Dule, sve ono što ste naveli u prikazu uporednih karakteristika toliko govori samo za sebe da nikakav drugi, dodatni, argument više nije potreban.
Samo neko nedobronameran i po prirodi zavidljiv nalaziće i dalje mane onome što ste uradili.
Ja Vam skidam kapu za Vaš pionirski rad (ovde kod nas).
Sreća je naša što ste bili u prilici da ovo uradite i da nam pokažete da je to moguće i da to radi.
Nemamo svi iste finansijske mogućnosti, a još manje znanja koja su potrebna za ovakvu prepravku.
Jer potrebno je mnogo znati o svemu ovome, a na sve to onda treba dodati i finansijska ulaganja koja nisu mala.
Istina, to sve treba posmatrati kao investiciju koja će se u relativno kratkom roku vratiti ali ipak, ovo je jedna od onih situacija u kojima čovek mora prvo da plati, pa posle da uživa u plodovima onoga što je platio - za sada drugačije nije moguće.
Kamo lepe sreće kada bi u ovoj državi bilo moguće podići neki kradit kojim be se isfinansirale ovakve prepravke koje su mnogostruko korisne, kako pojedincima koji bi ih primenili tako i zajednici.
Mi, koji bismo prepravili svoje ladje, uštedeli bismo na troškovima goriva i održavanja, a doprineli bismo zaštiti okoline.
Medjutim, kod nas postoje samo zelenaške kamate koje su zakonom zabranjene u drugim državama, a kod nas država ništa ne čini po tom pitanju - naprotiv.
Zato, još jednom, hvala na detaljnom prikazu ove transformacije i na detaljnim objašnjenjima samog postupka i mogućnosti e-pogona, kao i podataka o stvarnim troškovima koje ste imali. Siguran sam da će vremenom na stranicama ovog foruma još neko dodati svoju priču na ovu temu.
Inače, ovu temu sam sa zanimanjem pratio jer, osim od Vas, bilo je dosta podataka koje smo dobili od Zortera, Markea i još po nekog. Mislim da su ovakve teme i ovakvi tekstovi ono što će održati forum i pomoći mu da se razvija kao mesto gde zainteresovani mogu da dodju do kvalitetnih informacija.