Snaga uvek predstavlja "rad u jedinici vremena" ili A/t (W) i ne zavisi od "izvora" rada.Dakle, snaga izrazena u vatima ima uvek isto znacenje i kod elektro motora i kod motora sa unutrasnjim sagorevanjem.Najjednostavniji nacin preracuna KW u KS je da broj kilovata pomnozite koeficijentom 1,36.Zorter, vasa racunica i komentar su u principu tacni. Skoro svi proizvodjaci motora (bez obzira na vrstu pogona) daju snagu izmerenu na radilici.Jasno je da je snaga u nasem slucaju na elisi manja od one prethodne jer od radilice do elise ima doste posrednika od kojih svako uzima svoj deo (popularno receno) dakle,svi agregati koje pokrece motor(alternator,pumpe...) obaraju snagu,sva trenja u prenosnicima i reduktorima obaraju snagu i td. pa na kraju na elisi mozete imati i do 20 % manje snage od deklarisane.Sto je manji procenat,to su konstruktori i tehnolozi proizvodjaca uspesniji.Dakle to se razlikuje od proizvodjaca do proizvodjaca,mada su razlike kod vrhunskoih proizvodjaca priblizno iste.Identicna je stvar kod elektromaotora,deklarisana snaga je uvek veca od realno dobijene snage na elisi.Koliko je to,zavisi od proizvodjaca.Ako ga pitate , dace vam podatak koji je uvek manji od realnog.