Autor Tema: Jedrilica na el. pogon  (Pročitano 2217 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16676
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Jedrilica na el. pogon
« poslato: 29, 08, 2010, 21:27:00 posle podne »
(12:57:32) zoran: http://www.​burzanautike​.com/testovi​/viko-25-eco​power



Može i na struju

EcoPOWER u nazivu testiranog Vika 25 znači da ga pokreće elektromotor, što ga čini prvom takvom jedrilicom koju smo imali prilike testirati. Pogonski elektromotor ima maksimalnu snagu od 3,6 kW kontinuiranog opterećenja, dok u trajanju od 1 minute može razviti i 4,6 kW. Struju crpi iz 6 gel akumulatora napona 6 volti i kapaciteta 200 Ah, što znači da cijela instalacija radi na naponu od 36 volti. Zbog bržeg punjenja akumulatora ugrađena su 2 punjača, pa je za potpuno punjenje na 220 V potrebno oko 7 sati.
Motor je spojen izravno na osovinu, bez kopče i mjenjača, i cjelokupni rad motora kontrolira elektronika, tako da u cijelom sustavu nema nikakvih sajli, ni za gas ni za mjenjač. Zahvaljujući takvom sustavu, moguće je puniti akumulatore i u plovidbi: jednostavno se odabere opcija pri kojoj okretanje trokrakog propelera svojom rotacijom stvara struju. Zbog toga su u elektromotor ugrađeni visokokvalitetni trajni magneti iskoristivosti 90 %. Viko 25 s ovakvom motorizacijom za manje od 10 sekundi postigne brzinu od 5 čvorova, a maksimalna  brzina, po mirnom moru, iznosi oko 6,5 čvorova. Težina cijele instalacije, koja uključuje motor i akumulatore kreće se oko 250 kg, od čega na motor otpada 40, a na akumulatore preostalih 210 kilograma. S ovim akumulatorima autonomija pri brzini od 5 čv, kada motor troši oko 1,5 kW/h je oko 4 sata, a akumulatori bi prije zamjene trebali izdržati od 5 do 7 godina normalne uporabe. Cijeli sustav elektromotornog pogona, koji uključuje motor, punjače, akumulatore i instalaciju košta oko 5.000 eura, dok jednocilindrični dizel motor ekvivalentne snage košta oko 6.000 eura. Prednosti električnog pogona su prvenstveno ekološke prirode, a najznačajnija je "zero emission" - nepostojanje ispušnih plinova što omogućava plovidbu i po ekološki zaštićenim područjima poput jezera i nacionalnih parkova. Uporabne prednosti su to što nema spremnika goriva i pripadajuće instalacije, mogućnost stvaranja "pogonskog goriva" iz sunca i vjetra, te mogućnost korištenja kao dodatnog pogona  kada ima premalo vjetra kako bi se dobilo na brzini. To kod motora s unutarnjim sagorijevanjem nije moguće, budući oni ne mogu raditi dok su nagnuti na bok.

Van mreže zoke

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 736
  • Pol: Muškarac
    • PERAVA
  • Brod tip: MBD-Hausboot
  • Marina: N:K:-Moja ladja-Brcko
  • Veličina: 10x4,40N:K
Odg: Jedrilica na el. pogon
« Odgovor #1 poslato: 29, 08, 2010, 22:44:00 posle podne »
ko to kaze da motori sa unutrasnjim sagorevanjem nemogu raditi ako su nagniuti na bok -mogu da rade i strmoglav i u bilo kojem polozaju

Van mreže zoke

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 736
  • Pol: Muškarac
    • PERAVA
  • Brod tip: MBD-Hausboot
  • Marina: N:K:-Moja ladja-Brcko
  • Veličina: 10x4,40N:K
Odg: Jedrilica na el. pogon
« Odgovor #2 poslato: 29, 08, 2010, 22:52:47 posle podne »
Uopste se nesalim ,dvotakt motor radi u bilo kojem polozaju bez problema uzmi primjer motorka za drva ,da ne nabrajam dalje asto se tice cetverotakta isto tako jer avioni redni ili v izvedba da ne pominjem zvijezda motor englezi jos za vrijeme II svjetskog rata su imali naopacke motore na spitfajerima i harikenima a slucaj je i sa dizelima isti

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16676
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Jedrilica na el. pogon
« Odgovor #3 poslato: 29, 08, 2010, 23:23:58 posle podne »
khm .. jedrilica kada se nagne elisa moz da iskoci iz vode i odna se dobije nesto sto ne valja a mislim da se zove ubertura ili tako nesto

Van mreže ljubac

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 164
Odg: Jedrilica na el. pogon
« Odgovor #4 poslato: 30, 08, 2010, 00:15:00 pre podne »
(12:57:32) zoran: http://www.​burzanautike​.com/testovi​/viko-25-eco​power



Može i na struju

EcoPOWER u nazivu testiranog Vika 25 znači da ga pokreće elektromotor, što ga čini prvom takvom jedrilicom koju smo imali prilike testirati. Pogonski elektromotor ima maksimalnu snagu od 3,6 kW kontinuiranog opterećenja, dok u trajanju od 1 minute može razviti i 4,6 kW. Struju crpi iz 6 gel akumulatora napona 6 volti i kapaciteta 200 Ah, što znači da cijela instalacija radi na naponu od 36 volti. Zbog bržeg punjenja akumulatora ugrađena su 2 punjača, pa je za potpuno punjenje na 220 V potrebno oko 7 sati.
Motor je spojen izravno na osovinu, bez kopče i mjenjača, i cjelokupni rad motora kontrolira elektronika, tako da u cijelom sustavu nema nikakvih sajli, ni za gas ni za mjenjač. Zahvaljujući takvom sustavu, moguće je puniti akumulatore i u plovidbi: jednostavno se odabere opcija pri kojoj okretanje trokrakog propelera svojom rotacijom stvara struju. Zbog toga su u elektromotor ugrađeni visokokvalitetni trajni magneti iskoristivosti 90 %. Viko 25 s ovakvom motorizacijom za manje od 10 sekundi postigne brzinu od 5 čvorova, a maksimalna  brzina, po mirnom moru, iznosi oko 6,5 čvorova. Težina cijele instalacije, koja uključuje motor i akumulatore kreće se oko 250 kg, od čega na motor otpada 40, a na akumulatore preostalih 210 kilograma. S ovim akumulatorima autonomija pri brzini od 5 čv, kada motor troši oko 1,5 kW/h je oko 4 sata, a akumulatori bi prije zamjene trebali izdržati od 5 do 7 godina normalne uporabe. Cijeli sustav elektromotornog pogona, koji uključuje motor, punjače, akumulatore i instalaciju košta oko 5.000 eura, dok jednocilindrični dizel motor ekvivalentne snage košta oko 6.000 eura. Prednosti električnog pogona su prvenstveno ekološke prirode, a najznačajnija je "zero emission" - nepostojanje ispušnih plinova što omogućava plovidbu i po ekološki zaštićenim područjima poput jezera i nacionalnih parkova. Uporabne prednosti su to što nema spremnika goriva i pripadajuće instalacije, mogućnost stvaranja "pogonskog goriva" iz sunca i vjetra, te mogućnost korištenja kao dodatnog pogona  kada ima premalo vjetra kako bi se dobilo na brzini. To kod motora s unutarnjim sagorijevanjem nije moguće, budući oni ne mogu raditi dok su nagnuti na bok.

Solidne karakteristike samo što nisu napisali da ova jedrilica nije teža od 700-800 kg,tako da mislim da ćemo se načekati da vadimo naše dizele.

Van mreže Профа

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 2073
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com & www.mojaladja.net
    • http://www.mojaladja.net/
Odg: Jedrilica na el. pogon
« Odgovor #5 poslato: 30, 08, 2010, 00:28:20 pre podne »
Алтернатива постоји, и то је оно што охрабрује!
Профа

Van mreže zoke

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 736
  • Pol: Muškarac
    • PERAVA
  • Brod tip: MBD-Hausboot
  • Marina: N:K:-Moja ladja-Brcko
  • Veličina: 10x4,40N:K
Odg: Jedrilica na el. pogon
« Odgovor #6 poslato: 30, 08, 2010, 00:37:43 pre podne »
eeee kad se to nakvasi pa kad zasmelcuje pa pocne da varnici kuku majko pa pogubi kontakte eno zorter ni krenuo nije pa vec sprzio manite se ljudi corava posla vozite se na naftu i benzin dok ga jos ima a kad nestane ljudi ce izvaditi iz ladica gotove i sigrne projekte pa montiraj i vozi ,i onda cemo se sjecati kako smo se nekad lijepo vozili