Pozdrav kolege.
Moram prvo da konstatujem da smo mi ovde uglavnom veliki amateri ( čast izuzecima ) te Vas molim da pre nego se odlučite na radikalne zahvate konsultujete proverenog majstora. Ovo se najviše odnosi na skraćenje duge osovine kod T4, vrlo je nezahvalno davati savete ovog tipa ali mi smo svi ovde odrasli ljudi i na kraju krajeva svako uradi kako misli da je najpametnije.
Ja sam imao T4 sa dugom osovinom i nisam primetio posebno značajne probleme sa tim u vezi, izuzev česte zamene štifta ali tome sam u velikoj meri sam kriv, moj prijatelj je takođe imao T4 sa dugom osovinom ( ali je njegov motor bio MNOGO bolji od mog ) i jednog dana mi odemo kod majstora sa istom idejom - da je skratimo - majstor nas gleda, i meni kaže " tvoj motor je loš, gubiš vreme sa njim " a drugara pokuša da urazumi pa mu kaže da je velik posao sa neizvesnim krajem po metodi - seci, brusi,vari ali kako je on bio čvrst u odluci, majstor se ipak baci na posao i uz odeređena sredstva ipak završi i na kraju se moj prijatelj razočara jer se napatio a nije dobio mnogo. Ja sam moj motor takav kakav je bio, udao dodao još 50 e i kupio T4 sa kratkom osovinom koji je SAVRŠEN.
Moj savet ti je da lepo prodaš svoj motor i kupiš drugi za iste pare ili uz mala ulaganja mnogo bolji, time se ti nećeš cimati ili cimati prijatelje i u roku od nekoliko dana imaš dobar motor sa odgovarajućom dužinom osovine, a mogu se naći sasvim korektni motori za prihvatljive pare.
Eto možda sam nekome pomogao
:drinks: