Autor Tema: Honda BF75L (7.5hp)  (Pročitano 39894 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže haklberisojer

  • Dlakavi Čorbosrk
  • ****
  • Poruke: 197
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #30 poslato: 21, 01, 2013, 15:29:36 posle podne »
Treba mi jedan savet: sta li moze da bude kada penta upali lepo ali kada se doda gas motor se ugusi i ugasi. Pogledao sam svecice i odvrnuo onaj cetvrtasti sraf sa karburatora ne bi li video ima li sta zaostalo u karburatoru - sve izgleda uredno i cisto. Pali bez problema i po nekolko puta i radi na niskom broju obrataja a onda se ugasi. Kao da nema vise goriva ( a proverio sam gorivo dolazi).

Da li mozda uzrok moze da bude gorivo koje stoji 5 meseci :) u rezervoaru?


Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #31 poslato: 21, 01, 2013, 15:51:59 posle podne »
može da bude zapušena neka dizna....
Dunav je moje more.....

Van mreže Zoran Marinković

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 906
  • Pol: Muškarac
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #32 poslato: 21, 01, 2013, 21:13:58 posle podne »
 umnik

Proveri da nije nizak nivo goriva u lončetu. Na leru mu ne treba puno goriva pa radi fino. Ako je nizak nivo bude previše sromašna smeša za veće obrtaje
Deda Zoran

Van mreže haklberisojer

  • Dlakavi Čorbosrk
  • ****
  • Poruke: 197
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #33 poslato: 22, 01, 2013, 07:45:05 pre podne »
Nisam nista dirao nivo goriva. A to me zeza od zime (od Nove godine). Kako se proveravaju dizne (gde se nalaze)? I nivo gde se gleda? (ako nije komplikovano...)

Van mreže djbtea

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 273
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: fjord gliser
  • Marina: stara centrala dorcol
  • Veličina: 6.10
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #34 poslato: 22, 01, 2013, 11:19:11 pre podne »
Moram da se ukljucim u diskusiju tvog problema.Postoje ljudi koji kao laici zaista mogu mnoge stvari resiti kao profi maistori,medju tim mali je to broj takvih ljudi,pa ti prijatelju iskreno preporucujem da bez obzira na sve okolnosti koje nas okruzuju u ovom trenutku servisiras motor kod nekog dobrog servisera.Da je Yanaha u pitanju znao bih koga da ti preporucim ali ovako pitaj za dobrog servisera tvog motora,mani se coravog posla sto kaze nas narod   114 k5

Van mreže haklberisojer

  • Dlakavi Čorbosrk
  • ****
  • Poruke: 197
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #35 poslato: 22, 01, 2013, 11:55:21 pre podne »
Slazem se. Ne bezim ja od servisa - svestan sam svojih mogucnosti. Mada jos nisam odlucio u koji servis. Najvise bih voleo da ima lokalni servis... Nego - trebace mi penta ovih dana ako Sava naraste u Sapcu do +385cm pa da vratim splav koji stoji na suvom od dec 2011.g.

I jos jedna cinjenica: svako bi morao zna osnovne stvari oko otklanajanja problema na penti. Sta ako nam stane penta 100 km od kuce?

Bas sam i hteo da otvorim jednu temu: Kako (od koga) ili iz cega nauciti osnovne stvari funkcionisanja vanbrodskih motora i otklanjanja jednostavnih zastoja?

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 730
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #36 poslato: 22, 01, 2013, 14:25:31 posle podne »



E ovako...

Saraf oznacen crvenim to ti je dizna
Probaj nju odvrnuti,izvaditi i dobro izduvati ili procackati sa nekom licnom
Ja sam letos imao dosta problema sa losim-prljavim gorivom i motor je stuckao,gasio se i mal mal pa sam je morao cesto produvavati
To je verovatno slucaj  i kod tebe

Zelenim oznaceno to ti je saraf za regulisanje smese ili da ti kazem potrosnje he he he

Smesu ces najlakse nastelovati ako saraf  zavrnes do kraja skroz,onda ga odvrni 2,3 kruga, upali motor nek radi(naravno u vodi :) ) i ubaci  motor u brzinu,motor ce dobiti opterecenje kad zavrti elisu i osetice se pad obrtaja, e sad malo jos zavrci-odvrci saraf dok ta razlika u obrtajima pri ukljucivanju u brzinu nebude bila sto manja,to bih teoretski znacilo da motor ima najbolju smese i i ma najvise snage,a pravi odnos smese ces videti na vodi tj eksploataciji kad budes video koliko ti trosi,ako primetis da ti potrosnja prelazi1.5-1.8l digni kapu zavrni recimo taj saraf za 1/3kruga i opet prati potrosnju,ili suprotnoi ako vidis da motor nema snage da "udje"u velike obrtaje malo mu taj saraf odvrni... i tako dok ne budes zadovalaljan

Plavim oznaceno,to je ventil za ispustanje benzina iz lonceta koji manje-vise neces imati potrebu da cesto diras,predsezonu ispusti staro gorivo,zavrni ventil napumpaj sveze i teraj

Staro gorivo moze da ima dosta veliki udeo u radu motora,tako da bih ti savetovao da uzmes "svez" benzin,a ovog starog ako imas vise ne bacaj nego ga polako usezoni mesaj sa svezim i potrosice se tj  proguta ce ga motor

Ali moj savet bih ti bio kao sto kazem Lepoja odnesi ga negde lepo  u servis neka lepo rasture karburator u najsitniji deo,lepo srede i nasteluju sve i bices miran a ovo sto sam ti ja pisao neka ti sluzi da znas nesto ako ti se bas desi "na pola dunava"

Ako nesto zapne,pitaj slobodno  114

Van mreže haklberisojer

  • Dlakavi Čorbosrk
  • ****
  • Poruke: 197
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #37 poslato: 22, 01, 2013, 14:47:49 posle podne »
E hvala Darkobp. Na ovakav sam odgovor cekao:) Sad cu da odstampam ovaj tvoj odgovor i da ga drzim na camcu. :)

Van mreže haklberisojer

  • Dlakavi Čorbosrk
  • ****
  • Poruke: 197
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #38 poslato: 24, 01, 2013, 07:39:11 pre podne »
Kupio sam sveze gorivo (istocio staro iz rezervoara) i penta radi radi kao pre - stabilno i snazno. Prvozan i jedan krug do starog mosta...

Eto, mozda nekom zatreba i ovo moje iskustvo. Svakako: hvala svima!

Van mreže limunardo

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 57
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #39 poslato: 26, 01, 2013, 11:56:15 pre podne »
Evo i mog skromnog doprinosa a po pitanju godista nasih ljubimaca.  sajkaca

http://imageshack.us/f/547/history1.jpg

pozzz

Van mreže Whitesnake

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 26
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #40 poslato: 09, 03, 2013, 20:43:40 posle podne »
Ako nekoga interesuje ,mogu mu poslati preko mejla service repair manual za Hondu BF75 (7.5hp).... 
                                                                                                                                               
« Poslednja izmena: 10, 03, 2013, 11:01:21 pre podne Whitesnake »

Van mreže Ljuba

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 752
  • Pol: Muškarac
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #41 poslato: 10, 03, 2013, 11:11:10 pre podne »
Hvala unapred!.... 114

moj mail je u profilu

poslao email... k5
« Poslednja izmena: 10, 03, 2013, 14:02:12 posle podne Ljuba »

Van mreže Whitesnake

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 26
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #42 poslato: 10, 03, 2013, 11:49:52 pre podne »
Ljubo,posalji mi tvoj email jer ga ne vidim u tvom profilu moj je :vekecki@gmail.com

Van mreže limunardo

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 57
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #43 poslato: 21, 04, 2013, 23:06:30 posle podne »
Ljudi, moze li jedno pitanjce :
Kao sto sam naveo u gornjem delu rasprave na ovu temu, jesenas sam kupio ovu pentu iz naslova.
E sad, posto je vreme porinjavanja camaca htedoh da je stavim u promet ali bih voleo a i to su mi mnogi preporucivali da uradim servis.
Zvao sam jednog servisera iz ns-a i on mi je rekao da je servisiranje Promena ulja "gore" i "dole" ciscenje karburatora i stelovanje i kao malo pretresanje masine u grubo 50-ak evra kaze samo je uljje specijalno 10e.
Sad, zanima me posto moram da kupujem i rezervoar (i tu cu da se izkezacim 40-50e za polovni + moram da uplatim clanarinu i vez za ovu godinu) da li postoji mogucnost da se to servisiranje odradi kod kuce i da li se to preporucuje nekome ko nema bas nesto mnogo iskustva oko cetvorotaktnih  penti ali ima oko mehanike i MZ motora :)
Ili da li znate nekog pouzdanog iz okoline Ns-a ko bi to mozda uradio za jeftinije novce ili.... sta ciniti, znam da nije neka kinta ali trenutno sam dekintiran a tako bih isplovio :)
E da jel se servisi ovkvog tipa i obima radi na pocetku svake sezone i ima li potrebe na kraju sezone za konzervaciom i dekonzervaciom cetvorotaktne pente ?

Nadam se da vas nisam smorio ... hvala vam unapred drugari  k5

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 730
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Odg: Honda BF75L (7.5hp)
« Odgovor #44 poslato: 21, 04, 2013, 23:14:58 posle podne »
Ako penta dobro fercera i i spravna je samo ulje promeni u motoru i teraj,nikakva prckanja oko karburatora i stelovanja,kupi 1l nekog kvalitetnijeg ulja za 4t vanbrodske motore sam promeni i bezi na vodu  thumbup

odvrni malo saraf dole na peti motora da pusti kapljicu ulja da vidis da nije slucajno usla voda kroz semering u menjac,ako je sve u redu zavrni i nediraj nista,nece joj nista biti ako ne promenis ulje u menjace(jedino ako bar neparavis neke ogromne moto sate sa njom),ni u autu ga ne menjas svake godine zar ne??