Autor Tema: Atest kuke i prikolice...  (Pročitano 61084 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže fisherman

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 436
  • Pol: Muškarac
  • 44°42'5"N 20°18'32"E
    • Docek Nove godine
Atest kuke i prikolice...
« poslato: 23, 03, 2010, 15:52:41 posle podne »
Znam da ovo nije bas vezano za nautiku ali ajd da napisem....
Sutra idem da kupim euro kuku , nasao sam da je atestiram za 1000 din u AMS ,
sada u Vinci je atest za istu kuku 1770 dinara, na masinskom fakultetu 2360 dinara.
Za kuku je potrebno samo kopija saobracajne...

Sto se tice prikolice, u vinci su mi rekli da je atest 3540 dinara , na masinskom f. 10620 dinara , a u AMS oko 14000 dinara.

Zanima me po cemu se ove cene razlikuju?
Nemam papire ni od prikolice ni od kuke.
Rekli su mi za prikolicu mora izjava 2 svedoka , i uput iz ljermontove...
Vasa iskustva bih voleo da cujem ;)

Pozz

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Atest kuke i prikolice...
« Odgovor #1 poslato: 23, 03, 2010, 18:13:47 posle podne »
Dozvolite da malo dopunim.

Nije dovoljno da imate samo saobraćajnu dozvolu vozila.

Ovde se radi o tome da kuka treba da ima atest od strane proizvodjača (to su oni podaci utisnuti/odštampani na pločici koja je fiksirana na nekom delu kuke). Na toj pločici dati su podaci o težini vučenog vozila, sili koju kuka može da izdrži...
Ukoliko ovo imate, u AMS (važi i za ostale) utvrdiće da li je kuka postavljena na vozilo na bezbedan i ispravan način. Ukoliko jeste, dobićete potvrdu za to i sa tom potvrdom možete dalje u proceduru za dobijanje treće tablice.

Ukoliko kuka nema pločicu sa podacima u AMS neće izdati svoje uverenje. (Postoji neka šansa ako imate napisan atest proizvodjača kuke, ali to mogu da ospore jer se ne zna da li je to atest baš od vaše kuke.)

Kada dobijete uverenje o ispravnoj montaži atestirane kuke, onda na red dolazi registracija prikolice.
Ukoliko imate kupovnu prikolicu, sa računom o kupovini (obavezno na računu mora da postoji upisan broj šasije!) idete direktno u MUP i podnosite zahtev za izdavanje tablice.

Ukoliko nemate račun ili imate račun bez upisanog broja šasije, sledi procedura atestiranja prikolice.

To se radi tako što nadjete dva svedoka koji u mesnoj zajednici overe izjavu (postoji standardni obrazac za to) da ste prikolicu sami radili i od sopstvenog materijala (ovo morate da uradite tako, čak i ako imate fabrički proizvedenu prikolicu ali nemate račun ili nemate broj šasije ukucan na rudi i upisan u račun).

Sa tom izjavom i prikolicom i sa uverenjem o montiranoj atestiranoj kuki, odlazite u neki od servisa za tehnički pregled koji je ovlašćen za atestiranje prikolica i kod njih, u dogovoreni dan dolaze stručnjaci sa Mašinca ili iz Vinče i oni vrše pregled prikolice.
Ne zaboravite da pre odlaska u servis odete negde gde postoji vaga na kojoj ćete izmeriti i dobiti potvrdu o težini prikolice (možete i na nekom stovarištu gde se prodaje ugalj).

Stručnjaci mere dimenzije, proveravaju da li je šapa na rudi atestirana (mora da ima oznaku proizvodjača i utisnut broj), da li postoji svetlosna signalizacija (pozadi svetla i crveni trouglasti katadiopteri, a na blatobranima ili prednjoj strani prikolice beli katadiopteri).
Ako sve to imate, stručnjak ukucava brojeve na šasiju, sačinjava zapisnik i nakon nekoliko dana dobijate rešenje o atestiranju prikolice.

Sa uverenjem o montaži kuke i rešenjem o atestiranju prikolice idete u MUP i podnosite zahtev (plaćaju se neke takse) za treću tablicu (u Beogradu se petkom prikupe svi zahtevi i daje se nalog za štampanje tablica u Somboru, tako da tablicu dobijate za nekoliko dana.

Eto, toliko od mene - nadam se da nisam nikog uplašio ali to je standardni postupak. Ja prošao i kao što vidite - preživeo (dve treće tablice za dva vozila u isto vreme odradio!).

Srećno!

p.s.
Nemam komentar za cene.
Mislim da je u AMS najjevtinije (što ste i sami videli - mislim na atestiranje kuke), a ja sam kod njih završio posao, tako da ne vidim zašto bi neko išao na drugo mesto i plaćao više.
Ja sam u decembru uradio atest dve kuke na dva vozila, atestirao prikolicu sa dva svedoka i dobio dve treće tablice i sve to me je koštalo nešto oko 8.000 dinara ukupno.

Van mreže drug_igrutin

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 177
Odg: Atest kuke i prikolice...
« Odgovor #2 poslato: 23, 03, 2010, 23:56:09 posle podne »
@LSI
Jel moze u istom danu da se zavrsi pregled kuke i prikolice?
Ja skoro pitao AMS za atest i rekose da treba uput iz ljermontove ( za uput je potrebno odneti dve izjave - Srbija je to - nista bez 2 svedoka  :wild: ) i sve kosta 2400 din. Nisu mi pominjali nista za kuku, valjda im je i to uracunato u cenu.

Cekam da uzmem neki godisnji odmor pa da to zavrsim...cccc

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Atest kuke i prikolice...
« Odgovor #3 poslato: 24, 03, 2010, 07:29:29 pre podne »
@LSI
Jel moze u istom danu da se zavrsi pregled kuke i prikolice?
Ja skoro pitao AMS za atest i rekose da treba uput iz ljermontove ( za uput je potrebno odneti dve izjave - Srbija je to - nista bez 2 svedoka  :wild: ) i sve kosta 2400 din. Nisu mi pominjali nista za kuku, valjda im je i to uracunato u cenu.

Cekam da uzmem neki godisnji odmor pa da to zavrsim...cccc

U principu, možete u istom danu da završite sve.

Potrebno je odmah ujutro otići u AMS (Ruzveltova ulica) i prijavite da želite atest kuke (meni nisu tražili uput - bilo je dovoljno što sam im rekao da sam bio u Ljermontovoj i da su mi rekli da pre izdavanja tablice moram da atestiram kuku).
Sam pregled i izdavanje uverenja (platio sam 1.000 dinara/kuka) trajali su nešto oko jedan sat i to samo zato što je bilo nekoliko ljudi pre mene koji su radili atest instalacije za gas (setite se da je u decembru bila luda trka oko toga zbog novog zakona). Inače, efektivno vreme je kraće od 15 minuta.

Davanje izjave dva svedoka o samogradnji prikolice u mesnoj kancelariji traje (u zavisnosti od gužve i od toga da li službenica pije kafu ili ne ili možda preko telefona objašnjava sinu šta da obuče posle doručka pre nego što krene u školu) traje oko 15 minuta (platio sam oko 700 dinara).
Ovo možete da uradite i nekog drugog dana, ako to više odgovara vašim svedocima, tako da na to ne gubite vreme kad krenete u "ozbiljne" stvari.

Merenje težine prikolice traje 5 minuta. (Ne zaboravite odštampanu potvrdu o izmerenoj težini.)

Kontrola prikolice traje oko 10 minuta i potrebno je oko 15 minuta da se ukuca broj šasije na rudu. (To me je koštalo oko 5600 dinara).

Dakle, moguće je sve završiti i u jednom danu.
Ostaje vam posle toga da u Ljermontovoj podnesete zahtev i da sačekate par dana da vam tablica bude uradjena.

Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3179
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: Atest kuke i prikolice...
« Odgovor #4 poslato: 28, 04, 2010, 23:27:11 posle podne »
Imam neatestiranu prikolicu i auto bez kuke.  :suicide:

Pošto se izdaje treća tabla, jel može ona i za auto koji nema kuku, pa se posle prikolica vozi drugim autom?

 :suicide: :suicide:

 :drinks:

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Atest kuke i prikolice...
« Odgovor #5 poslato: 28, 04, 2010, 23:41:03 posle podne »
Imam neatestiranu prikolicu i auto bez kuke.  :suicide:

Pošto se izdaje treća tabla, jel može ona i za auto koji nema kuku, pa se posle prikolica vozi drugim autom?

 :suicide: :suicide:

 :drinks:

 :nono: :nono:

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: Atest kuke i prikolice...
« Odgovor #6 poslato: 29, 04, 2010, 00:01:37 pre podne »
Da ja nesto pitam pre odlaska u sup. Kako se dobija punomoc za vucu tudje prikolice i da li bi trebalo da dobijem trecu tablicu sa brojem mog auta? Imam kuku i atestirana je, a prikolica je registrovana na drugi auto.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Atest kuke i prikolice...
« Odgovor #7 poslato: 29, 04, 2010, 00:06:09 pre podne »
proveri prvo u AMSS mozda oni daju punomoc, to je slucaj naprimer kada vozis tudji auto u inostranstvo

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: Atest kuke i prikolice...
« Odgovor #8 poslato: 29, 04, 2010, 09:29:20 pre podne »
E super, samo gde da nadjem atest prikolice koja je uvek bila registrovana od 80.god? To se valjda podrazumeva da ima.

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: Atest kuke i prikolice...
« Odgovor #9 poslato: 29, 04, 2010, 12:08:08 posle podne »
Hvala javljam sta sam uradio! Koliko moze kostati izdavanje trece tablice?

Van mreže Srecko Sojic

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 331
    • Bela Ladja
  • Brod tip: Mistral
  • Marina: Rotterdam
  • Veličina: 7.0m
Odg: Atest kuke i prikolice...
« Odgovor #10 poslato: 30, 04, 2012, 10:47:56 pre podne »
malo umrla tema a meni zapelo pa da priupitam  55555

@LSI da li imate neku informaciju vezanu za registraciju brodske prikolice uvezene iz amerike? naime, skoro sve americke prikolice za brodove i camce imaju hidraulicki sistem kocenja koji se od samonalijetajuceg sistema kocenja razlikuje samo u tome sto kod ovog sistem sapa na rudi sabija sajlu koja sabija disk ili dobos a kod hidraulickog sistema u sapi se nalazi glavni kocioni cilindar koji povecava pritisak ulja koji takodje sabija diskove ili dobos i vrsi kocenje. (profesore nadam se da sam bar blizu)

ALI, u vecini zemalja EU (njemacka, holandija) hidraulicki sistem kocenja na ovakvim prikolicama je zabranjen. licno sam zvao njemacki TUV i holandski RDW i ni jedna institucija mi nije mogla objasniti zasto je zabranjen hidraulicki sistem. samo su rekli VERBOTEN!

kakva je situacija kod nas? da li se moze dobiti atest za takvu prikolicu i da li se moze registrovati?

kod mog primjerka je izvadjen cilindar i zavarena sapa da bi prikolica bila upotrebljiva bar za kategoriju 750kg tako da sada to moram zamijeniti da bi kocioni sistem bio u funkciji. sapa sa cilindrom je negdje 50-100 USD tako da se isplati s obzirom da je prikolica nosivosti 2700kg! takva registrovana nema ispod 2-3 soma evra
Oduvek sam sanjao Panticu da budem kapetan od belu ladju!

Van mreže bugi

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 643
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Galija Visnjica
  • Veličina: 5.25
Odg: Atest kuke i prikolice...
« Odgovor #11 poslato: 30, 04, 2012, 13:28:30 posle podne »
Jel to dvoosovinska prikolica?
Ja sam registrovao prikolicu pre mesec dana i savetujem vam da odete direkno na masinski i raspitate se
Mnogo je lakse registrovati fabricku prikolicu nego neku pravljenu

Van mreže Srecko Sojic

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 331
    • Bela Ladja
  • Brod tip: Mistral
  • Marina: Rotterdam
  • Veličina: 7.0m
Odg: Atest kuke i prikolice...
« Odgovor #12 poslato: 30, 04, 2012, 13:33:52 posle podne »
da jeste dvoosovinska zara od prikolice fabricka original. jedino sto nema plocicu sa serijskim brojem. pokusacu da se obratim na masinski. da li postoji neko odjeljenje gdje treba da se obratim?
Oduvek sam sanjao Panticu da budem kapetan od belu ladju!

Van mreže njegos68

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1624
  • Pol: Muškarac
  • Krapolovac
Odg: Atest kuke i prikolice...
« Odgovor #13 poslato: 30, 04, 2012, 13:49:23 posle podne »
 Ako nema pločice obrati se na  ffff   sajkaca

Van mreže Srecko Sojic

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 331
    • Bela Ladja
  • Brod tip: Mistral
  • Marina: Rotterdam
  • Veličina: 7.0m
Odg: Atest kuke i prikolice...
« Odgovor #14 poslato: 30, 04, 2012, 13:53:02 posle podne »
otju djole otju da saradjujem  sajkaca

spomenuh vec da i sapu moram da mijenjam jer je kocioni cilindar operativnim zahvatom izvadjen a sapa zavarena. posto je ova kombinacija trenutno udaljena jedno 7000km od mene pokusavam da saznam o kom modelu se radi da bih to narucio iz USA. trebace mi i jedan hidraulicar da to napumpa i osposobi...pa tek onda atesti i djavoli
Oduvek sam sanjao Panticu da budem kapetan od belu ladju!