Autor Tema: Kako do splava  (Pročitano 14344 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže brm spasic

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 7
  • www.mojaladja.com
Kako do splava
« poslato: 20, 08, 2010, 21:02:45 posle podne »
Pa eto pitanje je možda i postavljeno i možda postoji negde odgovor ali ja nisam uspeo da ga nadjem. Ako postoji dajte link.

kao što glasi pitanje zanima me splav na desnoj obali Save. Tačnije kupio bih ili zakupio mesto za kućicu na vodi ali ne znam kako se i gde to radi. Ima li ih uopšte koje su cene itd.. U principu sve me zanima  jer sam potpuni laik a plan mi je da zakupim /kupim mesto pojma nemam koje veličine :) da platim pravljenje pontona a kućicu sam da pravim obzirom da sam direktno vezan za proizvodnju drvene stolarije i enterijera.

Dakle dajte odgovore... Željno išćekujem

Hvala unapred

Van mreže hallamiti

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 303
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako do splava
« Odgovor #1 poslato: 20, 08, 2010, 21:05:50 posle podne »
na savi ces jako tesko naci mesto za splav, pogotovu oko ade medjice...ne kazem da ne moze, srecno.

mislim da ce ti captjerry najbolje reci

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Kako do splava
« Odgovor #2 poslato: 20, 08, 2010, 22:40:31 posle podne »
prvo mesto onda splav ... ja sam se zeznuo i kupio splav  (pontone) a sada nema mesto...

Van mreže brm spasic

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 7
  • www.mojaladja.com
Odg: Kako do splava
« Odgovor #3 poslato: 20, 08, 2010, 22:53:15 posle podne »
Kakve si pontone uzeo.... Daj neki opis, sliku, stanje, cenu....

Jel se slav može praviti na vodi (mestu gde će biti) ili može i negde drugde pa da se odvuče do mesta?