Tu mi nešto opet nije jasno...dakle sada, u "normalnom položaju" blokator je naseo na šipku od trima i ne dozvoljava nozi da krene gore a upravo to je uzrok što mi je pukla kandža kod nasukavanja, znam da kod Tomosa 4 kod zakvog udarca noga odskoči gore a ovde to ne može!.
Kada polugom pritisnem blokator, pokrenem nogu pa ga pustim, noga se odblokira i sledeća blokada je skroz gore, dakle kada dođe u parkirni položaj, da se tako izrazim.
Drugim rečima, pošto je ovo 4.8 i ima rikverc bilo bi logično da polugom mogu da aktiviram blokator da noga ne krene gore tokom kretanja u rikverc i obratno, kad isključim rikverc da mogu polugom da pritisnem blokator tako da noga ostane slobodna prilikom kretanja unapred pa da kod eventualnog udarca odskoči gore.
Majstor mi kaže da je to normalan položaj, sada kako je ali to meni ne ide u glavu tim pre što znam da je pre to moglo a sada posle havarije ne a po katalogu svi delovi su tu, gledao sam i u radnji u Venizelisevoj, i ovde skinuo katalog a gledao i majstor.