Autor Tema: Sugestije za novajliju  (Pročitano 3232 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dzigirigi

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 4
  • www.mojaladja.com
Sugestije za novajliju
« poslato: 25, 04, 2010, 12:42:00 posle podne »
Pozdrav od novog clana!

Prilicni sam laik, al' bih hteo da postanem nauticar ...
Razmisljao sam o nekom malom porodicnom plovilu, koje opet ne bi trebalo da bude sporo. Da mogu udobno da se smeste/sednu bar 3-4 osobe ...
Budzet, opet, nije neki preterani. Recimo, do 4-5k sa motorom. U obzir dolaze i polovna i nova plovila/motori.

Sta kazete za nesto ovako: http://www.argonaut.rs/Predator500.html ?
BTW, videh ovaj isti camac u oglasima pod drugim "brendom" - http://www.kupujemprodajem.com/Gliser-Predator-87099-oglas.htm (ciji li je u stvari?)

Ima neko neki predlog/sugestiju/savet/ ...?

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Sugestije za novajliju
« Odgovor #1 poslato: 25, 04, 2010, 13:44:54 posle podne »
Predator nije loš izbor, proizvodi se u Beškoj, a prodaje se i kroz brend Argonaut.
Jedino je problem što će ti za Predatora sa opremom i iole pristojnim motorom trebati više od 5 000 evra.
Za takav čamac ti treba najmanje 50ks, pogotovo ako želiš da ploviš sa 4 osobe na čamcu i da ga pristojno opremiš. "Istegni" za još 2.000 evra, pa uzmi nov motor i čamac. Možda neki kredit?!

Ako je ovaj budžet tvoj trenutni limit, ostaje ti gledaš nešto polovno ili kombinaciju nov čamac- polovan motor i obrnuto.
Računaj da za pristojan 2-taktni motor snage 50 ks treba barem 1.000 evra, a onda ćeš imati problem sa
ne-pristojnom potrošnjom takvog motora.