evo i citat sa jednog drugog foruma.... koga zanima :
"Vozio sam Bayliner capri 1750 1998 god punih 9 godina na Savi. Mercruiser 3.0, 99 kw ili 135ks (z-drive alpha one) bez ikakve elektronike- ovo je najstandardniji moguci model. Od proslog leta vozim 1850 sa istim motorom. Saveti su sledeci. Prvo treba da znas kakva ce biti namema camca. Zatim sve sto postoji u tom segmentu camaca ima ili mercruiser ili volvo motor. Volvo motor nikad nisam probao. Krenucu od Bayliner modela capri 1750. Ako zelis da provedes dan sa 3 prijatelja, prijateljice, znaci 4 odrasla coveka, da se malo provozate malo skijate (ali na 2 skije jer za mono skiju ipak treba vise snage ili manje ljudi), vucete gume (za ovo ne treba suvise snage) preporucio bih motor od 135. Potrosnja iznosi oko 12-15l ako je recimo ukupno opterecenje 4 coveka i pola tanka goriva na nekih 3200 rpm (zavisi od propelera ali mislim na standardni sa kojim se isporucuje). Napominjem da je ovo potrosnja pri konstantnoj voznji. Ukoliko se sa ovim motorom skija, vuku gume, vozi wake board(kreni stani) potrosnja ide na 20-25l sto opet nije strasno. Takodje ovaj camac ima 8 mesta ali to jec tesno. Registrovan je za sest ljudi ali je 5 optimum jer sa sest ljudi camac postaje vec suvise opterecen i ponasa se drugacije (npr. ostri manevri). U svakom slucaju preporucio bih ovaj model jer sam ga vozio 9 godina (ukupno nekih 1000 sati) sati na Savi od aprila do oktobra i nikada se nije pokvario. Servisiran je jednom godisnje. Prodat je proslo leto za 7500e, sto mislim da je malo. Sadasnji camac model 1850 koji je za stopu duzi ali i tezi je dosta nekvalitetniji od modela iz 1998 god. vise vremena mu treba da izglisira, manje je okretan... Nisam zadovoljan. Ali mu je cena u americi 12000 usd sto je stvarno jeftino. Medjutim onda slede i jaci motori. 4.3 190ks i 4.3l MPI 225 ks. Ali onda sledi jos price a mislim da je za sada doste. Od opreme su bimini top i cirada neophodni, dubinomer i merac radnih sati pozeljni. Kao sto kolega rece GLASTRON 175 brzo izglisira jer je lagan. Medjutim sve duze od ovoga zahteva i jace motore. Ako te zanimaju znami ponesto i o njima... pozdrav. I da cena servisa mislim da je oko 150-200e godisnje, racunaj jos i jedno vadjenje odnosno spustanje oko 100e plus registracija... I to je to. Na kraju sezone treba konzervirati motor i na pocetku ga spremiti za rad i to je to, prosto. To sve moze da uradi Ugljesa (sin od Mileta johnson-a). Toliko"