Autor Tema: kapetan  (Pročitano 14464 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Zoran Marinković

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 906
  • Pol: Muškarac
Odg: kapetan
« Odgovor #120 poslato: 13, 12, 2011, 11:03:05 pre podne »
 :good:

Kap, već smo imali slično : http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,7288.msg79496.html

I otkud ti ideja da su katamarani spori, mogu biti brzi koliko želiš kao i lađice.  :stop: :stop:

Samo treba izbalansirati želje i realnosti, a za glisiranje služe gliseri...
Deda Zoran

Van mreže captjerry

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 971
  • Pol: Muškarac
    • BARBA - Almaks Marine Security Systems
  • Marina: Klub Ladjari, Sava 17 plkm
Odg: kapetan
« Odgovor #121 poslato: 13, 12, 2011, 11:52:53 pre podne »
Kap, ako ikako mozes da dodjes do gosn Milana Isakovica, direktora nautickog sajma (ako ne, zamolicu mandu da vas upozna)...covek poseduje bas ono sto ti trazis, houseboat  u tim dimenzijama, sa svim komforom za jednu porodicu, bezbedan i pouzdan brod, prednja terasa za sedenje(paluba), prostran salon, hodnikom ides ka krmi, usput imas jednu kabinu sa krevetima na sprat, toalet, krmenu kabinu sa francuskim lezajem i ispod masinski prostor...odatle se izlazi ma mali krmenu palubu odakle stepenicama ides na gornje dve ogromne platforme gde se nalazi i flybridge...poseduje svu opremu, vetusovu, radar, fl sonar, obican sonar, auto pilot...motor sam zaboravio koji je, neki brodski heavy duty dizel, cini mi se 80ks...ide 17 km na h...gradjen je u srb, ima jos jedan sestrinski...sve je uskladjeno, mada spolja izgleda bas kao house boat...e da, pramcana platforma, koja je natkrivena i samoprazneca, se takodje zatvara po potrebi, pramac je ujedno i lepo oblikovana rampa koja se spusta za laksi izaz na kopno a , sto je meni veoma bitno, oko broda ima staza, sto mnogi izbacuju pri gradnji house boata...
moras da pogledas brod, mislim da je to ono pravo za tebe...popricaj sa covekom, dace ti dosta saveta i info...
..."make way for the positive day"...

065/514 33 58
062/200 763
http://gpsplus.rs/pracenje-plovila/

Van mreže HOGAR

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1439
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Hogar Strasni
  • Brod tip: Djena ship ''Hrabri''
  • Marina: ''Nautek'' Zemun
  • Veličina: 11 m
Odg: kapetan
« Odgovor #122 poslato: 13, 12, 2011, 14:51:14 posle podne »
Eto,tako nesto se ubih da pradstavim Kapetanu, :lol:,inace stojim iza toga da dve jamahe9,9ft ima da guraju one moje dimenzije 13-14kmh uzvodno,a potrosnja cela 3-4l po satu.Inace,ovaj Djenin je prelep,uz dve zamerke.Prva,motori ne mogu da se trimuju,nema mesta,a kamoli da dignu nogu.Drugo,postavljeni su suvise nisko,maltaene u ravni sa kobilicom,koja je inace preblizu,a i kratka je,da je duza bar 1-5m ili 2m,onda bi imao i vecu brzinu i bolje drzanje pravca           
Kolumbo ko ti dade ladju, j.... te radoznala

Van mreže zoke

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 736
  • Pol: Muškarac
    • PERAVA
  • Brod tip: MBD-Hausboot
  • Marina: N:K:-Moja ladja-Brcko
  • Veličina: 10x4,40N:K
Odg: kapetan
« Odgovor #123 poslato: 13, 12, 2011, 16:02:52 posle podne »
ajde ti kapetane nabaci koju kintui vrati ti lijepo svog ceeeeeaaaa kuci gdje je i bio, steta bi bilo mlad si a sta god da odlucic za......t ces se i uvijek bolje ostane

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 863
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: kapetan
« Odgovor #124 poslato: 13, 12, 2011, 16:08:16 posle podne »
Mislim da je ovo sjajno resenje za reku.... Jednostavnih je linija i mislim da bi dobro izgledao i u metalu.
45 FT WHIT CRAFT
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže captjerry

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 971
  • Pol: Muškarac
    • BARBA - Almaks Marine Security Systems
  • Marina: Klub Ladjari, Sava 17 plkm
Odg: kapetan
« Odgovor #125 poslato: 13, 12, 2011, 18:00:30 posle podne »
e taj podseca na brod gosn milana Isakovica, koji sam pokusao da objasnim...ne mogu nigde da nadjem fotku...imam je na mom kompu kuci ali jbg...

kod Milana je pramac malo tuplji ali je u njemu rampa, koja se ne vidi kad je podignuta, zapravo predstavlja deo pramca...

cini mi se i da je malo veci brod, definitivno salon je veci a u salonu su kormilarnica sa nav. ins. i kuhinja...savrsen house boat za tu duzinu...
..."make way for the positive day"...

065/514 33 58
062/200 763
http://gpsplus.rs/pracenje-plovila/

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 863
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: kapetan
« Odgovor #126 poslato: 13, 12, 2011, 18:43:15 posle podne »
Ovo je jedan lep u metalu kod nas na Savi.
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2552
  • Pol: Muškarac
Odg: kapetan
« Odgovor #127 poslato: 13, 12, 2011, 19:10:58 posle podne »
To je taj o kome jerry govori!

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Laki
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 9.85m
Odg: kapetan
« Odgovor #128 poslato: 13, 12, 2011, 20:35:21 posle podne »
e sad jos samo da je jeftiniji od 10 000e :slow_en:

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 863
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: kapetan
« Odgovor #129 poslato: 13, 12, 2011, 21:12:12 posle podne »
e sad jos samo da je jeftiniji od 10 000e :slow_en:

Taj Milanov se ne prodaje ali se takav moze napraviti za taj novac plus pogon i sva oprema....
Evo tablice specificnih tezina celika http://www.merkur.eu/fileadmin/datoteke/hrv/dokumenti/Tablice_tezina.pdf  pa nije problem izracunati koliko kg celika je potrebno. Onda sve to puta otprilike 80 €/centi i to je materijal....a ruke. Za brod do 4 Tone materijal ne bi trebao da predje 3500 €. Atestiran varioc 5 € radni sat. Ako je projekat jednostavniji utoliko je manji problem raditi pa ce i rok izrade biti kraci. Ja sam ko Soleta racunao nesto ovako slicno da ne predje 7000€ ruke i materijal (4mm korito i palube , 3mm nadgradnja) za dimenziju broda 8,5x3m. Korito je trebalo imati blagi V .
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže IKA

  • Tisa
  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1907
  • Pol: Muškarac
    • trenutno bezimen
  • Brod tip: samogradnja-Ika design-zetovo vlasništvo
  • Marina: Tisa-9km,desna obala,šesta vrba od mosta
  • Veličina: 6,5m
Odg: kapetan
« Odgovor #130 poslato: 13, 12, 2011, 21:55:17 posle podne »
Kako pojednostavljena računica.Sa takvom računicom kreće velika većina ljudi pa se iznenade kad im budžet bude probijen u prvoj trećini izgradnje.
Čak ni čelik nemože da se računa po jedinstvenoj ceni.Istina je da je lim najjednostavnije sračunati, ali se zaboravlja da flah,vinkl(l L profil) nisu iste cene kao i tabla lima.Količinu dodatnog lima osim tabli za oplatu retko ko ozbiljno izračuna.znate li da pri farbanju flahovi i ojačanja pojedu više farbe nego oplatni limovi.Uozbiljite se malo kad računate troškove materijala.
A džabe se trudite da pronađete plovilo za kapetana kad on još nije završio sa formiranjem brojnog stanja porodice.
Taman će rešiti šta mu treba kad će se povećati brojno stanje pa onda opet jovo nanovo. :lula:

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 863
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: kapetan
« Odgovor #131 poslato: 13, 12, 2011, 23:49:42 posle podne »
Kako pojednostavljena računica.Sa takvom računicom kreće velika većina ljudi pa se iznenade kad im budžet bude probijen u prvoj trećini izgradnje.
Čak ni čelik nemože da se računa po jedinstvenoj ceni.Istina je da je lim najjednostavnije sračunati, ali se zaboravlja da flah,vinkl(l L profil) nisu iste cene kao i tabla lima.Količinu dodatnog lima osim tabli za oplatu retko ko ozbiljno izračuna.znate li da pri farbanju flahovi i ojačanja pojedu više farbe nego oplatni limovi.Uozbiljite se malo kad računate troškove materijala.
A džabe se trudite da pronađete plovilo za kapetana kad on još nije završio sa formiranjem brojnog stanja porodice.
Taman će rešiti šta mu treba kad će se povećati brojno stanje pa onda opet jovo nanovo. :lula:

Kako god ja napisao, racunicu je vadio Sole. Celik u epoxi prajmeru do 7 soma za brod do 4 t. To je njegova  ponuda za projekat koji imam,  nije napamet . Nebitno, nek Kapetan  razmatra sta ce i kako ce...Meni se ti houseboat-ovi generalno dopadaju i pravim svoje racunice, ne finansiske toliko, koliko neke prakticne. Nisam siguran da mi jos uvek treba takvo plovilo s obzirom da mi Vagabundo, zasad zadovoljava potrebe.  Necu da postanem jedan od onih likova koji prave 17-ti brod a prakticno nijednu  sezonu nisu bili na vodi. Brodici ipak treba da plove i mi sa njima uz , naravno i sve radosti gradnje samo da nam to ne postane opsesija umesto hobija :-)
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16677
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: kapetan
« Odgovor #132 poslato: 14, 12, 2011, 00:11:28 pre podne »
A džabe se trudite da pronađete plovilo za kapetana kad on još nije završio sa formiranjem brojnog stanja porodice.
Taman će rešiti šta mu treba kad će se povećati brojno stanje pa onda opet jovo nanovo. :lula:

otom potom , ako da Bog pravicemo jos dece i jos brodova  :good:

nego ja nesto sa dedom pricao da dodjemo kod tebe u subotu pa kod Soleta (ako te jos zeza spon u oku :D ), sutra zovem Hogara da vidim da li i on moze,  da vidimo posto i koliko brzo moze da reaguje... stim da cu praviti malo veci razmak izmedju pontona posto necu da moram da se drzim sa ivicu kada prolazim ...motor je resen predva meseca sam uzeo HONDU 45 konja koja ce da posluzi za pocetak.....

Van mreže IKA

  • Tisa
  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1907
  • Pol: Muškarac
    • trenutno bezimen
  • Brod tip: samogradnja-Ika design-zetovo vlasništvo
  • Marina: Tisa-9km,desna obala,šesta vrba od mosta
  • Veličina: 6,5m
Odg: kapetan
« Odgovor #133 poslato: 14, 12, 2011, 00:13:28 pre podne »
slažem se da Šoletov deo, predpostavljam ofarban i zastakljen ulazi u 7000e.Neslažem se da ostatak , sa pogonom može da se uklopi u preostalih 3000e.Mada ako je oprema spartanska i to bi moglo da se udene , ali je šteta dati 7000e za čelik i zastakljivanje a onda štedeti na opremi.

Van mreže IKA

  • Tisa
  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1907
  • Pol: Muškarac
    • trenutno bezimen
  • Brod tip: samogradnja-Ika design-zetovo vlasništvo
  • Marina: Tisa-9km,desna obala,šesta vrba od mosta
  • Veličina: 6,5m
Odg: kapetan
« Odgovor #134 poslato: 14, 12, 2011, 00:15:13 pre podne »
A džabe se trudite da pronađete plovilo za kapetana kad on još nije završio sa formiranjem brojnog stanja porodice.
Taman će rešiti šta mu treba kad će se povećati brojno stanje pa onda opet jovo nanovo. :lula:

otom potom , ako da Bog pravicemo jos dece i jos brodova  :good:

nego ja nesto sa dedom pricao da dodjemo kod tebe u subotu pa kod Soleta (ako te jos zeza spon u oku :D ), sutra zovem Hogara da vidim da li i on moze,  da vidimo posto i koliko brzo moze da reaguje... stim da cu praviti malo veci razmak izmedju pontona posto necu da moram da se drzim sa ivicu kada prolazim ...motor je resen predva meseca sam uzeo HONDU 45 konja koja ce da posluzi za pocetak.....

Ako je za tebe , vraćam se da radim sa šoletom i ja ti garantujem rok :tenk: