Autor Tema: SVAŠTARA  (Pročitano 147065 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže zica

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 468
  • Pol: Muškarac
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #225 poslato: 19, 07, 2012, 00:05:50 pre podne »
Pomozi boze registracija camca od7.6x2,22  sa motorom 20ks sa kabinom  kosta 18000 sa 30% popusta nemogu da verujem ali je istina. 56568

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #226 poslato: 19, 07, 2012, 05:58:36 pre podne »
Pomozi boze registracija camca od7.6x2,22  sa motorom 20ks sa kabinom  kosta 18000 sa 30% popusta nemogu da verujem ali je istina. 56568

Ako te to teši, dobro si prošao.  no125

Mene je koštalo 26000 za čamac sa kabinom 7,35x2,65 m, sa brodskim motorom od 40 KS i 40% popusta.  56568
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže srsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2072
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Брод СРСА
  • Brod tip: челични кабинаш
  • Marina: марина ЈП Ада Циганлија
  • Veličina: 10х2,9м
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #227 poslato: 19, 07, 2012, 20:23:48 posle podne »
Pomozi boze registracija camca od7.6x2,22  sa motorom 20ks sa kabinom  kosta 18000 sa 30% popusta nemogu da verujem ali je istina. 56568

Ako te to teši, dobro si prošao.  no125

Mene je koštalo 26000 za čamac sa kabinom 7,35x2,65 m, sa brodskim motorom od 40 KS i 40% popusta.  56568

Зар није Арсо твоја лађа 8,5 х 2,85 ?

Van mreže dugamm

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 179
  • Pol: Muškarac
  • BULKA , BG-626E ,Marina "Ada Ciganlija"
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #228 poslato: 19, 07, 2012, 20:56:42 posle podne »
Kako popust od 40% kad je po Zakonu max 30% ????
Ploviti se mora , ziveti ne !

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #229 poslato: 19, 07, 2012, 21:06:02 posle podne »
Kako popust od 40% kad je po Zakonu max 30% ????

Zakon! Šta je to u ovoj zemlji?
Arsa sredio da dobije po 1% za svaku KS.

Ih, da mogu da kupim motor od 150 KS registracija bi me izašla džabe... još bih i kusur dobio!

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #230 poslato: 20, 07, 2012, 07:57:30 pre podne »
Srso moja lađa je fabričkih dimenzija 7,35 x 2,65 m.

Ako računaš i platformu koja je naknadno dograđena može da se kaže da je dužina preko svega 8,5 x 2,65.


Što se tiče visine popusta, moguće je da sam permutovao brojke i loše upamtio (alchajmer je čudo). Izvinjavam se ako je tako, ali novčano, stvari stoje ovako. Prva registracija, oko 29 000 dinara, a svaka sledeća je oko 26 000 dinara. 

Šta da se radi. Što se mora, nije teško.  no125
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #231 poslato: 29, 07, 2012, 01:13:12 pre podne »
Danas je grad bio gotovo pust. Sava je , bogami, imala da se pohvali priličnom posetom.

Aparat mi nije neki pa su i slike naspram njega.

Jest snimljeno malo iz daleka, ali iznad Ade Međice danas beše parkirano mnoštvo brodova. I mi smo bili tu negde.  rolleye

Brčkali se plovili , osvežavali ićem i pićem... Sve u svemu prijatan dan ali sa vrlo malo fotografija.  no125
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #232 poslato: 29, 07, 2012, 09:44:53 pre podne »
Danas je grad bio gotovo pust. Sava je , bogami, imala da se pohvali priličnom posetom.
...

Arso, nije tako bilo samo na Savi.
Ja sam juče, sa suprugom i kumovima, bio na vodi i laganom vožnjom otišli smo do Titela. Deda mi je rekao da se nalazi usidren na 9. km, pa sam odlučio da odemo da ga obidjemo.

Plovili smo Tisom koja je u velikoj meri pokrivena nekakvom zelenom biljkom koja pluta po površini. Vozio sam malom brzinom, izmedju 8 i 10 km/h kako bih sebi pokazao da se i tom brzinom može stići i uživati istovremeno.

Ipak, iako sam Dedu video i čuli smo se telefonom, prišao sam samo toliko blizu da smo mogli da se raspoznamo (u mom slučaju, za  moje oči, to je udaljenost od oko 30-tak metara od obale). Nisam se usudio da pridjem bliže.
Dedin čamac bio je usidren u nizu drugih, kao u kakvoj marini, tako da tu nije bilo mesta za pristajanje. Nekih dvesta metara uzvodno bio je kamenom ojačani nasip na kojem je par ljudi pecalo, a odmah iza toga počinjala je titelska plaža puna kupača (Tisa je bila topla, verovatno oko 30 stepeni).
Odlučio sam da sa svojim neiskustvom nije pametno pokušavati pristajanje u takvim uslovima i okrenuo sam čamac nazad ka Slankamenu, a Dedi smo samo mahnuli.

Pokazalo se da je moja odluka bila dobra iz sledećeg razloga.

Na 6-om kilometru motor je jednostavno prestao da radi. Brza provera pokazala je da smo ostali bez goriva!

Ovo je bilo iznenadjenje jer sam isplovio sa nešto oko 15-tak litara u rezervoaru i verovao sam da će mi to biti dovoljno za vožnju do Titela i nazad, imajući u glavi iskustvo od pre dve nedelje kada sam na istom putu potrošio malo više od 5 litara.
Šta se dogodilo? Zašto je sada potrošnja bila toliko veća?
Da li je u pitanju opterećenje čamca (sada nas je bilo četvoro, a ne dvoje)? Ne znam.

Srećom, imao sam kanticu s rezervom od 5 litara, koje sam odmah usuo i motor je odmah upalio.
Sada se postavilo pitanje da li ću sa tih 5 litara imati goriva dovoljno za prelazak Dunava, koji je dosta narastao za ovih desetak dana (više od 60 cm) i koji je bio dosta snažniji nego prilikom prethodne vožnje?

Odlučio sam da ipak nastavim vožnju.
Nastavio sam smanjenom brzinom (6-8 km/h) i negde na 3. km pozvao sam ljude iz marine da ih zamolim da neko bude u pripravnosti za slučaj da ostanem bez goriva kako bi neko mogao da dodje do mene i pomogne mi da stignem do veza.

Kada sam izašao na Dunav, koji je na tom mestu širok više stotina metara, meni se učinio još širim.
Krenuo sam uzvodno, držeći se leve obale, na nekih desetak metara od obale, u nadi da je tu matica malo slabija, a i za slučaj da ostanem bez goriva, da mi bude lakše da pridjem obali. Kada sam isplovio nekih 2-3 stotine metara od nizvodnog kraja ostrva koje zaklanja moju marinu, upravio sam čamac ka drugoj obali.

Prethodno sam proverio da naplovnom putu nema barži, a onda sam krenuo brzinom od oko 9 km/h, nadajući se da će goriva biti do marine.

Uspeo sam. Čak je i pristajanje uz ponton bilo sasvim dobro ovog puta. Sirenom sam pozdravio poznanike iz marine koji su pratili moj manevar i to je bilo to.
Kada sam proverio sadržaj rezervoara, bilo je u njemu vrlo malo više goriva nego što je bilo u trenutku kada sam počeo da sipam rezervu - tek malo iznad dna. Dakle, goriva je bilo za možda još nekoliko minuta vožnje.

Ali sve se lepo završilo, pa eto i moje priče, bez slika, koje će dugo živeti u mojim uspomenama, kao dodatak ovom Arsinom pisanju da ostane zabeležena u njegovoj "Svaštari".

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #233 poslato: 29, 07, 2012, 10:19:17 pre podne »

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #234 poslato: 29, 07, 2012, 13:02:32 posle podne »
E brokeru, sve si pogodio ovim naslovom!  ok

A Sava? ... Ajde, može da prođe.  lol

Lazo izgleda da juče nije samo tebe pratio peh.  ha

Ja stao da se okupamo iznad Međice. Malo se pomerao i nisam uočio da mi je sauh ostao podignut. Kad smo trebali da pođemo, motor presiso i neće da mrdne. Drndali se malo i kako sam nestrpljiv, upalim rezervnog "DŽonija" od 4 KS i siđem po mraku do mosta na Adi. Tu onda ladno upalim motor i odem u marinu. 

Hbga. Nije nam to pokvarilo raspoloženje ali mi je Veca jedno pola sata d... pomerala.  hahaha
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže Bećar

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 253
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #235 poslato: 04, 08, 2012, 09:43:17 pre podne »
Power Shot A520 + tronožac



 




 

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #236 poslato: 06, 08, 2012, 04:04:18 pre podne »
U subotu smo se vrteli oko Ade Međice i ponovo gledali akrobacije kombinacije motornog zmaja i gumenog čamca.

O tome je više puta bilo reči na sajtu.

Ne znam da li čovek to radi za svoj ćef ili naplaćuje vožnju. U svakom slučaju, lepo je to ponovo videti u Beogradu.  hi
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #237 poslato: 06, 08, 2012, 04:30:16 pre podne »
Juče smo se malo osvežavali kod Vojnih bašti, iznad Zemuna i budućeg "Kineskog mosta".
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #238 poslato: 06, 08, 2012, 04:37:06 pre podne »
Na lidu juče, uobičajena gužva.

A kod Vojnih bašti videli smo moguće rešenje za Čukarički rukavac. Samo kada bi bilo dobre volje...
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2738
  • Pol: Muškarac
Odg: SVAŠTARA
« Odgovor #239 poslato: 06, 08, 2012, 19:15:58 posle podne »
Teoretski nije problem da neki bager procisti/produbi dno u rukavcu,vec je problem gde kasnije sa tim otpadom?