Autor Tema: BOATFIT Sajam u Bremenu  (Pročitano 1275 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sceka

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 233
  • Pol: Muškarac
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS-249
  • Marina: GOGA
  • Veličina: 7,6 m
BOATFIT Sajam u Bremenu
« poslato: 08, 03, 2010, 23:11:29 posle podne »
Obecao sam izvestaj sa sajma restauracije i opremanja plovila u Bremenu.

Na zalost foto aparat sam zaboravio ali dovoljno slika pa cak i kratak film mozete naci na www.boatfit.de

Sajam se prvenstveno bavio opremom za reparaciju i restauraciju starih drvenih camaca od kojih su neki bili i izlozeni i zaista izgledaju savrseno.

Bilo je organizovano oko 5 radnih grupa (video i prezentacija na licu mesta) na kojima su razliciti ponudjaci prikazivali svoje proizvode i obucavali ljude kako da sa njima rade na primerima. Predavaci i prezentatori su se stalno smenjivali a i na skoro svakom standu se isto moglo sve probati i videti.

Cene su sarolike ali posto je trgovina kod njih uglavnom preko interneta i narucivanja standovi su imali relativno malo eksponata i brdo prospekata.

Pored sajma na spratu iznad je bila i Nauticka buvlja pijaca (samo u nedelju). Za nju sam bio posebno zainteresovan i doziveo sam poprilicno razocarenje jer stvari koje su bile tamo izlozene su bile u dosta jadnom stanju a cene poprilicne. Verovatno da ljudi koji se bave izradom camca bi imali sto sta da proberu ali ja sam se vratio praznih ruku!

Neke od interesantnih adresa za nabavku opreme za camce:

www.svb.de
www.awn.de
www.toplicht.de

I proizvodjaca alata za obradu drveta www.dick.de

Mene je posebno odusevila jedna stvar koja je bila izlozena (a o kojoj je na forumu obavestio knindza u martu prosle godine ali nije naisla na neko interesovanje) a to su elektro motori Torqeedo Travel -  401 i 801.

http://awn.de/eshop.php?action=article_detail&s_supplier_aid=901076&position=2&anzahl_treffer=3

Naime ja vec duze vreme trazim kako da resim problem pomocnog motora i camca i moram priznati da je ovo prava stvar, bar za mene. Cena doduse je jaca za takav elektro motor ali ako uporedim troskove oko klasicnog motora i sve probleme oko njega (mesto za smestaj, dodatni rezervoar, odrzavanje, ...) ovo resenje i nije tako lose (za pomocni camac - gumenjak od 2,00/2,20m).

Ukoliko Vas zanimaju jos neki podaci i detalji u vezi sajma kazite.

Pozdrav,
sceka

Van mreže KNINDZA

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 227
  • Pol: Muškarac
    • Crveni krst Stari grad
Odg: BOATFIT Sajam u Bremenu
« Odgovor #1 poslato: 09, 03, 2010, 00:23:26 pre podne »
Citat
Na zalost foto aparat sam zaboravio
     :this: :this: :this: :this: :this: :scare: :scare: :scare:

Citat
www.svb.de
  Sjajan sajt ima chak i engleski prevod....ova 2 su na svabskom ja ga ucio 8 godina i nein...

Citat
Torqeedo Travel -  401 i 801.

Sceko vidi mislim da su ovi nasi vukovi nasli jeftiniju verijantu za ove elektricne motore....mada ako se nevaram ovaj Tuequedo je sa bateriom zajedno....
Duboka reka se nece zamutiti ako u nju bacis kamen.Tako je i sa covekom:ako se ljuti zbog uvreda,onda on nije reka nego bara.

Van mreže sceka

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 233
  • Pol: Muškarac
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS-249
  • Marina: GOGA
  • Veličina: 7,6 m
Odg: BOATFIT Sajam u Bremenu
« Odgovor #2 poslato: 09, 03, 2010, 04:29:44 pre podne »

Citat
www.svb.de
  Sjajan sajt ima chak i engleski prevod....ova 2 su na svabskom ja ga ucio 8 godina i nein...

Citat
Torqeedo Travel -  401 i 801.

Sceko vidi mislim da su ovi nasi vukovi nasli jeftiniju verijantu za ove elektricne motore....mada ako se nevaram ovaj Tuequedo je sa bateriom zajedno....

Posebno je interesantan "toplicht". Ima neverovatan izbor opreme za drvene brodove. Razne rucke, kvake, odbojnike od konopca, ...

Tuequedo je fenomenalan zbog, po meni 3 stvari: ima bateriju na sebi (i to litijum jonsku), sklopiv je (na trecinu visine i pakuje se u malu torbicu) i ima specijalnu elisu koja mu daje fantasticne mogucnosti. Sve to zajedno sa malim gumenjakom od jedno 2,00 - 2,20m je sjajna stvar, idealan pomocni camac, lako nadje mesto na osnovnom camcu, nema pretakanja goriva i pomocnih rezervoara, baterija je mala i lagana i uvece je odneses kuci da je dopunis, mozes ga nositi na letovanje, ... Jedina stvar je cena! Skoro duplo skuplje od kombinacije sa klasicnim motorom. Mada ako se uzme u obzir gorivo, servisi, itd, razlika se smanjuje ali ne dovoljno.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16666
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: BOATFIT Sajam u Bremenu
« Odgovor #3 poslato: 09, 03, 2010, 06:22:15 pre podne »
treba sacekati da padne cena.... ujedno ovo je motor od 400w nisam bas siguran kako ce da gura...

Van mreže sceka

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 233
  • Pol: Muškarac
    • GORO 3
  • Brod tip: Glastron GS-249
  • Marina: GOGA
  • Veličina: 7,6 m
Odg: BOATFIT Sajam u Bremenu
« Odgovor #4 poslato: 09, 03, 2010, 10:37:20 pre podne »
treba sacekati da padne cena.... ujedno ovo je motor od 400w nisam bas siguran kako ce da gura...

Kapetane to sam i ja mislio ali pogledaj ovo:

Torqeedo Travel 801 Electric Outboard Test


i ovo:

Torqeedo 801s Travel in Action (Real Life Test)



Pa mi reci tvoje misljenje.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16666
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: BOATFIT Sajam u Bremenu
« Odgovor #5 poslato: 09, 03, 2010, 10:47:43 pre podne »
nije lose ali slican Rib ovom gumenjaku , i njega drasticno bolje gura Honda od 2hp , ovako na oko 30% bolje...

izgleda da je odnos ipak 1:3 kao sto smo par puta zakljucivali   , to jest 1kw el motora je kao 3kw klasicnog..