Vidite, nisam imao nameru da se pokrene prica, da se servis napada ili se brani, samo sam izneo konstataciju koja mi se desava.
Na zalost zivimo u zemlji u kojoj je sve tako kako je, pa tako i u ovoj sferi. Sa napretkom tehnike i elektronike zadaje se glavobolja nasim majstorima, koji nisu dalje stigli od tomosa 4, i njemu slicnih. Sa punim pravom mogu da kazem da u Srbiji ne postoji ni jedan jedini pravi servis za vanbrodske motore.Ako je neko ovde zadovoljan sto mu je majstor zamenuo ulje , svece, ili impeler, evo ja pristajem da im to promenm za dzabe.
Ono sto je ovde problem, su priuceni majstori i njihovi pomocnici, kojima svako pominjanje elektronike predstavlja propast.Posto svi novi motori imaju tzv motorni kompjuter, te je za popravljanje takvog motora potrebno i poznavanje racunara, tako da oni koji su na nivou tomosa 4, nece moci ovo da poprave, nego ce zavlaciti i muljati do iznemoglosti.Posto ovde pricamo o profesionalnosti, upravo bi bilo profesionalno da majstor ili njegov pomocnik odu negde na obuku pre nego sto se uhvate "posla", mada je danas moguce i po internetu mnogo toga naci i saznati.Ne mozete da se bavite nekim poslom, a da samo pola posla znate, a da o drugom delu nemate pojma, u stvari ovde je sve moguce.Posto je ovde najbitnije da dobijete necije strano zastupnistvo, a onda polako zaboravite na posao, ali samo kad malo zagrebete po povrsini videcete da ovde niko od servisera nema nikakvo zastupnistvo, vec od zastupnika zastupnik pa njegov poznanik.da je to pravo zastupnistvo onda bi doticni imali podrsku proizvodjaca, imali bi tehnicku podrsku u popravci, ovako "mi smo pametniji" sta ce nama to?.