Treći put pokušavam da napišem par rečenica na ovu temu - imam problema sa internetom, a daleko sam od kuće.
Detaljnije ću pogledati predlog zakona kad se vratim, a sada bih rekao samo par stvari.
1. Ne znam da li smo svi na ovom forumu svesni koliko znači to što su nam IBOGI i SKIPPER omogućili da vidimo ovaj dokument u ovoj fazi.
2. Koji je poslednji rok da dostavimo neka svoja vidjenja i predloge?
Bez obzira na to da li i koliko će naši komentari i predlozi biti uzeti u obzir, potrebno je da ozbiljno i pažljivo pregledamo tekst predloga i da ukažemo na sve što mislimo da može da bude posebno značajno za nas rekreativce - obične ljude.
Ovo treba da uradimo jer nema ni najmanjeg razloga da sumnjamo da će IBOGI i SKIPPER na bilo koji način zloupotrebiti naše predloge.
Ali o svemu treba malo i da prodiskutujemo pa da pokušamo da svoje predloge uobličimo u nešto što bi bio opšti stav, a ne mišljenje nekolicine pojedinaca.
Bilo bi dobro da svoje komentare daju ljudi sa velikim iskustvom na vodi i oko plovidbe, a takvih ima na našem forumu, jer ljudi poput mene, koji sam godinama samo sanjario o vodi, a još se nisam ni pokvasio dobro, mogu da daju samo neke komentare koji mogu da doprinesu boljoj formi teksta zakona.
Ja bih na primer voleo da sa Kapetanom porazgovaram (kad se vratim kući) o nekim njegovim komentarima, da mi pojasni zašto misli tako kako je napisao.
Složio bih se generalno sa onim što je Sale NB napisao.
I sam sam ukazao na to da treba obratiti pažnju na definicije čamca, plovila, broda, jahte, glisera - to može da ima ozbiljne posledice po sve nas jer će to kasnije sigurno biti osnova za poreski tretman, vrste dozvola i sl.
Takodje, mislim da treba da tražimo da nam omoguće korišćenje brodskih radio stanica i kanala 88 bez nekih posebnih dozvola, kao i RIS i ostale stvari koje su pitanje bezbednosti plovidbe a ne nekog hira i luksuza.
Treba obratiti pažnju na delove koji govore o zabranama korišćenja delova obale, ostrva i td.
Ima toga još, ali o tome kad se vratim u Srbiju.
Pozdrav svima.