Evo, ovako:
Napokon izvrsena proba preradjene pente na elektro pogon. :good:
Moji utisci su:
1. mnogo tishi i od T4.
2. ima pola snege i brzine u poredjenju sa T4
Sava, danas isusetno jaka i brza,
sa T4 sam uzvodno isao 5,9km/h a nizvodno 12km/h,
a sa elektromotorm sam isao uzvodno 3,4km/h a nizvodno 6,5km/h.
Inace napon baterija je bio 22,7V. Jedan akumulator je bio u ocajnom stanju (ali drugi nisam nasao za pozajmicu, za probu). Licno mislim da je bio bolji napon da bi i rezultati bili drasticno bolji ali sigurno ne kao sa T4.
Razlog:
Nedovoljna brzina (i potisak) elise. Definitivno za elektromotore mora drugi tip elise. Mozda bi se postigao zeljeni efekat da se mogla obezbediti ista brzine obrtaja elise kao kod SUS motora. Ipak se elektromotori sporije vrte. Da sam prenosima postigao taj broj obrtaja, morao bi jaci motor, a i veci akumulatori. Inace je sve ovo probano sa akumulatorima od 45 Ah (2 komada).
Opsti utisak je da je ova kombinacija za vanbrodski motor male snage, IDEALNA, za mirne vode (jezera) i za manja pomeranja tokom pecanja (za odabir boljeg mesta).
Moze i za dalje voznje ako nije dosadno ici brzinom oko 4-5 km/h (uzvodno). Upravljivost je nesto losija (bila danas, na jakom toku reke) jer nije bilo dovoljno snage da se savlada reka pri pristajanju (poredjeno sa T4).
Sto se motora tice, jedan se grejao nesto malo dok je drugi bio potpuno hladan.
Mislim da im nije potrebno dodatno hladjenje (mada je danas spoljna temperetura bila oko 20 stepeni).
Da, jos i ovo. Elisa ne pravi talase iza motora ali ima snage da pogura camac bez naprezanja.
T4 pravi vece talase ali i brze ide na ovom vodostaju.
Sve u svemu, buducnost je u elektro pogonu. :good: