Autor Tema: NOVI KINEZ  (Pročitano 29906 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Dule HU

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 295
  • Pol: Muškarac
NOVI KINEZ
« poslato: 24, 02, 2009, 14:53:47 posle podne »
Na jednom hrvatskom forumu sam skinuo podatak da će se na njihovom tržištu uskoro pojaviti vanbrodski motori kineske proizvodnje, a ista firma najavljuje proboj i na ostala tržišta bivše Jugoslavije u drugoj polovini 2009. Tačne cene još uvek nisu poznate ali se planiraju motori od 5 , 9.9 i 15 u rasponu cena od 600 do 1500 eura. Pa ko voli nek izvoli.

http://www.shunfeng.biz/newEbiz1/EbizPortalFG/portal/html/CategoryList.html?ProductMultiCategoryPicker210_action=Searchcategory&ProductPicker_action=Searchcategory&CategoryID=c373e91e293f4da08fff504ed6c276f9

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16687
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
???: NOVI KINEZ
« Odgovor #1 poslato: 24, 02, 2009, 14:57:07 posle podne »
koliko vidim ovikinezi pored motora proizvode

i

GLISERI - KLIKNI ME

GUMENJAKE - KLIKNI ME

RIBOVE - KLIKNI ME

kao i :)

ALATKE ZA BASTU - KLIKNI ME

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
???: NOVI KINEZ
« Odgovor #2 poslato: 24, 02, 2009, 15:01:26 posle podne »
Isto sran.. drugo pakovanje t.j nalepnice  :this: :this: :taunt:

Primer : Parsun 9,9 . Sail 9,9 i taj Hyfong 9,9 su potpuno isti motori samo ime drugacije..

P.S jeli u medjuvremenu neko ima / nabavio takav motor pa da nam kaze nesto obsinije o njima kavi su u praksi ?? vecinom su parsun  :taunt: :smile:

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos

Van mreže Dule HU

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 295
  • Pol: Muškarac
???: NOVI KINEZ
« Odgovor #4 poslato: 24, 02, 2009, 15:19:41 posle podne »
Mislim da ovih motora nema u Srbiji, sto se Parsuna tice imam dva prijatelja koji imaju 15 i oba imaju oko 40 sati jedan je na Big footu i radi besprekorno , a drugi na Smederevcu je imao neki problem sa paljenjem sad da li je struja ili elektronika ne znam. Nisu losi ali kada se sve ukupno sagleda mislim da nisu ni jeftini.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16687
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
???: NOVI KINEZ
« Odgovor #5 poslato: 24, 02, 2009, 15:39:58 posle podne »
... a drugi na Smederevcu je imao neki problem sa paljenjem sad da li je struja ili elektronika ne znam. Nisu losi ali kada se sve ukupno sagleda mislim da nisu ni jeftini.

da mu mozda ne smeta vlaga oce to kod kineza?  :stop:

cene nisu kineske nasi se debelo ugrade pa misle da ce marketingom i brandingom da prikriju los kvalitet... spinaker je nasao vanbrodske motre u kini kopija HONDE za recimo 200 usd za motor znage od 2-3 konja

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
???: NOVI KINEZ
« Odgovor #6 poslato: 24, 02, 2009, 15:51:11 posle podne »
to sa tim kineskim vanbrodskim je ja mislim uvek jedna te ista firma koja ih producira u kini. kao i sa scooterima sto ima da se kupi na svakom cosku u srbiji . ja sam kupio jedan od 50 ccm zove se SPRINT samo 2 meseca kasnije kupio moj drugar isti motor a zove se MAX i prodavac kaze da su ti MAX mnogo bolji nego SPRINT , kad se skine oklop i pogleda na motor jos uvek pise MEIDUO KAYTONG kao proizvodjac  :suicide:

Van mreže Dule HU

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 295
  • Pol: Muškarac
???: NOVI KINEZ
« Odgovor #7 poslato: 24, 02, 2009, 15:52:38 posle podne »
Ma rešio Robika samo ne znam kako nije bio veliki problem, ali desi se.
Što se tiče uvoza iz Kine to je jasna matematika nabavna cena X 3 + carina + PDV. U ovo puta 3 ti je uračunato sve transport, rizik, oštećenja, zalihe na lageru itd. Ali to nije slučaj samo kod nas nego je to svuda u svetu tako gde uvoznici nisu direktno Kineske firme i to nije slučaj samo kada su u pitanju vanbrodski motori (npr. auto industrija) Imao sam negde podatak potražiću a tiče se fabričke cene za Parsun 15 BN S/L.
Novost koju sam video su motori 25 sa teretnom elisom, kao i najava za 2009 u vidu motora od 40 ks

Van mreže Labud 1258

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 418
  • Pol: Muškarac
  • Ko ne voli karanfile ne treba da živi
???: NOVI KINEZ
« Odgovor #8 poslato: 24, 02, 2009, 15:57:42 posle podne »
Hvala lepo ...

Previse je pitanja u vezi njih i kontadiktornih vesti a cena sa svim ugradnjama nije toliko manja.

Van mreže namcor

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 161
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: titel 9
  • Marina: biser boljevci
  • Veličina: 5,8
???: NOVI KINEZ
« Odgovor #9 poslato: 24, 02, 2009, 16:04:13 posle podne »
kinezi nisu navni pošto sve poznate marke imaju fabrike kod njih iskopiraju ih promene malo spoljni izgled kavalit solidan niska cena , što  se tiče cena parsun motora konurencija je čudo kad dodju još idruge kineski proizvodjači  biće imanje cene tako je bilo i sadrugom proizvodima nemci su godinama prodavali proizvode kao da su pravljeni u nemačkoj  na primer alati einhel  a u stvari pravljeni u kini onda su naši ljudi otišli u kinu i počeli sami da uvoze  i eto nižih ceni tako će biti sa vanbrodskim motrima pitanje je kratkog vremena kad ćemo svi voziti kineske motore dali kineskih marki ili japanskih ili neki drugih poznati proizvodjači  već imaju fabrike u kini gde  se rade celi motori ili neki delovi motora ana motorima napišu meidin japan ili germani papir i olovka trpe sve

Van mreže espresso

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 726
  • Pol: Muškarac
  • BG-509C
???: NOVI KINEZ
« Odgovor #10 poslato: 24, 02, 2009, 16:14:05 posle podne »
pricaju ljudi da "sto nije napravljeno u Kini, nije original". sala koja nije daleko od istine....
Ne idite utabanim putem. Umesto toga krenite tamo gde puta nema i ostavite trag.

Van mreže Dule HU

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 295
  • Pol: Muškarac
???: NOVI KINEZ
« Odgovor #11 poslato: 24, 02, 2009, 16:15:40 posle podne »
Espresso je u pravu, uspeo si kada te Kinezi ili Turci iskopiraju

Van mreže namcor

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 161
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: titel 9
  • Marina: biser boljevci
  • Veličina: 5,8
???: NOVI KINEZ
« Odgovor #12 poslato: 24, 02, 2009, 16:19:41 posle podne »
dule hu je u pravu slučajlno sam ima carinsku dekleraciju za skuter sprint koji je imao carinsku osnovicu na ulazu u srbiju od  100 dolara do uše toje bilo pre dve godine  pretpostavljam da je isada slična cena a   svi znamo koliko se prodaju,  petpostavjam da je tako isa vanbrodskim motorima

Van mreže Dule HU

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 295
  • Pol: Muškarac
???: NOVI KINEZ
« Odgovor #13 poslato: 24, 02, 2009, 16:26:52 posle podne »
dule hu je u pravu slučajlno sam ima carinsku dekleraciju za skuter sprint koji je imao carinsku osnovicu na ulazu u srbiju od  100 dolara do uše toje bilo pre dve godine  pretpostavljam da je isada slična cena a   svi znamo koliko se prodaju,  petpostavjam da je tako isa vanbrodskim motorima


Ta deklaracija i ulazni račun su umanjeni zbog visine carinske osnova a kasnije i PDV-a ali kao što i sam kažeš nisu daleko od istine. Ali ako stvarno sagledamo koliko je teško uvoziti robu iz Kine, prvo zbog transportnih troškova kao i količine robe koju treba poručiti da bi se isplatilo, računica je jasna i oni ( uvoznici ) se moraju na neki način zaštititi.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16687
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
???: NOVI KINEZ
« Odgovor #14 poslato: 25, 02, 2009, 10:50:59 pre podne »
zaltno pravilo za kineze.. pre nego sto vam zapakuju robu u kontejner morate stajati pored kontejnera i proveravati sta rade... i uvek im trazite 10 % na skart