Savija se na valjke,a ako nemas to tu negde blizu,isto se savije kao i okrugla cev,po gornjoj ivici boka,gde joj je i mesto.Ne treba njoj nesto puno savijanja.Zaheftas privremeno one preckice na kljucnim mestima da daju formu,vidim da si to vec primenio.Gde je vertikalni lim palubne komore,tu pocinje savijanje ka vrhu pramca,pa 1 precka izmedju toga i ceonog lima,da tu,sad, ne bude ravno;onda,ka krmi sve ide ravno,ali ce cev gurati ka unutra,tu opet upora-precka,jos samo 1 kod vertikalnog lima zadnje komore,tu krece svanc krme.U radu ce ti se to samo ukazati.
Ovo je narocito vazno:neko ko je pratio tvoj rad "video" je da ti je camac usukan.Ja nisam,ali da se to ne bi desilo,A TO JE NAJOPASNIJA MOGUCA GRESKA,stalno prati tokom rada da li su PARALELNE gornje ivice ceonog i krmenog lima.Ovo narocito pre montaze palube,a potom i montaze zadnje komore.U radu se to moze pomeriti,a ti samo malo potkajlujes potrebnu stranu ispod daa i nivelises.
Lim od 2 mm duzine 6 m se ne moze naci na trzistu,najmanja debljina za ovu duzinu je 3 mm.Table lima se seku iz rolne,pa jedino da porucis zeljenu meru,ali to ce uraditi samo za vece kupce.Ima lima od 2 mm duzine 2,5 i 3 m,ali redje.Na "prsima"treba staviti flahove na kant-Peskuse,ne znam da li si to uradio na ovm prvom.Peskuse cuvaju lim dna koji je prvi na udaru.Kad budes radio kabine,tu imam dragocenije savete,ako nisam nametljiv.Pozdrav!