti i danas.

Uveren sam da su prve isporučene serije Parsuna bile loše i imale hrpu slabih tačaka, ali isto tako verujem da je svaka naredna serija sve bolja i bolja! Ljudi rade i uče, i ispravljaju greške u hodu, baš kao i ti Zoki, kod tvojih brodića!

Ozbiljno razmatram nabavku novog Parsuna kao pomoćnog motora. Za te pare se dobija polovna Yamaha stara 10-15 godina, a ovaj Kinez ipak ima garanciju!
Jedino ne znam da li ovaj od 5ks ima opciju kačenja daljinskih komandi, zato razmatram i 9.8, ali on je malo težak za moje potrebe.


postoji mogucnost kačenja Parsuna 5 na komande, kod mene na preradjenoj jedrilici je bilo tako rešeno... Kompletan sklop za teleflex i jednoruchnu komandu gasa i menjača mi je napravio Djole, na forumu "Mesečar" S obzirom da meni taj sklop verovatno više nece trebati jer sam prodao taj brod i Parsuna drzim kao pomoćni motor, rado cu ti pokloniti ceo sklop koji samo na dva šrafa zakačiš na svoj motor a za njega dalje sajle i teleflex.
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: parsun
« Odgovor #17 poslato: 26, 10, 2010, 18:30:31 posle podne »
Kinezi imaju sjajnu životnu filozofiju, baš kao i Koreanci ili Japanci. Iz te niihove filozofije proizlazi i stalna ( i stvarna, a ne samo deklarativna, kao u većine nas Srba) želja za unapređivanjem i usavršavanjem.
Ono što je bilo loše juče, ne mora biti i danas.

Uveren sam da su prve isporučene serije Parsuna bile loše i imale hrpu slabih tačaka, ali isto tako verujem da je svaka naredna serija sve bolja i bolja! Ljudi rade i uče, i ispravljaju greške u hodu, baš kao i ti Zoki, kod tvojih brodića!

Ozbiljno razmatram nabavku novog Parsuna kao pomoćnog motora. Za te pare se dobija polovna Yamaha stara 10-15 godina, a ovaj Kinez ipak ima garanciju!
Jedino ne znam da li ovaj od 5ks ima opciju kačenja daljinskih komandi, zato razmatram i 9.8, ali on je malo težak za moje potrebe.


postoji mogucnost kačenja Parsuna 5 na komande, kod mene na preradjenoj jedrilici je bilo tako rešeno... Kompletan sklop za teleflex i jednoruchnu komandu gasa i menjača mi je napravio Djole, na forumu "Mesečar" S obzirom da meni taj sklop verovatno više nece trebati jer sam prodao taj brod i Parsuna drzim kao pomoćni motor, rado cu ti pokloniti ceo sklop koji samo na dva šrafa zakačiš na svoj motor a za njega dalje sajle i teleflex.

Oblače, hvala za tvoj komentar.
Iako ne odbacujem ni jednu informaciju koju dobijem, svakako da sva rekla-kazala iskustva uzimam sa rezervom.
Zato sam i postavio pitanje ovde, da bih dobio iskustva i zapažanja direktno od vlasnika tih motora.
Hvala na ponudi za komande, ali da ipak sačekamo da ja kupim taj motor, pa ćemo onda....polako  :taunt: :drinks:

Uzgred, planiram da na svoj gliser postavim jedan mali i štedljivi 4t motor, vezao bih ga paralelno na teleflex komandu na koji je povezan i glavni motor, a onda još ostaje da rešim kako da ubacim još jednu jednoručnu komandu, a da to ne izgleda nakaradno.
Parsun je zbog cene u najužem izboru. Razmatram i Selvu, ali pošto nema ovlaštenog uvoznika/servisera, ispada da se izbor svodi na novog Parsuna i neko matoro "renomirano" motorče.
 
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže power70

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 253
Odg: parsun
« Odgovor #18 poslato: 26, 10, 2010, 20:47:20 posle podne »
Imao sam parsuna 5 koji je donesen iz Svedske i prodao sam ga po nabavnoj ceni....u sustini nije los ali nikako nije to-to!!!

Bio je oglas na ovoj strani http://mojaladja.com/index.php?option=com_adsmanager&page=show_category&catid=2&order=0&expand=0&Itemid=1&limitstart=10

Za te pare koliko kosta parsun ima novih vrhunskih motora TOHATSU ali dvotaktnih!!!

Tohatsu cene:
M 2.5
58,330,00 din
M 2.5
64,950,00 din
M 3.5
74,050,00 din
M 3.5
78,520,00 din
M 4
82,500,00 din
M 5
88,600,00 din

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: parsun
« Odgovor #19 poslato: 26, 10, 2010, 21:35:10 posle podne »
pre svega ne može se očekivati od motora sa jednim klipom savršenstvo..... pa ni Yamaha 4 ks ne radi savršeno, ima vibracija...tako da je bolje pričati o motorima koji imaju dva klipa... 9.9-15-25 ks
Dunav je moje more.....

Van mreže busa2

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1199
  • Pol: Muškarac
  • "TEHNONAUTIKA" ZEMUN
    • www.tehnonautika.rs
Odg: parsun
« Odgovor #20 poslato: 26, 10, 2010, 22:16:14 posle podne »
trenutno nemam vremena ali cim budem mogao postavljam slike i dopunu informacija o parsunu 9,8 i 25 jer za to plus moram da se nadjem i sa majstorom koji je ovlasceni serviser za parsun .
www.tehnonautika.rs - KONTRAADMINISTRATOR

Van mreže MadScientist

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 44
  • Pol: Muškarac
    • Total Nautika
Odg: parsun
« Odgovor #21 poslato: 14, 06, 2011, 13:18:14 posle podne »
Moj prijatelj ima Parsun 2.6 vec par godina i koliko znam do sada nije imao nikakvih problema sa njim. Isprobao sam ga na svom gumenjaku i jednostavno leti.

Ja se trenutno jos predomisljam oko kupovine Parsun F5 modela koji je kod nas u prodavnici 800e. Nije skup, ali nema se ni toliko  :sorry:

Van mreže tico

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 69
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: parsun
« Odgovor #22 poslato: 14, 06, 2011, 13:48:37 posle podne »
Ma kakav Parsun kupi onu 5-icu iz prodavnice, naravno Hondu  :dance1: i miran si, živeli  :drinks:

Van mreže MadScientist

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 44
  • Pol: Muškarac
    • Total Nautika
Odg: parsun
« Odgovor #23 poslato: 14, 06, 2011, 13:55:41 posle podne »
Ha! Naravno :smile: Jedva cu skupiti 800e za "kineza" jos da pridodam na tu sumu 500e.... mozda jednog dana, pa vas sve vodim na pivce :drinks:
« Poslednja izmena: 14, 06, 2011, 14:33:24 posle podne MadScientist »

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: parsun
« Odgovor #24 poslato: 01, 09, 2011, 12:07:37 posle podne »
Pregledajući sve poruke u ovoj temi nisam našao odgovor koji bih mogao da iskoristim.

Naime, moj prijatelj ima Parsun 5KS, star dve godine i žali se na problem sa karburacijom. Dešava mu se da se motor ugasi kao da u gorivu ima vode ali on ne zna kako da otvori karburator, a da nešto ne ošteti.

Zapazio je i da ručicu gasa može da okrene do 2/3 i motor reaguje ali posle toga ma koliko da okreće ručicu, motor ne prima gas.

Sve u svemu - moj prijatelj traži servis gde bi mogao da odnese motor na podešavanje.

Molim da mi javite gde i kod koga da odnese motor?

p.s.
Čovek je iz Beograda ali motor i čamac su u Beški (Beškoj?)

Van mreže tico

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 69
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: parsun
« Odgovor #25 poslato: 01, 09, 2011, 13:13:56 posle podne »
Neka ga odnese u Futog kod Vlade Prišića oni su radili Parsuna, a mislim da su i uvoznici istog

Van mreže MadScientist

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 44
  • Pol: Muškarac
    • Total Nautika
Odg: parsun
« Odgovor #26 poslato: 01, 09, 2011, 15:43:46 posle podne »
Koliko ja znam uvoznik za Parsun je Gros Inox

Van mreže busa2

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1199
  • Pol: Muškarac
  • "TEHNONAUTIKA" ZEMUN
    • www.tehnonautika.rs
Odg: parsun
« Odgovor #27 poslato: 06, 11, 2011, 12:10:46 posle podne »
poslednje informacije o parsunu .
posto ih ima sada na mojoj marini 6 kom (15 hp) stanje je sledece :
oni sto se retko voze ili kratke relacije nemaju neke zamerke ali jedan smudjaros koji malo redovnije ide na vodu hoce da ga zapali .Muke oko paljenja na kljuc iako je stelovano  :nono: ,sve vise zveci plastika ... generalno za 3 godine rada poceo je da zeza sa sitnicama .
25Hp jako malo je vozena na jednom camcu ali vlasnik hoce da ga proda posto je nenormalno tezak i nezgodan mu za transport kao i servise (oko vadjenja i stavljenja na camac  mu je muka ) nije razmisljao kada ga je kupovao .Ostalo bez vecih promena.
www.tehnonautika.rs - KONTRAADMINISTRATOR

Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3179
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: parsun
« Odgovor #28 poslato: 06, 11, 2011, 17:13:24 posle podne »
25hp ima oko 70kg.
(Isto kao i original Yamaha 25hp)

Ko to skida i stavlja?

Ja do sada skidao zimi, a od sada neću ni zimi.  :taunt: :lula:
Neću ni čamac iz vode da vadim.  :lol:

Van mreže dača

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 113
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: parsun
« Odgovor #29 poslato: 06, 11, 2011, 17:51:53 posle podne »
pa prvi servis -nosi kod majstora
zapusila neka dizna -nosi kod majstora
tesko se pali kada je zagrejan -idi kod majstora
...
to su sve sitnice koje se odklone za 10-15 min ali covek ga je u jednoj sezoni skidao i vracao 3-4 puta.
camac na savi a majstor u zemunu .