Autor Tema: Cetiri konkretna pitanja (ipak tri)...  (Pročitano 6630 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Evil_Zo

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 54
  • Pol: Muškarac
    • Na dva tocka
Cetiri konkretna pitanja (ipak tri)...
« poslato: 08, 06, 2010, 17:12:34 posle podne »
Dakle, sada kada imam gumenjak i motor, ostalo mi je jos da sredim papire :) A dje su papiri, tu su odmah i problemi i pitanja:


1. Ako polozim i u Beogradu dobijem dozvolu za upravljanje camcem, da li mi treba jos neki papir da bi mogao upravljati gumenjakom na teritoriji Crne Gore, BiH i Hrvatske?

2. Ako registrujem gumenjak i motor u Beogradu i tu dobijem plovidbenu dozvolu (koliko sam shvatio tako nazivamo saobracajnu dozvolu za plovilo jel'), da li mi treba jos neki papir da bih mogao unijeti gumenjak+motor i ploviti na teritiriji Crne Gore, BiH i Hrvatske?

3. Ukoliko su racun i svi papiri od gumenjaka i motora na moje ime (nov i camac i motor), a ja zelim da registrujem plovilo na rodjenog brata, da li moram placati nesto? U kapetaniji su mi rekli da mi treba ovjeren ugovor o poklonu, ono sto ne znam je da li se pri tome mora platiti neki procenat od vrijednosti plovila iako je u pitanju poklon rodjenom bratu?

3.a.  Ukoliko nekako uspijem da registrujem gumenjak na brata, da li mi je za plovidbu po CG, Bih i HR dovoljna punomoc ovjerena u nekoj agenciji ili opstini ili mora nesto posebno?


4. Da li je potrebno na ulazu u drugu drzavu prijavljivati na granici da u kolima imam gumenjak i motor?
« Poslednja izmena: 08, 06, 2010, 23:33:19 posle podne Evil_Zo »
Zivi svaki dan ka' da ces sjutra umrijeti, cuvaj se sramote ka' da ces trista godina zivjeti.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Tri konkretna pitanja
« Odgovor #1 poslato: 08, 06, 2010, 17:19:00 posle podne »
1. Ako polozim i u Beogradu dobijem dozvolu za upravljanje camcem, da li mi treba jos neki papir da bi mogao upravljati gumenjakom na teritoriji Crne Gore, BiH i Hrvatske?

zakonski da , realno mozda ... crna gora ne priznaje nase skiperske dozvole ali mislim da priznaje UMC sto je tebi potrebno, u Hrvatskoj prave probleme, ovo znam posto nasa UMC ne vredi kod njih ... Bosna mislim da mozes, Zoke, Профо ?


3. Ukoliko su racun i svi papiri od gumenjaka i motora na moje ime (nov i camac i motor), a ja zelim da registrujem plovilo na rodjenog brata, da li moram placati nesto? U kapetaniji su mi rekli da mi treba ovjeren ugovor o poklonu, ono sto ne znam je da li se pri tome mora platiti neki procenat od vrijednosti plovila iako je u pitanju poklon rodjenom bratu?

3.a.  Ukoliko nekako uspijem da registrujem gumenjak na brata, da li mi je za plovidbu po CG, Bih i HR dovoljna punomoc ovjerena u nekoj agenciji ili opstini ili mora nesto posebno?

AMSS i Kapetanije ce ti dati najbolji odgovor ... a ne skodi ni da pozoves neki crnogorski telefon  :good:

Van mreže Evil_Zo

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 54
  • Pol: Muškarac
    • Na dva tocka
Odg: Cetiri konkretna pitanja
« Odgovor #2 poslato: 08, 06, 2010, 23:31:29 posle podne »
Crna Gora me najvise i zanima. Znam da moji drugari dolje voze sa BG dozvolama tako da se nadam da to nece biti problem.

Pitanja 3. i 3.a. otpadaju :)  Ipak sam odlucio da bude registrovan na moje ime.


E sad, i dalje mi ostaju nerijesena pitanja 2 i 4:


2. Ako registrujem gumenjak i motor u Beogradu i tu dobijem plovidbenu dozvolu (koliko sam shvatio tako nazivamo saobracajnu dozvolu za plovilo jel'), da li mi treba jos neki papir da bih mogao unijeti gumenjak+motor i ploviti na teritiriji Crne Gore, BiH i Hrvatske?

4. Da li je potrebno na ulazu u drugu drzavu prijavljivati na granici da u kolima imam gumenjak i motor?
Zivi svaki dan ka' da ces sjutra umrijeti, cuvaj se sramote ka' da ces trista godina zivjeti.

Van mreže zoke

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 736
  • Pol: Muškarac
    • PERAVA
  • Brod tip: MBD-Hausboot
  • Marina: N:K:-Moja ladja-Brcko
  • Veličina: 10x4,40N:K
Odg: Cetiri konkretna pitanja (ipak tri)...
« Odgovor #3 poslato: 08, 06, 2010, 23:57:29 posle podne »
potrbno je prijaviti camac i motor koji je u gepeku jer moze imati problema pri izlasku nema ulaz u zemlju,koji zavedu u pasos ili posean formular a kad ga vracas to se ponistava
kod nas vaze sve dozvole a sa nasim dozvolama nemamo problema ni sa crnom gorom ,srbijom ni hrvatskom

Van mreže zoke

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 736
  • Pol: Muškarac
    • PERAVA
  • Brod tip: MBD-Hausboot
  • Marina: N:K:-Moja ladja-Brcko
  • Veličina: 10x4,40N:K
Odg: Cetiri konkretna pitanja (ipak tri)...
« Odgovor #4 poslato: 08, 06, 2010, 23:58:58 posle podne »
netreba ti nikakav poseban papir sama plovidbena dozvol je potvrd porijekla i vlasnika plovil i motora

Van mreže Evil_Zo

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 54
  • Pol: Muškarac
    • Na dva tocka
Odg: Cetiri konkretna pitanja (ipak tri)...
« Odgovor #5 poslato: 09, 06, 2010, 00:25:32 pre podne »
potrbno je prijaviti camac i motor koji je u gepeku jer moze imati problema pri izlasku nema ulaz u zemlju,koji zavedu u pasos ili posean formular a kad ga vracas to se ponistava
Da li moze biti problem da se taj pecat lupi u pasos drugoj osobi koja mi prevozi camac i ima moju punomoc?
Zivi svaki dan ka' da ces sjutra umrijeti, cuvaj se sramote ka' da ces trista godina zivjeti.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Cetiri konkretna pitanja (ipak tri)...
« Odgovor #6 poslato: 09, 06, 2010, 01:45:46 pre podne »
Da li moze biti problem da se taj pecat lupi u pasos drugoj osobi koja mi prevozi camac i ima moju punomoc?

mislim da moze , ali proveri gde se vadi punomoc.. AMSS procenjuje vrednost camca naprimer mozda daju i dozvolu za upravljanje tudjim camcem u inostranstvu

Van mreže Bucho

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 300
  • Pol: Muškarac
Odg: Cetiri konkretna pitanja (ipak tri)...
« Odgovor #7 poslato: 09, 06, 2010, 08:41:09 pre podne »
Sto se tice Crne Gore stvari stoje ovako, ja sam nosio maestral i tomos 4, nisu bili registrovani, prijavio sam i nasoj i njihovoj carini i niko nije mislio da je potrebno nesto evidentirati i nisam imao nikakav problem pri povratku. Moj prijatelj je vukao na prikolici elanov glisercic koji je registrovan. Njemu su na obe granice trazili plovidbenu i nije imalo potrebe nista evidentirati jer plovilo ima papire (kao da upisuju automobil). Po njihovom zakonu, potrebno se prijaviti u  najblizu kapetaniju gde se placa plovidbena taksa za strana plovila. Medjutim to niko nas ne radi (osim skupocenih jahti) jer mala plovila, a pogotovo gumenjake niko ne kontrolise. Tako je bilo proslog leta a ovog...

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Tri konkretna pitanja
« Odgovor #8 poslato: 09, 06, 2010, 10:35:57 pre podne »
Potvrda o polozenom ispiti za UMC je medjunarodna, i u zemljama u okruzenju je MORAJU prihvatiti, stim da na moru ne smete da napustite pojas od 5 NM od obale. Pogledajte na dozvoli, ispisana je i na Engleskom jeziku

jeste medjunarodna, i morali bi da je prihvataju... ali je ne prihvataju pogotovo ne u primorju ... problem je charter jer onda ne moras da uzmes njihovog skipeera ako bi je priznali, ovako moras da uzmes skipera... za gumenjak ne verujem da ce praviti problem

najgora stvar je naprimer kod skiperske... hrvatska je podpisala ugovor o uzajamnom priznanju sa preko 36 zemalja.. ali sa srbijom nije.... tako da se desava da dodjes sa porodicom po unaped dogovoren brod a onda ti uvale skipera i dignu cenu najma

Van mreže Evil_Zo

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 54
  • Pol: Muškarac
    • Na dva tocka
Odg: Cetiri konkretna pitanja (ipak tri)...
« Odgovor #9 poslato: 09, 06, 2010, 13:57:42 posle podne »
Upravo sam se vratio iz kapetanije Beograd, neke stvari su mi razrijesili:


1. Ako polozim i u Beogradu dobijem dozvolu za upravljanje camcem, da li mi treba jos neki papir da bi mogao upravljati gumenjakom na teritoriji Crne Gore, BiH i Hrvatske?
Za teritoruju Crne Gore sigurno vazi dozvola za upravljanje motornim camcem i ne treba nikakav dodatan papir.


2. Ako registrujem gumenjak i motor u Beogradu i tu dobijem plovidbenu dozvolu (koliko sam shvatio tako nazivamo saobracajnu dozvolu za plovilo jel'), da li mi treba jos neki papir da bih mogao unijeti gumenjak+motor i ploviti na teritiriji Crne Gore, BiH i Hrvatske?
Ista stvar, plovidbena dozvola je jedini potreban dokument za moj camac.


4. Da li je potrebno na ulazu u drugu drzavu prijavljivati na granici da u kolima imam gumenjak i motor?
Rekli su mi da obavezno prijavim/pokazem camac carini i na izlazu i na ulazu u svaku drzavu.



Sve sam rijesio osim:

4.a. Da li je mom bratu koji ce mi kolima prenijeti camac u CG dovoljno ovjereno Ovlastenje (totalna punomoc) za camac (uz plovidbenu dozvolu naravno?)
« Poslednja izmena: 09, 06, 2010, 14:21:10 posle podne Evil_Zo »
Zivi svaki dan ka' da ces sjutra umrijeti, cuvaj se sramote ka' da ces trista godina zivjeti.

Van mreže espresso

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 726
  • Pol: Muškarac
  • BG-509C
Odg: Cetiri konkretna pitanja (ipak tri)...
« Odgovor #10 poslato: 10, 06, 2010, 11:28:52 pre podne »
mislim da punomoc nije na odmet
Ne idite utabanim putem. Umesto toga krenite tamo gde puta nema i ostavite trag.